Sık geçen başlıklar

kendine asistan arayan sözde ahlak bekçisi 1

ekşi'de gör
2 tane birden asistan neden diye düşündüren ilan.

terapi niyetine de grup mu yapacak acaba ?

"..güler yüzlü, her zaman şık giyinen..."
7.000tl maaşla nasıl şık giyinecek ki bu asistanlar?

ahaha okudukça gülüyorum ya.
adam seyahat engeli de olmasın , sürekli not tutacak demiş. sanırım herkesin aklına aynı sahne gelmiştir. şu

sorarlarsa "terapi notları dersiniz"

edit : gözden kaçırmışım. ahlak timsali işveren abi diyor ki bir de " hiç bir şekilde erkeklerle ilgili bir durumu, muhabbeti filan olmasın" erkek sinek bile öldürmesin hani.
hayatındaki tek erkek ben olayım bir tek ben şaapayım, maaş vereyim yani.