doğu bilimi diye bir şey de olmadığına göre diyanet kısaca bilim zararlıdır demiş.
yani adamlar hala ortaçağ kafasında...
25.12.2022 · 4. sıra
yuzune soylemek gibi olmasin
24.12.2022 09:27