Sık geçen başlıklar

kombokotiz 24

ekşi profili
ağzınıza sıçtırtmayın, bana ekşi sözlük'ten akıl verdiriyorsunuz! bileti hangi platformdan satarsanız satın yapacağınız şey belli. bilet alacak kişi, tckn ile bir tane bilet alabilecek ve o biletle sadece o tckn sahibi konser alanına gidebilecek. bilette başka, içeriye girmek isteyenin kimliğinde başka tckn olursa o kişiyi döve döve kovacaksınız. şimdi bana itiraz etmeyin! koduğumun memleketinde insani süreçler işlemiyor. başka türlü karaborsanın önüne geçemezsiniz.

şu hâle bak, olmayan konser hakkında kafa patlatıyoruz bu saatte!
üslup kötü ama söylenenler maalesef çok büyük ölçüde doğru. "sikindirik" bölümlerin sadece ikinci öğretimleri değil örgün öğretimleri de kapatılmalı. alın verin ekonomiye can verin kafasıyla bölüm açtılar, olmayan kalite iyice dibe vurdu.
şu başlıktaki entry'lerin 4'te 3'ü birilerinin birilerine "mal bunlar!", "salak mısınız?", "geri zekâlı...", "bilim yobazı!" gibi hakaretleriyle dolmuş. işte böyle böyle fikirlerimizi çatıştırarak kıvılcımlar oluşturup ışık hızını yakın zamanda geçeriz. ne kadar yakın zamanda peki? mal değilseniz bunu da bilirsiniz artık! hahaha...
barış manço'nun çıtası çok yüksekte. ben olsaydım böyle bir şeye izin vermezdim. altı üstü sigorta reklamı. kamu spotu tarzında bir şey olsaydı çok daha güzel olurdu. her şeye rağmen barış manço'yu görmek güzel.
zamanında istanbul ve ankara belediye seçimlerinde de "bunlar ne yapar ne eder, seçimi alır." diyenleri çok gördük. alamadılar. şimdi de insanlara akp'nin veya erdoğan'ın bir şekilde seçimi kaybetmeyeceği algısı oluşturulmak isteniyor ve bunda da başarılı olunuyor. algıyı geçin gerçeklere gelelim: akp de kaybeder, erdoğan da kaybeder. hiç öyle iç savaş falan saçmalıkları da gerçekleşmez. koltuğu da tıpış tıpış devrederler.