Sık geçen başlıklar

diğer galaksilere gitmenin imkansız olması 1

ekşi'de gör
şu başlıktaki entry'lerin 4'te 3'ü birilerinin birilerine "mal bunlar!", "salak mısınız?", "geri zekâlı...", "bilim yobazı!" gibi hakaretleriyle dolmuş. işte böyle böyle fikirlerimizi çatıştırarak kıvılcımlar oluşturup ışık hızını yakın zamanda geçeriz. ne kadar yakın zamanda peki? mal değilseniz bunu da bilirsiniz artık! hahaha...