bu kişilerin fetocu olduğunu o dönem herkes biliyordu, "ne var bunda? namazında, niyazında çocuklar" deniyordu.
o zaman iyilerdi
şimdi tü-kaka
ne 17-25'miş arkadaş
not: fb
03.12.2016 · 33. sıra
applefanboy
08:52