pahalılık bir kenara aşırı kalabalık,gürültülü ve duman altı ortamlar bir süre sonra bağırarak kaçma isteği yaratıyor bende.
ayrıca o gün aç gözlü mekan sahipleri kapasitelerinin iki katı müşteri ağırlayacak. dip dibe masalarda yan tarafın sohbetini dinlemek zorunda kalacaksınız, sandalyenize sürekli birileri çarpacak, kalkıp oynayayım deseniz yapış yapış terlemiş insanlara eliniz, kolunuz değecek. şanslıysanız taciz edilmeden geceyi tamamlayacaksınız.
oysa ev öyle mi? konforlu ve sıcak bir kere, geniş geniş istediğin gibi yayılırsın. mekana vereceğin parayla enfes bir masa kurarsın. bu yıl arkadaşlarımı çağırdım, menümü çoktan belirledim,
dress code da pijama olacak
*50 lirasına tombala da oynarız yemin ederim muhteşem bir plan.
edit: ekleme.