yaklaşık 1 sene daha süre var.
muhalefetin adayı belki de daha aklınıza gelmemiş bir aday bile olabilir.
önemli olan muhalif seçmenin içine sinmesidir. ben mansur yavaş olsun isterim ancak buraya "s... s.. mansur" yazacak kadar da kötü niyetli değilim. benim istediğim aday olsun, olmazsa ben yokum diyenin iyi niyeti filan yoktur.
şu an bile büyük sallantıda olan rte iktidarı, bundan 1 sene sonra eğer seçim olursa zaten daha fena durumda olacaklar.
17.05.2022 · 20. sıra
kardesim ayip degil mi bu yaptigin
16.05.2022 14:41