Sık geçen başlıklar

memur-sen'in geçinemiyoruz açıklaması 2

ekşi'de gör
herkes çok güzel geçirmiş memura beter olun diye de nasıl bu kadar kolay genelleme yapıyorsunuz. hiç akp'ye oy vermedim, herhangi bir sendika üyeligim yok, kimsenin hakkına da girmedim ya da birilerine de yalakalik yapmadım.

yaptığımız altı üstü oy vermek bir de eş dost arasında görebildiklerimizi anlatmak. daha başka ne yapabilirim bilmiyorum bilen varsa soylesin. sizler ne yapiyorsunuz ? memlekette örgütlü mücadele var da bizim mi haberimiz yok.
memurum.

beter olun.

vekillik kapacağım diye hükümetin teklifinden daha azını kabul eden başkanı, başıma bir iş gelmesin veya ufak da olsa bir koltuk kapayım diyen üyeleri olan sendika.