imamoğlu 10 puan fark atamıyorsa murat kurum denen çapsıza, ülke kepenkleri kapatıp ortadoğu’ya taşınmalı.
murat kurum kimdir arkadaş? saçma sapan, muhtar bile olamayacak insanlara dünyanın sayılı şehirlerinden birini idare et diye vermek nedir?
mantıktan aşırı uzak bir olay ya şu murat kurum denen insanın %5 bile oy alabilmesi…
Sık geçen başlıklar
xenraiken 22
ekşi profili(bkz: yossi cohen)
hocam biz de yıllardır ekonomik olarak zorlanıyoruz.
artan kiralar yüzünden evimizden çıkarılıyoruz. göç ettiriliyoruz. babalarımızı ekonomik zorluklardan dolayı ya intihar ediyor ya ailesini komple katledip kendini de öldürüyor... yıllardır olan ve kolayca ulaşabileceğin gerçeklik bunlar.
şimdi biz kimin çocuğunu öldürelim? yönlendir bizi üstad.
edit: klasik müslüman goygoyu yukarıda. sen üzerinde yaşadığın toprağın gerçekliğinden bihabersin daha. yok hamas'mış yok yıllardır şöyle olmuş böyle olmuş... lan burada kendi halinde emekli geçinemediği için 75 yaşında evinden çıkıp sokakta yatmaya sistematik olarak zorlanıyor. bundan daha büyük "korku" mu var amk?
artan kiralar yüzünden evimizden çıkarılıyoruz. göç ettiriliyoruz. babalarımızı ekonomik zorluklardan dolayı ya intihar ediyor ya ailesini komple katledip kendini de öldürüyor... yıllardır olan ve kolayca ulaşabileceğin gerçeklik bunlar.
şimdi biz kimin çocuğunu öldürelim? yönlendir bizi üstad.
edit: klasik müslüman goygoyu yukarıda. sen üzerinde yaşadığın toprağın gerçekliğinden bihabersin daha. yok hamas'mış yok yıllardır şöyle olmuş böyle olmuş... lan burada kendi halinde emekli geçinemediği için 75 yaşında evinden çıkıp sokakta yatmaya sistematik olarak zorlanıyor. bundan daha büyük "korku" mu var amk?
hırsızlık tanımına uygun olmayan eylemlerdir.
bunlar sokağın ortasında kolunuzdaki kol saatini, takılarınızı kasatura ile kolunuzu kesip de alabilir.
kişisel görüşüm mahkeme yoluna gidilmeden infaz edilmeleridir.
bunlar sokağın ortasında kolunuzdaki kol saatini, takılarınızı kasatura ile kolunuzu kesip de alabilir.
kişisel görüşüm mahkeme yoluna gidilmeden infaz edilmeleridir.
3000 kelimeyi anlayabilen şempanze ile aynı iq puanına sahip bir bireyin ortaya koyabileceği en üst stratejik ekonomi hamlesi
millet artık bir şey alırken el arabası ile taşıyacak tl'yi venezuela'daki gibi. reis ya, o otantik ülkelere gidemeyenler için ülkedeki yaşayış tarzını buraya getirdi.
ayakta duramayan adam miting mi kovalayacak bu saatten sonra?
normal olan durumdur.
normal olan durumdur.
venezuela da böyle battı?
şansa yaşıyoruz arkadaş resmen.
ha bu arada çin şöyle bir ülke:
kadınsınız ve devlet erkanının teki sizi görüp, tecavüz etme dürtüsü uyandığında bunu kolaylıkla yapabiliyor. bunu da sosyal ortamda dile getirirseniz de öldürülüyorsunuz iyi ihtimalle. ha bu arada bu örnek sıradan vatandaş için değil ülkenin bildiği en büyük kadın sporculardan biri için verdiğim bir örnek.
en büyük şirketin sahibi bile olsanız özgür değilsiniz. 1 ay ortadan kaybolmuştu alibaba’nın sahibi iktidarın hoşuna giden bir davranış sergilemedi diye.
erdoğan’ın örnek verdiği ülke böyle bir yer gerçekte.
şansa yaşıyoruz arkadaş resmen.
ha bu arada çin şöyle bir ülke:
kadınsınız ve devlet erkanının teki sizi görüp, tecavüz etme dürtüsü uyandığında bunu kolaylıkla yapabiliyor. bunu da sosyal ortamda dile getirirseniz de öldürülüyorsunuz iyi ihtimalle. ha bu arada bu örnek sıradan vatandaş için değil ülkenin bildiği en büyük kadın sporculardan biri için verdiğim bir örnek.
en büyük şirketin sahibi bile olsanız özgür değilsiniz. 1 ay ortadan kaybolmuştu alibaba’nın sahibi iktidarın hoşuna giden bir davranış sergilemedi diye.
erdoğan’ın örnek verdiği ülke böyle bir yer gerçekte.
bu millete bayılıyorum ya.
abi siz kendinizi tam olarak ne sanıyorsunuz millet olarak? hani akp'liler diyor ki "almanya bizi kıskanıyor" da siz de bu kafaya girerseniz o latteye yakın zamanda 640 tl de verirsiniz. hatta o latteler bu ülke topraklarından da uzaklaşır yakında...
işin gerçeği şu. biz millet olarak akp gibi bir partiye, tayyip gibi bir elemana 20 senelik yetki verdik. tek gerçek budur abi. benim yorumum, senin yorumun değil. 20 sene bunlar var başımızda. gerçekler bunlar.
siz elin cunta rejimiyle yönetilen afrikalı vatandaşına, o vatandaş "ya şöyle güzel son çıkan telefonları, bilgisayarları alayım, avrupa'ya tatile gidelim" dediğinde gerizekalı gözüyle bakmaz mısınız? demez misiniz "lan elinde keleş, boynunda altından zincir, ot içip cümle kuramayacak tipler tarafından yönetiliyorsun istediğin şeylere bak" demez misin?
o yüzden başa dönüyorum: sen 20 senedir akp rejimi ile yönetilmeyi kabul edip bir de yukardaki afrikalı gibi refah içinde yaşamak düşüncesini mi geçiriyorsun içinden? kimsin abi sen?
abi siz kendinizi tam olarak ne sanıyorsunuz millet olarak? hani akp'liler diyor ki "almanya bizi kıskanıyor" da siz de bu kafaya girerseniz o latteye yakın zamanda 640 tl de verirsiniz. hatta o latteler bu ülke topraklarından da uzaklaşır yakında...
işin gerçeği şu. biz millet olarak akp gibi bir partiye, tayyip gibi bir elemana 20 senelik yetki verdik. tek gerçek budur abi. benim yorumum, senin yorumun değil. 20 sene bunlar var başımızda. gerçekler bunlar.
siz elin cunta rejimiyle yönetilen afrikalı vatandaşına, o vatandaş "ya şöyle güzel son çıkan telefonları, bilgisayarları alayım, avrupa'ya tatile gidelim" dediğinde gerizekalı gözüyle bakmaz mısınız? demez misiniz "lan elinde keleş, boynunda altından zincir, ot içip cümle kuramayacak tipler tarafından yönetiliyorsun istediğin şeylere bak" demez misin?
o yüzden başa dönüyorum: sen 20 senedir akp rejimi ile yönetilmeyi kabul edip bir de yukardaki afrikalı gibi refah içinde yaşamak düşüncesini mi geçiriyorsun içinden? kimsin abi sen?
“bu el pençe oturan mı türklerin reisi” diye merak uyandıran oturuşa ön ayak olan oturuş.
twit altında ışığa üşüşen sinek gibi toplanmış “ama makama saygı” diyenler…
dondurmacı mı lan türkiye cumhuriyeti’nin makamı?
dondurmacı mı lan türkiye cumhuriyeti’nin makamı?
cennet mahallesi tadında ülke arkadaş.
çiftlikbank'ta mavi tavuğu olmayan, ben adamım deyip ortada dolaşmasın.
türk milletinde alım gücü düştükçe böyle sunroof, iphone, dana biftek falan saçma gelmeye devam edecek.
bu kadına karşı sinir harbi içine girebilecek zihniyetler türkiye'nin asıl problemidir.
arkadaş şeyma subaşı neden sinir harbi yaratsın bende, düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum.
arkadaş şeyma subaşı neden sinir harbi yaratsın bende, düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum.
33 şehit olayına verilen misliyle cevaptır. sorumlular o acıyı pompa istasyonunda hissedecektir.
imam hatip açarak dünya ile savaşamazsın. sen ve sana oy verenler bir tas çorba ile yetinip seni ve akranın kodamanları para içinde yaşatabilir ama ben bir tas çorba ile yetinmem. atatürk, atalarımız, ceddimiz bu ülkeyi, milleti bir tas çorba ile idare etsin diye kurmadı. o kanlar elalemin çocukları 17 yaşında tüm dünyayı gezerken, kendi migrosun satamayıp çöpe döktükleri sebze artıkları ile doysun diye akmadı...
azdan az çoktan çok gider mi gitmez mi bilmem ama türkiye'nin evlatlarını bu hale getirenlerden elbet çok şey gidecek. tarih bunu hep göstermiştir.
azdan az çoktan çok gider mi gitmez mi bilmem ama türkiye'nin evlatlarını bu hale getirenlerden elbet çok şey gidecek. tarih bunu hep göstermiştir.
gayet anlamlı paylaşımdır.
şunu savunamayan insan zaten temeli boş insandır. bu paylaşıma chp dinsiz diye yorum yapan 65 iq lu cahil kesime bile derdini anlatamaz ve hatta bu paylaşımdan rahatsızlık duyar, sonra da o iq ya sahip insanların seçtiği kişiler tarafından yönetilir.
şunu savunamayan insan zaten temeli boş insandır. bu paylaşıma chp dinsiz diye yorum yapan 65 iq lu cahil kesime bile derdini anlatamaz ve hatta bu paylaşımdan rahatsızlık duyar, sonra da o iq ya sahip insanların seçtiği kişiler tarafından yönetilir.
bizzat imamoğlu lehine oy atıp kazanmasını sağlayan 4 küsur milyon kripto fetöcüyü bizzat görmüş sabah gazetesi ve ekibi.