benzeri mekanların dile getirmeden uyguladığı "kuralları" açıkça yazmışlar.
bu şekilde olası tartışmaların önüne geçmek istemişler.
müşterisi siz değilseniz, çok da kafanıza takmayın.
ben takmıyorum mesela.
Sık geçen başlıklar
applefanboy 17
ekşi profilio zaman bilinçli olarak izin mi veriyorlarmış? anlamadım.
klavye. itibar suikasti için birebir.
insan kaynakları olarak, insanları işe almak için değil, çalışıyormuş gibi yapmak için ilan veriyoruz.
kimseye de döndüğümüz falan yok.
pek sır olmadı ama, konuyu anladınız.
edit: ne pis milletmişiz arkadaş.
ben reddit’e gidiyorum, bakim başka ne başlık var.
kimseye de döndüğümüz falan yok.
pek sır olmadı ama, konuyu anladınız.
edit: ne pis milletmişiz arkadaş.
ben reddit’e gidiyorum, bakim başka ne başlık var.
iyi ki dün olmamış olay. deprem der, işin içinden çıkarlardı.
up!!
up!!
(bkz: recep tayyip erdoğan)
kadıncağız kalp ve iç hastalıkları profesörü, dermatolog değil ki. vardır bir fikri, söylemiştir.
kullanacak olsam, hemen kadına küfür etmek yerine, körü körüne, kulaktan dolma bilgilerle, spor salonundaki hocanın sözü ile kullanmak yerine, bunu ihbar kabul edip, derinlemesine araştırır, öyle kararımı verirdim.
kullanacak olsam, hemen kadına küfür etmek yerine, körü körüne, kulaktan dolma bilgilerle, spor salonundaki hocanın sözü ile kullanmak yerine, bunu ihbar kabul edip, derinlemesine araştırır, öyle kararımı verirdim.
(bkz: güle güle oğlum)
güle güle oğlum gözlerimin nemlendiğine aldırma
sende anlarsın bir gün baba olunca
not: baba oldum, anladım, babamı kaybettim de bu sene
sözleri duyunca yıkıldım. babam hep söylerdi.
güle güle oğlum gözlerimin nemlendiğine aldırma
sende anlarsın bir gün baba olunca
not: baba oldum, anladım, babamı kaybettim de bu sene
sözleri duyunca yıkıldım. babam hep söylerdi.
bu kadar insan beklentiye girmiş.
en azından, yapılmayacaksa da, yapılmayacağına dair bir açıklama fena olmazdı. hani sizi dinledik, ama şu sebeplerle yapamayız gibisinden.
"şimdi başımıza iş çıkartmayın, kim uğaraşacak" bile dense anlarız.
ben değiştirmem, ama tıpkı torrentday'deki davetiyeler gibi tepede kaç hakkım kaldığı yazsa fena olmazdı;
nick değiştirme hakkı (1)
en azından, yapılmayacaksa da, yapılmayacağına dair bir açıklama fena olmazdı. hani sizi dinledik, ama şu sebeplerle yapamayız gibisinden.
"şimdi başımıza iş çıkartmayın, kim uğaraşacak" bile dense anlarız.
ben değiştirmem, ama tıpkı torrentday'deki davetiyeler gibi tepede kaç hakkım kaldığı yazsa fena olmazdı;
nick değiştirme hakkı (1)
bu kişilerin fetocu olduğunu o dönem herkes biliyordu, "ne var bunda? namazında, niyazında çocuklar" deniyordu.
o zaman iyilerdi
şimdi tü-kaka
ne 17-25'miş arkadaş
not: fb
o zaman iyilerdi
şimdi tü-kaka
ne 17-25'miş arkadaş
not: fb
müşteriyi güvenlik ile birlikte dışarıya atacaksın ve çalışanın şikayetçi olması için firma olarak avukatlarınla destek olup arkasında duracaksın. kamera kayıtlarını vs. hemen sağlayacaksın.
benim bir ekip arkadaşıma elinde bilgisayarla vurmaya kalkan müşteriye hemen polis çağırıp aynı bu şekilde 2 sene mahkemelerde uğraştık. hem o çalışan arkadaşımızın hakkını koruduk, hem ekibin kalanına arkalarında olduğumuz mesajını verdik.
insanlar üç kuruş için orada 10 saat ayaktalar, konu ne olursa olsun kimse kimseye tokat atamaz.
benim bir ekip arkadaşıma elinde bilgisayarla vurmaya kalkan müşteriye hemen polis çağırıp aynı bu şekilde 2 sene mahkemelerde uğraştık. hem o çalışan arkadaşımızın hakkını koruduk, hem ekibin kalanına arkalarında olduğumuz mesajını verdik.
insanlar üç kuruş için orada 10 saat ayaktalar, konu ne olursa olsun kimse kimseye tokat atamaz.
1 balyada 100 banknot,
ordaki paketler 5x2=10 balyalık, = 10'luda 1000 banknot, toplamda 18 tane 10'lu var var, 18000 banknot eder,
ordan 180000 x 50000 eur= 9m eur
aman ben de bişey sandım
ordaki paketler 5x2=10 balyalık, = 10'luda 1000 banknot, toplamda 18 tane 10'lu var var, 18000 banknot eder,
ordan 180000 x 50000 eur= 9m eur
aman ben de bişey sandım
işinizi sevin, şirketinizi değil.
çünkü o şirket, gerektiğinde sizi kapının önüne koyarken gözünüzün yaşına bakmayacaktır.
en tepedeki yöneticileriniz bile diğer şirketlerle sürekli temas halindedir. bunu unutmayın. kendinizi kötü hissetmeyin.
çünkü o şirket, gerektiğinde sizi kapının önüne koyarken gözünüzün yaşına bakmayacaktır.
en tepedeki yöneticileriniz bile diğer şirketlerle sürekli temas halindedir. bunu unutmayın. kendinizi kötü hissetmeyin.
kahvaltı hazır olana kadar kahve, kahvaltıda çay, sonrasında yine kahve içen insanı da yazarsanız iyi olur
yoktur.
benim karım mesela, hayatta işi olmaz. kendine kondurmaz bile.
sadece elinin altındaysa o an, birşeye bakacaksa internette filan, kullanır sonra yerine bırakır. öyle mesajlara bakim filan yok yani. - zannederdim - :)
ama arada ağzından öyle birşey kaçırır ki, bazen okuduğunu anlarsın. :)
hiç problem değil. saklayacak birşeyi olmayan adam korkmaz.
adam olun lan, zor değil.
benim karım mesela, hayatta işi olmaz. kendine kondurmaz bile.
sadece elinin altındaysa o an, birşeye bakacaksa internette filan, kullanır sonra yerine bırakır. öyle mesajlara bakim filan yok yani. - zannederdim - :)
ama arada ağzından öyle birşey kaçırır ki, bazen okuduğunu anlarsın. :)
hiç problem değil. saklayacak birşeyi olmayan adam korkmaz.
adam olun lan, zor değil.
pazar pazar herkese hesap makinesi aratmıştır.