“sıradan hırsız paranızı çalar. siyasi hırsız ise geleceğinizi, hayallerinizi, sağlığınızı, eğitiminizi, gülümsemenizi çalar. ikisi arasındaki fark; sıradan hırsız sizi seçer, siyasi hırsızı ise siz seçersiniz.”
voltaire
bu seçim sadece sizin hayatınızı değil tüm gelecek nesilleri ve ülkenin de kaderini belirleyecek; ya yok olacağız veyahutta küllerimizden yeniden doğacağız. oy'unu kullan oynanan oyunu boz. özgür, hür ve bağımsız bir şekilde insanca yaşamak için son şansımız.
edit: (bkz: her millet layık olduğu şekilde yönetilir)
çok şey var söyleyeceğim ama değmez artık tek kelime etmeyeceğim, kötü günler geride kaldı artık çok daha kötüsünü göreceğiz hazırlıklı olun. üzgünüm hem de çok, sinirden çocuklar gibi ağlayacağım böyle olmamalıydı. iyiler bu savaşı kaybetti.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
elinden geleni yaptın, sıkma canını" diyen var
siz ne çeşit bir o. çocuğusunuz. ülke boku yemiş, gencecik çocukların hayatı kararmış, kıymanın kilosu 400 lira, 20 senelik 300 bin kilometre hurdalar 500 bin lira olmuş, evler 3 milyondan başlıyor sikik bir dedenin koltuk ısrarı yüzünden koca bir ülke bunun bedelini ödüyoruz.
herifin yazdığı; " sıkma canını "
mal oç
siz ne çeşit bir o. çocuğusunuz. ülke boku yemiş, gencecik çocukların hayatı kararmış, kıymanın kilosu 400 lira, 20 senelik 300 bin kilometre hurdalar 500 bin lira olmuş, evler 3 milyondan başlıyor sikik bir dedenin koltuk ısrarı yüzünden koca bir ülke bunun bedelini ödüyoruz.
herifin yazdığı; " sıkma canını "
mal oç
tek pusula olduğundan ve işlemlerin kısa süreceğini düşünen vatandaşın gün içinde kullanmak istemesinden dolayı erken saatlerdeki kullanım düşebilir. bunu söylemek için çok erken, 14 mayıs seçiminde de sandıklardan yoğun bir katılım olduğu ve rekor gelebilir söylentileri gelmişti ama sonucunda gördük ki öyle bir şey olmamıştı. bu saatler için çok erken yorumlar yapılmamalı.
edit: sabahtan beri çok eleştiri ve mesaj aldım bu entry yüzünden ne oldu arkadaşlar verilere göre katılım çok düşük mü kaldı? özellikle sandık hacmi daha boştu ya diyen arkadaşlar beni çok güldürdünüz geçen seçimde sandığa kitap gibi zarf attınız bu sefer ise bir sayfa zarf attınız. bunu da idrak etmedikten sonra da size gülmek dışında bir şey yapamadım.
edit: sabahtan beri çok eleştiri ve mesaj aldım bu entry yüzünden ne oldu arkadaşlar verilere göre katılım çok düşük mü kaldı? özellikle sandık hacmi daha boştu ya diyen arkadaşlar beni çok güldürdünüz geçen seçimde sandığa kitap gibi zarf attınız bu sefer ise bir sayfa zarf attınız. bunu da idrak etmedikten sonra da size gülmek dışında bir şey yapamadım.
recep tayyip erdoğan
anadolu çomarlarının "türkiye'yi kötülüyor." dedikleri cümle bu:
"yaşadığım coğrafyada bir kadın olmak nuray'ın duygusunu doğuştan ezbere bilmeyi gerektiriyor."
bu da daha birkaç hafta önce beyoğlu'nda domuz bağı yöntemiyle öldürülen kadının haberi: link
ucube anadolu zombileri sizi. türkiye'deki kadın ölümlerini kaydeden anıtsayaç sitesi su sayacı gibi her gün yenileniyor. daha iki hafta önce "kadınlar sahiplendirilmelidir" diyen dört tane hizbullahçı yamyama oy vererek meclise sokan insansın sen. kadın böyle bir cümleyi kurmasın da ne yapsın ulan bozkurt postu giymiş çöl koyunları.
bu kadının orada türkiye adına devasa bir ödülü alması, sizin yüz sene köpek gibi uluyarak sokaklarda bağırmanız ve topluma nefret saçmanızın yanında bin kat daha büyük bir milliyetçilik sayılır. şu güne kadar memlekete bir gram bile faydanız oldu mu ulan satılık ak kurtlar?
"yaşadığım coğrafyada bir kadın olmak nuray'ın duygusunu doğuştan ezbere bilmeyi gerektiriyor."
bu da daha birkaç hafta önce beyoğlu'nda domuz bağı yöntemiyle öldürülen kadının haberi: link
ucube anadolu zombileri sizi. türkiye'deki kadın ölümlerini kaydeden anıtsayaç sitesi su sayacı gibi her gün yenileniyor. daha iki hafta önce "kadınlar sahiplendirilmelidir" diyen dört tane hizbullahçı yamyama oy vererek meclise sokan insansın sen. kadın böyle bir cümleyi kurmasın da ne yapsın ulan bozkurt postu giymiş çöl koyunları.
bu kadının orada türkiye adına devasa bir ödülü alması, sizin yüz sene köpek gibi uluyarak sokaklarda bağırmanız ve topluma nefret saçmanızın yanında bin kat daha büyük bir milliyetçilik sayılır. şu güne kadar memlekete bir gram bile faydanız oldu mu ulan satılık ak kurtlar?
iyi de bu hala cahil olduğunuz gerçeğini değiştirmiyor. aksine ülkedeki cahil sayısını bize gösteriyor. nicelik nitelik ayrı şeyler öğren de gel.
çocuk tecavüzcüsü, haramzade olan ve/veya bunları destekleyen birileri “laikliğin” cehennemdeki yerini tartışıyor.
al evinde besle o zaman arap sevici...
chp'nin başına 2010'da geçtin. o günden beri değişen bir şey yok. kemal kılıçdaroğlu hala chp'nin başında. ama yeter! hep sustuk. şimdi konuşma zamanı:
1- 2009 yerel seçimlerinde istanbul belediye başkanı adayı olarak kadir topbaş'ın karşısına çıktın. yenildin. istifa etmedin.
2010 yılında kaset kumpasıyla deniz baykal'a komplo kuruldu. ibb seçiminden sonra bitmek üzere olan siyasi hayatında şans bir kez daha sana güldü. chp'nin başına geldin.
2- chp'nin başındaki ilk sınavın 12 eylül 2010 referandumuydu. şaka bir olay yaşandı. 2009 seçimlerinde ibb adayı olmak için istanbul kağıthane'ye aldırdığın ikametini ankaraya taşıtmayı unuttun. oy kullanamadın. başında bulunduğun chp, referandumda “hayır” demişti. sonuç %58-%42 “evet” çıktı. yenildin. istifa etmedin.
3- 2011 genel seçimlerinde chp'nin başındaydın. akp %48 ile rekor kırdı. sen çıktın “2007 seçimlerine göre chp'nin oyu %4 arttı, başarılıyız” dedin. halk bunu yemedi, bence sen de yemedin. yine yenildin. istifa etmedin.
4- 2014 yerel seçiminde akp %42,87 oy ile birçok büyükşehir belediyesini aldı. senin yönetimindeki chp ise %26,34'te kaldı. yenildin. istifa etmedin.
5- 2014 cumhurbaşkanlığı seçiminde kendin aday olmadın. kimsenin tanımadığı bir aday getirip, şaka gibi bir sloganla ekmek için ekmeleddin garabetine imza attın. desteklediğin ekmeleddin ihsanoğlu %38 oy aldı. yenildin. istifa etmedin.
6- 7 haziran 2015 türkiye genel seçimlerinde chp'nin oyu yerel seçimlere göre düştü. %24,95 aldın. yenildin. istifa etmedin.
7- akp tek başına hükümet kuramadı. 1 kasım 2015'te tekrar sandığa gidildi. chp %25,32 oy alabildi. akp %49,50 ile rekor kırdı. tek başına hükümet kurdu. yenildin. istifa etmedin.
8- 16 nisan 2017'de anayasa değişikliği referandumu oldu. chp “hayır” seçeceğini destekledi. akp'nin desteklediği “evet” seçeneği %51,41 oy aldı. başkanlık sistemi geldi. sen ise yenildin. istifa etmedin.
9- 24 haziran 2018 seçimlerinde aday olarak chp içindeki en büyük rakibin muharrem ince'yi seçtin. onu da gel bakalım muharrem diyerek halka duyurdun. muharrem ince %30,64 oy aldı. erdoğan %52,59 oy alarak cumhurbaşkanı seçildi. chp'nin oyları da bir önceki seçime göre %2,67 azaldı. yenildin. istifa etmedin.
10- 31 mart 2019 yerel seçimlerinde büyük şehirleri chp kazandı. lakin darbe, ekonomik kriz, terör saldırıları atlatan akp hükümeti yine de %44,33 oy aldı. büyük şehirler alınmıştı belki, ama genele bakınca akp yine birinci partiydi. yenildin. istifa etmedin.
11- 14 mayıs 2023 genel seçimlerinde anketlerde en düşük oy oranına sahip aday sendin. sosyoloji bilimsel bir gerçektir. anketler de bilimsel veridir. seçilebilecek adayı göster dedik. dinlemedin. 3 mart'ta “ben adayım” diye bir anda ortaya çıkınca meral akşener masayı devirdi. masadaki en büyük ortağına “ya imzala ya da 5 parti ortak ortak imzalarız” diyerek şantaj yaptın. binbir hakaretle geri döndürdünüz. aday olarak seni desteklemeleri karşılığında 4 siyasal islamcı partiye chp listelerinden 38 vekil verdin. chp'nin oyu sabit kaldı. senin yüzünden chp seçmenleri eski akp artıklarına oy verdi. erdoğan %49,52 sen ise %44.88 oy aldın. seçim ikinci tura kaldı ama sen yenildin. istifa etmedin.
12- geldik bugüne… 28 mayıs 2023 cumhurbaşkanlığı seçimi ikinci turu. göz göre yenilgiye sürüklendin. 75 yaşında emekli olup torun sevmen gereken zamanda bir anda, bir de beni deneyin diyerek büyük bir hezeyana imza attın. megalomanca hislerle hırsa kapıldın. en yüksek oyu alan adaylar yerine ben aday olacağım diye tutturdun. bizim geleceğimizi deneme tahtası olarak gördün. ve yine yenildin. hala istifa etmedin. ama artık yeter. artık o koltukta seni görmek istemiyoruz.
(bkz: istifa et kemal kılıçdaroğlu)
1- 2009 yerel seçimlerinde istanbul belediye başkanı adayı olarak kadir topbaş'ın karşısına çıktın. yenildin. istifa etmedin.
2010 yılında kaset kumpasıyla deniz baykal'a komplo kuruldu. ibb seçiminden sonra bitmek üzere olan siyasi hayatında şans bir kez daha sana güldü. chp'nin başına geldin.
2- chp'nin başındaki ilk sınavın 12 eylül 2010 referandumuydu. şaka bir olay yaşandı. 2009 seçimlerinde ibb adayı olmak için istanbul kağıthane'ye aldırdığın ikametini ankaraya taşıtmayı unuttun. oy kullanamadın. başında bulunduğun chp, referandumda “hayır” demişti. sonuç %58-%42 “evet” çıktı. yenildin. istifa etmedin.
3- 2011 genel seçimlerinde chp'nin başındaydın. akp %48 ile rekor kırdı. sen çıktın “2007 seçimlerine göre chp'nin oyu %4 arttı, başarılıyız” dedin. halk bunu yemedi, bence sen de yemedin. yine yenildin. istifa etmedin.
4- 2014 yerel seçiminde akp %42,87 oy ile birçok büyükşehir belediyesini aldı. senin yönetimindeki chp ise %26,34'te kaldı. yenildin. istifa etmedin.
5- 2014 cumhurbaşkanlığı seçiminde kendin aday olmadın. kimsenin tanımadığı bir aday getirip, şaka gibi bir sloganla ekmek için ekmeleddin garabetine imza attın. desteklediğin ekmeleddin ihsanoğlu %38 oy aldı. yenildin. istifa etmedin.
6- 7 haziran 2015 türkiye genel seçimlerinde chp'nin oyu yerel seçimlere göre düştü. %24,95 aldın. yenildin. istifa etmedin.
7- akp tek başına hükümet kuramadı. 1 kasım 2015'te tekrar sandığa gidildi. chp %25,32 oy alabildi. akp %49,50 ile rekor kırdı. tek başına hükümet kurdu. yenildin. istifa etmedin.
8- 16 nisan 2017'de anayasa değişikliği referandumu oldu. chp “hayır” seçeceğini destekledi. akp'nin desteklediği “evet” seçeneği %51,41 oy aldı. başkanlık sistemi geldi. sen ise yenildin. istifa etmedin.
9- 24 haziran 2018 seçimlerinde aday olarak chp içindeki en büyük rakibin muharrem ince'yi seçtin. onu da gel bakalım muharrem diyerek halka duyurdun. muharrem ince %30,64 oy aldı. erdoğan %52,59 oy alarak cumhurbaşkanı seçildi. chp'nin oyları da bir önceki seçime göre %2,67 azaldı. yenildin. istifa etmedin.
10- 31 mart 2019 yerel seçimlerinde büyük şehirleri chp kazandı. lakin darbe, ekonomik kriz, terör saldırıları atlatan akp hükümeti yine de %44,33 oy aldı. büyük şehirler alınmıştı belki, ama genele bakınca akp yine birinci partiydi. yenildin. istifa etmedin.
11- 14 mayıs 2023 genel seçimlerinde anketlerde en düşük oy oranına sahip aday sendin. sosyoloji bilimsel bir gerçektir. anketler de bilimsel veridir. seçilebilecek adayı göster dedik. dinlemedin. 3 mart'ta “ben adayım” diye bir anda ortaya çıkınca meral akşener masayı devirdi. masadaki en büyük ortağına “ya imzala ya da 5 parti ortak ortak imzalarız” diyerek şantaj yaptın. binbir hakaretle geri döndürdünüz. aday olarak seni desteklemeleri karşılığında 4 siyasal islamcı partiye chp listelerinden 38 vekil verdin. chp'nin oyu sabit kaldı. senin yüzünden chp seçmenleri eski akp artıklarına oy verdi. erdoğan %49,52 sen ise %44.88 oy aldın. seçim ikinci tura kaldı ama sen yenildin. istifa etmedin.
12- geldik bugüne… 28 mayıs 2023 cumhurbaşkanlığı seçimi ikinci turu. göz göre yenilgiye sürüklendin. 75 yaşında emekli olup torun sevmen gereken zamanda bir anda, bir de beni deneyin diyerek büyük bir hezeyana imza attın. megalomanca hislerle hırsa kapıldın. en yüksek oyu alan adaylar yerine ben aday olacağım diye tutturdun. bizim geleceğimizi deneme tahtası olarak gördün. ve yine yenildin. hala istifa etmedin. ama artık yeter. artık o koltukta seni görmek istemiyoruz.
(bkz: istifa et kemal kılıçdaroğlu)
imkansıza yakındır fakat imkansız değildir. allah yardımcımız olsun da kazanalım. inşallah allah yüzümüzü güldürür bu gece.
yedirmeyiz. hiçbir kabahati yok. bu mağlubiyet sadece karabulut kemal'e ve onun 12 senede oluşturduğu ucube partiye yazar.
çok göze batmasın diye %96.4'ten başlatabilirler. aman bize ne derlerse %100'den başlatırlar.
yok abiler, olacak olan chp'nin son 50 yılda aldığı en yüksek oyu ben aldırdım der geçer oturur koltuğuna.
bir tespit.
bir tespit.
(bkz: gurur duyulan şeyler)
(bkz: kılıçdaroğlu'nun aday olması ile başlayan süreç)
ulan anan mı baban mı bu herif, ne iyi günü ne kötü günü . geleceğimizi çaldı lan herif aday olacam diye , bunun şurekası nemalanacak diye ülke elden gitti hala yanındayızmış da bilmem ne.
ulan anan mı baban mı bu herif, ne iyi günü ne kötü günü . geleceğimizi çaldı lan herif aday olacam diye , bunun şurekası nemalanacak diye ülke elden gitti hala yanındayızmış da bilmem ne.
pazartesi’den itibaren akp secmenine oynasin artik. su saatten sonra muhalif secmenden oy almasi mumkun degil. yarin rte ile yarisa girse, gider rte’ye oy veririm. kendisinden o kadar nefret ediyorum. bunu saglayan da kendisi oldu. bildigin siyasi intihar.
seçimi kaybetmesi halinde isabetli karar olur.
yahu siz hafızanızı mı kaybettiniz?
6 ay önceye kadar hepimiz bu adam aday olmasın demiyor muyduk?
kaybederse neden hala destekleyelim ki?
15 yıldır kaybediyor lan adam.
benim öz dedem olsa zorla istifa ettirirdim, siz tanımadığınız adamın peşinden 80 yaşına kadar koşacaksınız herhalde.
bu kadar fanatiklik akplilerde yok yemin ederim.
yahu siz hafızanızı mı kaybettiniz?
6 ay önceye kadar hepimiz bu adam aday olmasın demiyor muyduk?
kaybederse neden hala destekleyelim ki?
15 yıldır kaybediyor lan adam.
benim öz dedem olsa zorla istifa ettirirdim, siz tanımadığınız adamın peşinden 80 yaşına kadar koşacaksınız herhalde.
bu kadar fanatiklik akplilerde yok yemin ederim.
davulla zurnayla silahlarla kutlanmaktadır.
şanlıurfa geleneksel seçim hilelerinin başlaması olayı. bir kere de şaşırtın amk.
gençler hatırlamaz ama seçimlerin güvensizliği kendisi ve ekibinden sonra gündem olmuştur.2002 öncesinde ülkede hiçbir seçimde seçim güvenliği tartışılmamış, insanlar güvenle oy kullanmış ve sonucu beklemiştir.kendisi ve ekibi geldiğinden beri ösym'den tutun kızılay'a ve hatta seçimlerin güvenilirliğine bile gölge düşürülmüştür.
daha kötü ne olabilir diye sormaya korkar olduk.
daha kötü ne olabilir diye sormaya korkar olduk.
ortalığı savaş alanına çevirdiler. ortadoğu halkları için sıradan bir kutlama.
dünyaya türkiye'yi iran gibi göstermişmiş.
hassiktir lan oradan yarrağımın kurma kolu.
taliban ve ışid artığı şerefsizleri meclise doldurmadan önce düşünecektin dünyaya rezil olup olmama konusunu. hadi şimdi siktir git.
hassiktir lan oradan yarrağımın kurma kolu.
taliban ve ışid artığı şerefsizleri meclise doldurmadan önce düşünecektin dünyaya rezil olup olmama konusunu. hadi şimdi siktir git.
çok üzücü oldu. mansur yavaş'a kürtler de oy verecekti. hepsi vermese bile yarısı mecburen oy verecekti. kararsız seçmeni de alacaktı arkasına. akp'ye oy vermek istemeyen, ancak mansur aday olursa oy veririm diyen yüzbinlerce insan vardı. onlar da gitti kemal yüzünden tayyip'e oy verdi. yani bu seçim gerçekten de rahat kazanılmış bir seçimdi. kemal kılıçdaroğlu aday oldu ve seçimi kaybettik. bu şöyle bir şey; final maçı oynuyorsun. elinde messi var ama yedek bırakıyorsun. yerine de serdar dursun'u alıyorsun ve maçı kazanmayı bekliyorsun fakat yeniliyorsun.
meclisi süs ettikleri için anlamı büyüktür. meclis zaten topal.
yetmez, ülkeyi terk et.
anketleri umursamadın, yıpratılmış imajını umursamadın, saha siyaseti yapmayıp home-office çalıştın. milyonlarca gencin geleceğini çaldın. istifa edip gururlu gururlu dolaşma bu ülkede.
seni artık bu ülkede görmek istemiyorum sana oy vermiş birisi olarak.
sen artık bizden değilsin. gözümde erdoğan'dan farkın yok artık.
anketleri umursamadın, yıpratılmış imajını umursamadın, saha siyaseti yapmayıp home-office çalıştın. milyonlarca gencin geleceğini çaldın. istifa edip gururlu gururlu dolaşma bu ülkede.
seni artık bu ülkede görmek istemiyorum sana oy vermiş birisi olarak.
sen artık bizden değilsin. gözümde erdoğan'dan farkın yok artık.
kavga etmeyin ikiniz de yobazsınız.
oy hırsızlığı yapanların yüzüne allah da, kul da, o hırsızların ecdadı da, o hırsızların evladı da tükürsün.
bu saatten sonra ekonominin başına adam smith'i getirseler hava gazı. toplamda 1.2 trilyon dolar borcu ödesinler önce.
neyse hamd olsun durum fena değil, açızz geberiyozz diyenler düşünsün artık ;)
neyse hamd olsun durum fena değil, açızz geberiyozz diyenler düşünsün artık ;)
benim o. inanın böylesi daha iyi oldu.berbat giden bir ekonomi var. bırakın kendi ellerinde patlasın bu ekonomi. kılıçdaroğlu da elinden geleni yaptı ama adaletsiz bir seçim süreci vardı. tüm medya ve maddi güç iktidarın elindeydi. ben razıyım.
siz de üzülmeyin. bugün olmazsa yarın elbet o zafer gelecek. bunun da yolu bunların ekonomiyle gitmesi.
siz de üzülmeyin. bugün olmazsa yarın elbet o zafer gelecek. bunun da yolu bunların ekonomiyle gitmesi.
“medicinology”
bu nicke dikkat edin. üç kağıtçı troldür. bugün en az on başlıkta var kendisi.
portekizli forvetle ikisi algıcı troldür.
düzeltme: 23 başlıkmış
düzeltme 2: 33 oldu. ilgili trol adına başlık bile açılmış. kendisi yazmaktan ifşalandığının farkında bile değildir . makineli trol.
bu nicke dikkat edin. üç kağıtçı troldür. bugün en az on başlıkta var kendisi.
portekizli forvetle ikisi algıcı troldür.
düzeltme: 23 başlıkmış
düzeltme 2: 33 oldu. ilgili trol adına başlık bile açılmış. kendisi yazmaktan ifşalandığının farkında bile değildir . makineli trol.
2 seçimdir muhaliflere umut tacirliği yapıp gecenin sonunda hüsrana uğratan anadolu ajansının kırmızı hali.
olm 20 yıldır hala ikna olmamışsan yapacak hiç bir şey yok.
yavşak bir aktrol dezenformasyonu.
bas yarrağı geç.
bas yarrağı geç.
haydi geçmiş olsun. pirom, dedem dediğiniz kişi yüzünden yeniden seçim kaybedildi.
“kk aday olmasın” diyen herkese aktroll iftirası atanlar şimdi konuşsunlar bakalım, muhasebelerini yapsınlar.
kk yine istifa etmez, rekor oy aldım der bu gece.
“kk aday olmasın” diyen herkese aktroll iftirası atanlar şimdi konuşsunlar bakalım, muhasebelerini yapsınlar.
kk yine istifa etmez, rekor oy aldım der bu gece.
iyi insan olma zamanının sonuna geldik.
parasızlıktan evini, arabasını, götündeki donu satışa çıkaracakları bekleyip yok pahasına alma zamanı geldi.
parasızlıktan evini, arabasını, götündeki donu satışa çıkaracakları bekleyip yok pahasına alma zamanı geldi.
verdiğim oyla kendini adam sandı, tüm sorunu bu
haas meteoroloji gelişmelerini googledan öğreniyor. magnussen’i meczup gibi dolandırdıkları yetmezmiş gibi pit ekibi takacakları kanatı unuttu. yavru ferrari.
umarım bu makus talih, sertab erener ile başlamıştı, merve dizdar ile sona erer.
kültür bakanlığından hala ses yok. alın size, sandığa gitmek için bir neden daha.
kültür bakanlığından hala ses yok. alın size, sandığa gitmek için bir neden daha.
bizim sandık
236 kk
98 rte
geçen sefer
227 kk
98 rte
23 oğan idi
katılım azalmış, oğan seçmeni 9 kişi kk ya vermiş gerisi sandığa gelmemiş
yani kk geçen sefer %65.22 iken şimdi %70.22 olmuş.
ankara eryamanda bir sandıktan sizlere sıcak sıcak sonuçlar. daha tutanak yeni imzalanırken bildiriyorum :)
236 kk
98 rte
geçen sefer
227 kk
98 rte
23 oğan idi
katılım azalmış, oğan seçmeni 9 kişi kk ya vermiş gerisi sandığa gelmemiş
yani kk geçen sefer %65.22 iken şimdi %70.22 olmuş.
ankara eryamanda bir sandıktan sizlere sıcak sıcak sonuçlar. daha tutanak yeni imzalanırken bildiriyorum :)
teşkilatçılığını da parti aidiyetini de bilmem. çok da umrumda değil. gün gibi ortada olan bir gerçek var. chp iktidara yürümek istiyorsa kuruluş ilkelerine geri dönmelidir. halk sandıkta bu mesajı gayet açık ve net bir şekilde vermiştir. kemal kılıçdaroğlu seçimi kazanırsa ilk işi, kısa süre sonra gerçekleşecek olan erken seçime partisini hazırlamak olmalıdır. bu hazırlıkların başlangıcı da canan k. ile yolların ayrılması olmalıdır. artık mızrak çuvala sığmıyor, bu kadının olduğu yerde atatürkçü ve milliyetçi oyları konsolide edemezsiniz. kadın gitsin hdp’ye hayalindeki siyaseti yapsın. atatürk’ün partisinde, teröristleri övmek ve türk askerini kötülemek için fırsat kollayan birisini görmek bu halka artık acı veriyor!
seçim kazanılsa da kazanılmasa da omurgalı duruşu ve vatanseverliği tarihe altın harflerle yazılacak siyasetçidir.
kendisi hakkında fazlaca önyargım vardı ama hepsini yıktı.
kendisi hakkında fazlaca önyargım vardı ama hepsini yıktı.
mahkeme bahanesiyle adaylığı engellenmiş siyasetçi.
aday olsaydı bu seçimi ilk turda çok rahat bitirirdi.
ama işte liderlik cesaret işi. kemal'e postanı koyup çıkacaktın ortaya.
akp tek başına iktidar olduğunda erdoğan da siyasi yasaklıydı. bahane bunların hepsi.
aday olsaydı bu seçimi ilk turda çok rahat bitirirdi.
ama işte liderlik cesaret işi. kemal'e postanı koyup çıkacaktın ortaya.
akp tek başına iktidar olduğunda erdoğan da siyasi yasaklıydı. bahane bunların hepsi.
2 eliyle bir siki doğrultamayanlar derneğinin kısaltması.
tayyip ölsün diye beklerken kemal ölsün diye dua edecek duruma geldik sanırım
allah , trollünde şereflisini versin .
amin !
amin !
şimdi anladınız mı orta doğulu piçleri neden türkiye'ye getirdiklerini . ırkçısın diyenin anasını sikeyim
burada aşırı özgüvenli birilerini kızdırmayı, birilerine saldırmayı marifet sanan bir grup keriz var. bunlar her konuda ahkam kestikleri gibi karşı cins konusunda da her şeyden eminler. karşılarına 45 yaşında hakikatli bir kadın çıksa bunları kapı diplerinde zırıl zırıl ağlatır haberleri yok. o zaman muşmulayı görürsünüz.
işinde gücünde kariyerli, karakterli bir kadın görmedikleri için herkesi iki bira ısmarlayıp, şekilli mekanda yemek ısmarlayıp, instagramına sponsor olup güç bela koynuna girdikleri leş kızlar gibi zannediyorlar.
oğlum, yavrum, güzelim, sizi çarparlar...
çarpıldığınızı anladığınızda ömrünüzün 5 senesi geçmiş olur.
akıllı durun.
işinde gücünde kariyerli, karakterli bir kadın görmedikleri için herkesi iki bira ısmarlayıp, şekilli mekanda yemek ısmarlayıp, instagramına sponsor olup güç bela koynuna girdikleri leş kızlar gibi zannediyorlar.
oğlum, yavrum, güzelim, sizi çarparlar...
çarpıldığınızı anladığınızda ömrünüzün 5 senesi geçmiş olur.
akıllı durun.
batıl inançlarım yoktur ama kaderin bazı ufak cilvelerine hayır demem…
28 mayıs 2023 yalnızca gezi'nin 10. yıldönümü olmayacaktır.
çoğu şeye bakışımı değiştirmiş, halen de yediğim içtiğim mekanlarda bile etkisi olan, yakın tarihte ülkemizde yaşanmış en onurlu olay.
28 mayıs 2023 yalnızca gezi'nin 10. yıldönümü olmayacaktır.
çoğu şeye bakışımı değiştirmiş, halen de yediğim içtiğim mekanlarda bile etkisi olan, yakın tarihte ülkemizde yaşanmış en onurlu olay.