twitin altında yine klasik "asıl engelli sizsiniz, engellileri görmüş olduk" tarzı yorumları okuyup yine kahroldum.
tamam anlıyorum, nefretinizi dile getiriyordunuz da "engelli" olmayı küfür olarak kullanıyorsunuz. niyetiniz kötü değil ama yapmayın allaşkına...
14.06.2019 · 40. sıra
birliktelik
13.06.2019 01:36