2 tane birden asistan neden diye düşündüren ilan.
terapi niyetine de grup mu yapacak acaba ?
"..güler yüzlü, her zaman şık giyinen..."
7.000tl maaşla nasıl şık giyinecek ki bu asistanlar?
ahaha okudukça gülüyorum ya.
adam seyahat engeli de olmasın , sürekli not tutacak demiş. sanırım herkesin aklına aynı sahne gelmiştir. şu
sorarlarsa "terapi notları dersiniz"
edit : gözden kaçırmışım. ahlak timsali işveren abi diyor ki bir de " hiç bir şekilde erkeklerle ilgili bir durumu, muhabbeti filan olmasın" erkek sinek bile öldürmesin hani.
hayatındaki tek erkek ben olayım bir tek ben şaapayım, maaş vereyim yani.
24.08.2022 · 35. sıra
xyzgelde
23.08.2022 11:48 ~ 11:54