bir kuzuyla bir köpek arasında ne fark var ki?
kendi halinde yaşayan, kimseye zararı olmayan kuzuyu kesip çevirip yiyorlar bir de.
peki ya kendi mekanında hiçbir şeyden haberi olmadan yüzen balıklar?
köpekler yenilebilir olsaydı hiç sesleri çıkmaz köpek çevirme, ızgara vs yaparlardı.
edit: evcil hayvan vurgusu yapan bir sürü kişi var. evcil hayvanın sokakta ne işi var? sanki evdeki köpekleri alınacakmış gibi yazıyorlar.
Sık geçen başlıklar
iks kare eksi yedi 15
ekşi profilioruç tutmayarak bana saygı gösterebilir.
dünyadaki tek inanç sistemi sanki dahil olduğunuz sistemmiş gibi sürekli saygı bekliyorsunuz ama hiç göstermiyorsunuz.
islamla uzaktan yakından alakası bile olmayan 150-200 yıllık ramazan davulcusu geleneğini bile sanki kutsal kitapta yazıyor gibi savunuyorsunuz. oruç tutmayan insanları gece rahatsız etmeyelim, saygı duyalım demiyorsunuz.
milyon tane örnek var. hep size mi saygı duyulması gerekiyor? aleviler de oruç tutuyor bildiğim kadarıyla başka bir zaman diliminde. sessiz sakin kendi hallerinde ve muhtemelen kimse farkında olmadan yapıyorlar.
siz tüm ibadetlerinizi göstere göstere yapmaya çalışıyorsunuz ki bu çok anlamsız. oruç tutuyorsan kendi içinde tut, sürekli diğerlerinden sen oruç tutuyorsun diye başka başka davranmasını bekleme.
dünyadaki tek inanç sistemi sanki dahil olduğunuz sistemmiş gibi sürekli saygı bekliyorsunuz ama hiç göstermiyorsunuz.
islamla uzaktan yakından alakası bile olmayan 150-200 yıllık ramazan davulcusu geleneğini bile sanki kutsal kitapta yazıyor gibi savunuyorsunuz. oruç tutmayan insanları gece rahatsız etmeyelim, saygı duyalım demiyorsunuz.
milyon tane örnek var. hep size mi saygı duyulması gerekiyor? aleviler de oruç tutuyor bildiğim kadarıyla başka bir zaman diliminde. sessiz sakin kendi hallerinde ve muhtemelen kimse farkında olmadan yapıyorlar.
siz tüm ibadetlerinizi göstere göstere yapmaya çalışıyorsunuz ki bu çok anlamsız. oruç tutuyorsan kendi içinde tut, sürekli diğerlerinden sen oruç tutuyorsun diye başka başka davranmasını bekleme.
para kaybeden insandır.
harcadığı nakit parayı günlük faize yatırsa tüm alışverişi kredi kartıyla yapsa harcama miktarına göre faiz getirisi olur.
harcadığı nakit parayı günlük faize yatırsa tüm alışverişi kredi kartıyla yapsa harcama miktarına göre faiz getirisi olur.
hesap kitap bilmeyen adam yorum yapıyor. evet 5 milyondan 2 milyona düşünce polisler günde 32 saat çalışır, doktorlar 46 saat çalışır, öğretmenler 200 kişilik sınıfa girer.
siz cidden beyinsizsiniz. masa başı oturup çalışan memur sayısı kaç? kaç tanesi verimsiz bunun üzerinden hesap kitap yapın en azından.
siz cidden beyinsizsiniz. masa başı oturup çalışan memur sayısı kaç? kaç tanesi verimsiz bunun üzerinden hesap kitap yapın en azından.
40 kişilik sınıflar ters orantıyla 200 kişiye çıkar.
hastaneden randevuyu 1 ayda alıyorsanız 5 aya çıkar.
arıyoruz polis gelmiyor diyorsunuz, arayınca telefona bakacak kimseyi bulamazsınız.
davalar 1 sene sürüyorsa 5 sene sürer.
….
not: %80'ini kovardım diyen için yazılmıştır. çoluk çocuğa bırakmışsınız sözlüğü.
hastaneden randevuyu 1 ayda alıyorsanız 5 aya çıkar.
arıyoruz polis gelmiyor diyorsunuz, arayınca telefona bakacak kimseyi bulamazsınız.
davalar 1 sene sürüyorsa 5 sene sürer.
….
not: %80'ini kovardım diyen için yazılmıştır. çoluk çocuğa bırakmışsınız sözlüğü.
görsel
geliyor herhalde.
he şöyle biraz da parası olanlardan vergi alın, tabana yaydığınız yetti.
link böyle bir haber var, dünyadaki uygulamalarmış. ne kadar doğru bilmiyorum.
zoruna gidenler var. fazladan evi olup da kiralamayan, o kira gelirine ihtiyaç duymayan kişinin parası boldur. 7500 lira maaş alan emekliden ötv alacağına bunlardan al vergiyi.
geliyor herhalde.
he şöyle biraz da parası olanlardan vergi alın, tabana yaydığınız yetti.
link böyle bir haber var, dünyadaki uygulamalarmış. ne kadar doğru bilmiyorum.
zoruna gidenler var. fazladan evi olup da kiralamayan, o kira gelirine ihtiyaç duymayan kişinin parası boldur. 7500 lira maaş alan emekliden ötv alacağına bunlardan al vergiyi.
doların yıllık grafiğini açıp bakın.
2013 yılına kadar yatayda bir seyir, 2013 yılında yükselmeye başlamış ama hafif hafif. o yıla kadar zaten dolar dünyada bol, değeri düşüktü. biz ülkeye gelen dolarları yatırıma değil inşaat sektöründe ezdik. dolar faiz politikası değişince kıpırdanmalar başladı.
2018 yılından sonra ise çok sert yükselişleri var. 2018 yılında ne oldu peki? başkanlık sistemine geçiş. bu sistemde kim olursa olsun çok ciddi sıkıntılar olacaktı zaten.
2010 referandumu 2017 referandumunu getirdi. bu referandumlarda evet diyenler en büyük sebeplerdir. daha büyüğü ise oy kullanmaya zahmet etmeyenlerdir.
erdoğan'ın suçu yok, halk hep destekledi onu, ne derse onayladı. hiç dur demedi, yanlış yapıyorsun demedi. dolaylı yoldan tepki gösteriyormuş gibi yaptı. alp'ye oy vermedi mhp'ye oy verdi.
zamların gerçek sebebi halk.
imei ücreti artınca tepki göstermek yerine e-devlete koşan halk.
yakıt artınca tepki göstermek yerine akşamdan kuyruğa girip depoyu fulleyen halk.
alkol fiyatları arttıkça susup evde yaparım diyen halk.
(bunlar da muhalif taraftan halk)
hepimiz sebebiz işte.
halk sebep zam sonuç.
2013 yılına kadar yatayda bir seyir, 2013 yılında yükselmeye başlamış ama hafif hafif. o yıla kadar zaten dolar dünyada bol, değeri düşüktü. biz ülkeye gelen dolarları yatırıma değil inşaat sektöründe ezdik. dolar faiz politikası değişince kıpırdanmalar başladı.
2018 yılından sonra ise çok sert yükselişleri var. 2018 yılında ne oldu peki? başkanlık sistemine geçiş. bu sistemde kim olursa olsun çok ciddi sıkıntılar olacaktı zaten.
2010 referandumu 2017 referandumunu getirdi. bu referandumlarda evet diyenler en büyük sebeplerdir. daha büyüğü ise oy kullanmaya zahmet etmeyenlerdir.
erdoğan'ın suçu yok, halk hep destekledi onu, ne derse onayladı. hiç dur demedi, yanlış yapıyorsun demedi. dolaylı yoldan tepki gösteriyormuş gibi yaptı. alp'ye oy vermedi mhp'ye oy verdi.
zamların gerçek sebebi halk.
imei ücreti artınca tepki göstermek yerine e-devlete koşan halk.
yakıt artınca tepki göstermek yerine akşamdan kuyruğa girip depoyu fulleyen halk.
alkol fiyatları arttıkça susup evde yaparım diyen halk.
(bunlar da muhalif taraftan halk)
hepimiz sebebiz işte.
halk sebep zam sonuç.
akp karşıtı seçmense maldır. önümüzdeki seçim kimi seçeceğimiz seçimi değil, kimi seçmeyeceğimizi belirleyeceğiz.
şımarıklık yapmanın zamanı değil. mayıstan sonra yaparsınız onu.
şımarıklık yapmanın zamanı değil. mayıstan sonra yaparsınız onu.
yaşlılar için çok zor sınava girmek, çözmek sonrasında okumak.
yaşlıları geçemiyorsanız gençler olarak oturup bir düşünün.
yaşlıları geçemiyorsanız gençler olarak oturup bir düşünün.
kötü öğrenci yoktur, kötü öğretmen vardır diyenleri dinlemeyin.
sigara, alkol çok pahalı. içmeyin.
restoranlarda fiyatlar uçuk. evde yemek yapın.
uzatılabilir ama gerek yok. anafikri anlamışsınızdır.
(bkz: evde tesettür giyim yapımı)
(bkz: evde bira yapımı)
biri dolu bakınız, diğeri boş.
restoranlarda fiyatlar uçuk. evde yemek yapın.
uzatılabilir ama gerek yok. anafikri anlamışsınızdır.
(bkz: evde tesettür giyim yapımı)
(bkz: evde bira yapımı)
biri dolu bakınız, diğeri boş.
okullar kapanır: öğretmenler yatıyor, okullar açılsın.
okullar açılır: virüs yayılıyor, okullar kapansın.
okullar kapanır: öğretmenler yatıyor.
saçma bir döngüye girdik. ne istiyorsunuz siz tam olarak? öğretmen okula gitsin, sınıfta kamera açıp evdeki öğrencilere ders anlatsın. bu mudur?
okullar açılır: virüs yayılıyor, okullar kapansın.
okullar kapanır: öğretmenler yatıyor.
saçma bir döngüye girdik. ne istiyorsunuz siz tam olarak? öğretmen okula gitsin, sınıfta kamera açıp evdeki öğrencilere ders anlatsın. bu mudur?
memurum.
beter olun.
vekillik kapacağım diye hükümetin teklifinden daha azını kabul eden başkanı, başıma bir iş gelmesin veya ufak da olsa bir koltuk kapayım diyen üyeleri olan sendika.
beter olun.
vekillik kapacağım diye hükümetin teklifinden daha azını kabul eden başkanı, başıma bir iş gelmesin veya ufak da olsa bir koltuk kapayım diyen üyeleri olan sendika.
işte biz lisede bu çocuklara acayip acayip (onlara göre) matematik konuları anlatıyoruz. sonra hiçbir şey anlamadım, hoca çok kötü diyorlar. büyüyorlar eksisözlükte yazar oluyorlar ve öğretmenler kalitesiz diye ahkam kesiyorlar.