Sık geçen başlıklar
cubba cubba 15
ekşi profilivideoyu açıp izleyemedim bile. eğer bunlar yüzünden de dünyaya bir hastalık yayılırsa çok fena mevzu çıkar beyler, uyandırayım. benim bir arkadaş var, tencere imalatçısı, aynı yaştayız. onunla beraber atlar uçağa tayland'a gideriz, artık gerisini allah bilir.
çıkayım gideyim urum eline
çıkayım gideyim urum eline
arzuhal vereyim beylerbeyine
kimleri sarayım yar senin yerine
gizli gizli sevdalarımız aşikar oldu
çıkayım gideyim bir uçtan uca
göstereyim sana ayrılık nice
kurbanlar keseyim sardığım gece
bize bu ayrılık mevla'dan oldu
çıkayım gideyim urum eline
arzuhal vereyim beylerbeyine
kimleri sarayım yar senin yerine
gizli gizli sevdalarımız aşikar oldu
çıkayım gideyim bir uçtan uca
göstereyim sana ayrılık nice
kurbanlar keseyim sardığım gece
bize bu ayrılık mevla'dan oldu
- nick'iniz de güzelmiş eki eki eki.
+ sikim de güzeldir birader.
- abi pardon yanlış oldu.
+ ne yanlışı lan? kikirdiyordun demin.
- abi ekmeğimizdeyiz biz de, kusura bakma.
+ sikim de güzeldir birader.
- abi pardon yanlış oldu.
+ ne yanlışı lan? kikirdiyordun demin.
- abi ekmeğimizdeyiz biz de, kusura bakma.
"ben kahvede herkese 'asuman benimki' demişim artık, ağızdan çıkmış bir laf var ortada."
(bkz: pardon)
(bkz: pardon)
evlenilmeyecek kadındır. derdi sizinle evlenmek değil, sadece evlenmektir. sizin aradan çekilmenizde bir sorun yoktur yani.
- merhaba, entry'nizde belirtmiş olduğunuz veriler doğru değil. o konuyla ilgili who'nun açıklamış olduğu güncel veriler bulunuyor. link'ini paylaşayım sizinle.
+ ne linki bu be gerizeka. gece gece nereni çekip attın bana da yolluyosun! ayrıca beton dökerim de yine de senle çıkmam salak ya!
- beton dökme konusunda hemfikiriz. bu zihniyet üremesin mümkünse.
+ ne linki bu be gerizeka. gece gece nereni çekip attın bana da yolluyosun! ayrıca beton dökerim de yine de senle çıkmam salak ya!
- beton dökme konusunda hemfikiriz. bu zihniyet üremesin mümkünse.
işi gereği rusya'ya sık giden bir arkadaşım, orada tanıştığı biriyle evlenip türkiye'de yaşamaya başladı. 2 yıl sonra boşandılar. adam "boşandıktan sonra, daha da saygı duydum eşime" demişti.
kadın çalışmıyor ve boşandıktan sonra rusya'ya gidecek. ona rağmen, nafaka muhabbeti açılınca, "boşandıktan sonra niye senden para alayım ki?" demiş. ailesi aramış adamı "boşanmış olabilirsiniz ama sen hâlâ bizim oğlumuzsun, buraya gelince bize de gel muhakkak" falan demişler.
evli olduğu dönemde de ailesine karşı kendisinden bile çok saygı gösterdiğini söylerdi hep. bütün bunlara rağmen, anlaşamayınca devam etmiyor ama ayrılınca bile "böyle bir kadınla berabermişim iyi ki" dedirtenleri de var.
hepsi antalya'ya milletin parasını ezmeye gelenler gibi değil yani. mevzu sadece güzellik de değil, böyle örnekler de çok. sürekli söyler, "evleneceksen rus biriyle evlen" diye. bakalım, nasip.
kadın çalışmıyor ve boşandıktan sonra rusya'ya gidecek. ona rağmen, nafaka muhabbeti açılınca, "boşandıktan sonra niye senden para alayım ki?" demiş. ailesi aramış adamı "boşanmış olabilirsiniz ama sen hâlâ bizim oğlumuzsun, buraya gelince bize de gel muhakkak" falan demişler.
evli olduğu dönemde de ailesine karşı kendisinden bile çok saygı gösterdiğini söylerdi hep. bütün bunlara rağmen, anlaşamayınca devam etmiyor ama ayrılınca bile "böyle bir kadınla berabermişim iyi ki" dedirtenleri de var.
hepsi antalya'ya milletin parasını ezmeye gelenler gibi değil yani. mevzu sadece güzellik de değil, böyle örnekler de çok. sürekli söyler, "evleneceksen rus biriyle evlen" diye. bakalım, nasip.
neyse olan olmuş. nasıl düzeltiriz durumu, ona bakalım şimdi.
verilmesi gereken cevabı, barış abinin adam olacak çocuk programında bu değerli kardeşimiz net olarak vermiştir.
delikanlılığın kitabı nasıl yazılırmış, göstermiştir. gerçi bu biraz el kitabı niteliğindedir; ama olsun.
video
delikanlılığın kitabı nasıl yazılırmış, göstermiştir. gerçi bu biraz el kitabı niteliğindedir; ama olsun.
video
sevmediğim öğretmen tipidir.
sınıfında babasını kaybetmiş bir çocuk olma ihtimalini düşünmeden bunu nasıl soruyorlar aklım almıyor. bir çocuk için travma bile yaratabilir o tanışmalar.
empati yapmalarını tavsiye ediyorum o öğretmenlerin, üzmeyin lan çocukları.
sınıfında babasını kaybetmiş bir çocuk olma ihtimalini düşünmeden bunu nasıl soruyorlar aklım almıyor. bir çocuk için travma bile yaratabilir o tanışmalar.
empati yapmalarını tavsiye ediyorum o öğretmenlerin, üzmeyin lan çocukları.
benim aklıma şu tweet geliyor. görsel
sevişme muhabbetlerini bir kenara bırakıp haluk bilginer diyorum.
haluk abiyle oturup muhabbet etmeyi ne çok isterdim.
haluk abiyle oturup muhabbet etmeyi ne çok isterdim.
hangi sıradanlık?
hayatımda her gün bir atraksiyon var. siz bütün memurları, evrak kayıt memuru zannediyorsunuz galiba.
hayatımda her gün bir atraksiyon var. siz bütün memurları, evrak kayıt memuru zannediyorsunuz galiba.
hadi biri mal, hadi ikisi de mal. la oğlum üçünüz de mi malsınız lan.