yunanlarla ilgili yüzme esprileri ancak onlar sataşınca yapılır.
izmir bizim dendiğinde yapılır, konstantinopoli dendiğinde yapılır.
manzara memnuniyetsizliğine karşılık yapılmaz..
saçmalamış.
Sık geçen başlıklar
birliktelik 16
ekşi profiliizmir muhaliftir ama chpli değildir. herkes bu yanılgıya düşüyor. zamanında izmir'de anap da koltuğa oturdu, dyp de..
o zamanlarda da chp vardı.
hatta izmir kimi seçtiyse bir sonraki genel seçimde o parti iktidara geldi. (araştırabilirsiniz)
tek istisnası akp'dir..
ben bu seçimde ümit özlale'ye oy vericem.
o zamanlarda da chp vardı.
hatta izmir kimi seçtiyse bir sonraki genel seçimde o parti iktidara geldi. (araştırabilirsiniz)
tek istisnası akp'dir..
ben bu seçimde ümit özlale'ye oy vericem.
tüm mezeleri silip süpüren tip.
karnını doyurmaya gelmiştir..
mezeleri tabağına almadan çatalla tüm mezelere dalar, bir de yağına ekmek banar pezevenk...
karnını doyurmaya gelmiştir..
mezeleri tabağına almadan çatalla tüm mezelere dalar, bir de yağına ekmek banar pezevenk...
yazı yazdığında silmek istediğin yerde imleci 2 kelime arasına sokamamak.
tmm, boşluk tuşuna uzun basınca yazı içinde gezebiliyorsun ama androidte gayet rahat bu işler. şirket vermemiş olsa kullanmam, bir buçuk yıldır alışamadım.
android candır.
android... ohhh.. ıstırırım.
edit: 2 kelime diyerek yanlış ifade etmişim.
yanlış yazdığım bir kelimenin içerisinden bir harf sileceksem yanlış yazılan harfin olduğu yere tıklayamıyorum.
boşluk tuşunu kullanarak araya giriyorum.
görsel
tmm, boşluk tuşuna uzun basınca yazı içinde gezebiliyorsun ama androidte gayet rahat bu işler. şirket vermemiş olsa kullanmam, bir buçuk yıldır alışamadım.
android candır.
android... ohhh.. ıstırırım.
edit: 2 kelime diyerek yanlış ifade etmişim.
yanlış yazdığım bir kelimenin içerisinden bir harf sileceksem yanlış yazılan harfin olduğu yere tıklayamıyorum.
boşluk tuşunu kullanarak araya giriyorum.
görsel
yeniakit denen şeye tıklama kazandırmak istemeyenlere amme hizmeti
--- spoiler ---
65 bin liralık sıfır araba kapış kapış gidiyor! mart bitmeden hemen alın "piyasada uyguna sıfır araba kalmadı" diye üzülmeyin. işte size mart ayı bitmeden süper bir fırsat daha! ayağınızı yerden kesecek. en yüksek hızi 35 km olan şarjlı ve şarjı 5-6 saat giden e - car k3 - kls'ye göz atın. türkiye'de 65.000 liraya bulmak mümkün.
--- spoiler ---
görsel
ek: türk lirasının değerinin düşmesi tam olarak budur.
şöyle ki:
2017 yılında 65.000 tl
görsel
2023 yılında 65.000 tl
görsel
--- spoiler ---
65 bin liralık sıfır araba kapış kapış gidiyor! mart bitmeden hemen alın "piyasada uyguna sıfır araba kalmadı" diye üzülmeyin. işte size mart ayı bitmeden süper bir fırsat daha! ayağınızı yerden kesecek. en yüksek hızi 35 km olan şarjlı ve şarjı 5-6 saat giden e - car k3 - kls'ye göz atın. türkiye'de 65.000 liraya bulmak mümkün.
--- spoiler ---
görsel
ek: türk lirasının değerinin düşmesi tam olarak budur.
şöyle ki:
2017 yılında 65.000 tl
görsel
2023 yılında 65.000 tl
görsel
köpeklerin yaşam alanı diye diye kendimize yaşam alanı bırakmadık.
her gün duraktan eve gelemiyoruz amk korkudan.
kızcağıza acil şifalar dilerim..
her gün duraktan eve gelemiyoruz amk korkudan.
kızcağıza acil şifalar dilerim..
ulan gene iyisiniz, köftehor esnaflar sizi.
kaptınız valla 750 lirayı..
kaptınız valla 750 lirayı..
hes koduna kaydedileceği için, konu sadece uçağa binememek değil, aşı olmayanlar muhtemelen sıçmaya gidemeyecek..
kitlesine şakasını açıklamak zorunda kalan yazarın şakası.
(bkz: 19 mayıs cumhuriyeti anma ve spor salonu bayramı)
edit: fotoşop diyenler, iptv'niz varsa (tivibu vs) sabah 6daki programa girip 2. dakikada kontrol edebilirsiniz. resim gerçek
ekleme: bu da benden gelsin. yukarıda bahsettiğim yayından çektim resmi. görüldüğü gibi spiker farklı. hatanın uzun süre devam ettiği anlaşılıyor.
tıkıtıkıtıktık
edit: fotoşop diyenler, iptv'niz varsa (tivibu vs) sabah 6daki programa girip 2. dakikada kontrol edebilirsiniz. resim gerçek
ekleme: bu da benden gelsin. yukarıda bahsettiğim yayından çektim resmi. görüldüğü gibi spiker farklı. hatanın uzun süre devam ettiği anlaşılıyor.
tıkıtıkıtıktık
kürt kardeşlerimizin, alınganlığın bokunu çıkarma durumudur. şu an türkiye'de gbt yapılmayan tek bir nokta var mı?
aydın girişinden tut da, izmir çiğli'ye kadar. marmaris, çeşme vs.. her yerde...
açık tenli ve sarışınım. arabada eşim, kayınvalidem, oğlum varken durdurup arama yapıyorlar.
daha ne diyim..
edit: açık tenli ve sarışın olmamı belirtmeme bazı yazarlar takılmış. işim gereği sürekli seyahatteyim. 3 saatlik ortalama bir yolda en az 2 çevirmeye takılıyorum. şehir içindekileri saymıyorum bile.
polisin tipe baktığını hepimiz biliyoruz. bunu vurguladım.
aydın girişinden tut da, izmir çiğli'ye kadar. marmaris, çeşme vs.. her yerde...
açık tenli ve sarışınım. arabada eşim, kayınvalidem, oğlum varken durdurup arama yapıyorlar.
daha ne diyim..
edit: açık tenli ve sarışın olmamı belirtmeme bazı yazarlar takılmış. işim gereği sürekli seyahatteyim. 3 saatlik ortalama bir yolda en az 2 çevirmeye takılıyorum. şehir içindekileri saymıyorum bile.
polisin tipe baktığını hepimiz biliyoruz. bunu vurguladım.
twitin altında yine klasik "asıl engelli sizsiniz, engellileri görmüş olduk" tarzı yorumları okuyup yine kahroldum.
tamam anlıyorum, nefretinizi dile getiriyordunuz da "engelli" olmayı küfür olarak kullanıyorsunuz. niyetiniz kötü değil ama yapmayın allaşkına...
tamam anlıyorum, nefretinizi dile getiriyordunuz da "engelli" olmayı küfür olarak kullanıyorsunuz. niyetiniz kötü değil ama yapmayın allaşkına...
eli klavye tutabilecek, tuşlara basıp bir şeyler yazmayı becerebilecek yaşa gelmiş bi yazarın, halen daha insanların farklı farklı zevklerinin olabileceğini anlayamayarak sıçtığı başlık..
"allah allah, buna nasıl gülerler yaaaa, allah allah ben bu programları sevmiyorum nasıl olur da başka insanlar bunları sevebilir yaaaa" diye düşünüp kafası bir türlü almıyor herhalde..
sonra da edit büdüt..
"allah allah, buna nasıl gülerler yaaaa, allah allah ben bu programları sevmiyorum nasıl olur da başka insanlar bunları sevebilir yaaaa" diye düşünüp kafası bir türlü almıyor herhalde..
sonra da edit büdüt..
atmosferdeki karbon oranı artışının geri dönülemez olan noktayı geçmiş olmasıdır. şu andan itibaren tüm dünya fosil yakıt tüketiminden vaz geçse bile dünyayı venüse çevirecek küresel ısınma süreci başladı. hepimize geçmiş olsun..
edit:
kaynak soranlar var. de ki, cosmos bir uzay serüveni.. tabi ki tek bir belgeselden öğrenmedim bu durumu. kıyamet yüksek seslerle geliyordu.
10 sene önce "fosil yakıt tüketimi bitmezse şu tarihten sonra geri dönülemeyecek noktaya geleceğiz" diye haberler vardı. biraz merak lazım, biraz da ilgi. o yüzden kaynak soranlara hayret ederek en somut kaynağı yazdım.
edit2: çok mesaj geliyor. ne zaman tam anlamıyla venüs oluruz diye soranlar, inşallah bir an önce marsa gideriz diyenler,küresel ısınma diye bir şey yok, tam bir saçmalık diyenler vs
edit3: kaynak gibi kaynak
yazar @alpmetin'e çok teşekkür ediyorum. küresel ısınmaya bağlı yüzey sıcaklığındaki artışı ve 2100 yılındaki tabloyu gösteren link yukarıdadır.
burada önemli nokta şu: küresel ısınmayı anlatmıyorum. küresel ısınmadan artık geriye dönüş yok diyorum. kartopu gibi her yıl katlaya katlaya artacak. linkteki tablo bunu gösteriyor zaten.
yüz milyonlarca yıl atmosferde 10000'de 3 olarak sabit bulunan karbon molekülü son 40-50 senede 10000'de 6'ya yükseldi. tam 2 katı.. geçmiş olsun. elbirliğiyle sıçtık dünyanın içine.
edit:
kaynak soranlar var. de ki, cosmos bir uzay serüveni.. tabi ki tek bir belgeselden öğrenmedim bu durumu. kıyamet yüksek seslerle geliyordu.
10 sene önce "fosil yakıt tüketimi bitmezse şu tarihten sonra geri dönülemeyecek noktaya geleceğiz" diye haberler vardı. biraz merak lazım, biraz da ilgi. o yüzden kaynak soranlara hayret ederek en somut kaynağı yazdım.
edit2: çok mesaj geliyor. ne zaman tam anlamıyla venüs oluruz diye soranlar, inşallah bir an önce marsa gideriz diyenler,küresel ısınma diye bir şey yok, tam bir saçmalık diyenler vs
edit3: kaynak gibi kaynak
yazar @alpmetin'e çok teşekkür ediyorum. küresel ısınmaya bağlı yüzey sıcaklığındaki artışı ve 2100 yılındaki tabloyu gösteren link yukarıdadır.
burada önemli nokta şu: küresel ısınmayı anlatmıyorum. küresel ısınmadan artık geriye dönüş yok diyorum. kartopu gibi her yıl katlaya katlaya artacak. linkteki tablo bunu gösteriyor zaten.
yüz milyonlarca yıl atmosferde 10000'de 3 olarak sabit bulunan karbon molekülü son 40-50 senede 10000'de 6'ya yükseldi. tam 2 katı.. geçmiş olsun. elbirliğiyle sıçtık dünyanın içine.