devletin "bebeleri pistten alalım" deme şekli.
Sık geçen başlıklar
askeriucret750tlolsun 27
ekşi profilisikime takmıyorum. elle gelen düğün bayram. zaten yaşamıyorum ki ölmekten korkayım.
evli bayanın sevgilisinde kalmasından daha normaldir.
biraz daha brokoli?
birinden elektrik alıyorum ama uzak mesafe. şimdi napacuk? uzatma mı çekecük yoksa şalterimi kapatacük? en iyisi güneş paneline geçmek. kimseye minnet etmeyeceksin. zaten yazar ne demiş? "yalnızlığınızın kıymetini bilin. herkes gittiğinde o olacak yanınızda." ulan var ya siziz kızlar adamı kadın düşmanı edersiniz de bir şey demiyorum neyse.
neden böylesiniz lan? sizin test aşamasındaki flörtlerinizi seviyorum. ama beni çok yoruyorsunyuz bazen. ulan şu horoza da bi acıyın lan. bir mecradan engelleyip başka mecradan "buradan da yazabilirdin" demek ne demek? arkadaşım benimle bir mecradan konuşmak istemediğini belirttiysen ben niye başka mecradan seninle konuşayım? neyse bu eskiydi zaten. önümüzdeki elektrilere bakalım.
hayat kısa lan. sevilmek sevmek istiyorsun. hatun kalkmış sana "sen çapkına benziyorsun" diyor. e ulan sana göz koymuşum yürüyorum, laf mı bu şimdi? musluk muyum ben arkadaşım?
bak zümzüğü godummu zınılatırın. yeter artık çıldırtmayın lan beni. adam gibi flört edin edecekseniz. net olun abicim bana. istemiyorum de, tüpüm değülsün de, sana bakacağıma köpek beslerim de hepsine eyvallah. ama ne demek lan "sen iyi birisin ama olmaz" demek ki çok da iyi değilim. sokarım bulacağınız bahaneye. yeter artık burama kadar geldi. *
ha dur lan soruyu unuttum. hangi porno kategorisini seviyorsunuz da falan da filan. sanki çok umrumdaymış gibi sizin hangi porno kategorisini sevdiğiniz. maksat ordan bi muhabbet açılır da bana veren biri çıkar belki. beni siz delirttiniz ulan. *
neden böylesiniz lan? sizin test aşamasındaki flörtlerinizi seviyorum. ama beni çok yoruyorsunyuz bazen. ulan şu horoza da bi acıyın lan. bir mecradan engelleyip başka mecradan "buradan da yazabilirdin" demek ne demek? arkadaşım benimle bir mecradan konuşmak istemediğini belirttiysen ben niye başka mecradan seninle konuşayım? neyse bu eskiydi zaten. önümüzdeki elektrilere bakalım.
hayat kısa lan. sevilmek sevmek istiyorsun. hatun kalkmış sana "sen çapkına benziyorsun" diyor. e ulan sana göz koymuşum yürüyorum, laf mı bu şimdi? musluk muyum ben arkadaşım?
bak zümzüğü godummu zınılatırın. yeter artık çıldırtmayın lan beni. adam gibi flört edin edecekseniz. net olun abicim bana. istemiyorum de, tüpüm değülsün de, sana bakacağıma köpek beslerim de hepsine eyvallah. ama ne demek lan "sen iyi birisin ama olmaz" demek ki çok da iyi değilim. sokarım bulacağınız bahaneye. yeter artık burama kadar geldi. *
ha dur lan soruyu unuttum. hangi porno kategorisini seviyorsunuz da falan da filan. sanki çok umrumdaymış gibi sizin hangi porno kategorisini sevdiğiniz. maksat ordan bi muhabbet açılır da bana veren biri çıkar belki. beni siz delirttiniz ulan. *
psikolog tecavüzcü coşkun'dur yatırır siker. psikiyatrist nuri alço'dur ilaç verir siker.
libidomun yükselmesi için herhangi bir olaya gerek yok.
yolla gelsin torpaam.
daha bu sabah annemin ilk defa evde pizza yapmasıyla girdiğimiz karanlık dönem.
her şey bir tanıdığımızın anama misafirler gelecek pizza yaparım demesiyle başladı. ben bu pizzanın evde yapılabilen bir şey olduğunu bile bilmiyordum.
ulan bir uyandım annem pizza yaptım gel ye diye koşturuyor evde. ben ise annemin evde yaptığı pizza ne kadar pizza olabilir ki? diyerek kafamı yastığa geri gömdüm. bir kokular gelmeye başladı sabahın köründe mis gibi pizza kokuları... ulan dedim kokuyu iyi tutturmuş. bir de tereyağı ile yaptım falan diyor. dedim en iyi ihtimalle bu pide olmuştur. dedim ne kattın ki içine? bu sayıyor işte zeytin, mısır, sucuk, kaşar, etli kırmızı biber, yeşil biber, domates... dedim ana dalga geçecek başka birini bul sabah sabah eğlenme benle. lan mısır en son 1982'de girdi bizim eve. kaşar zaten duyuyoruz ama yani daha gören yok, bizim için yunan tanrıları ile aynı efsaneler kategorisinde. dedim zeytin olabilir bak ama yani bizim eve çekirdeği alınmış zeytin de girmez. sucuk olur bak, onu kendimiz yapıyoruz. hayır şimdi annemin pizzanın hamurunu tutturması piyangodan tam bilet tutturmak ile aynı benim kafamda. dedim anamın sabah sabah benimle dalga geçesi var herhalde. ama ya bu kokular... kokunun hatrına kalktım. dedim koklar koklar yatarım.
mutfakta gördüğüm o şey evet evet o şey tam bir kalın hamurlu pizzaydı. oha lan bu meret evde böyle kolayca yapılıyor mu? dominos pizzadan bile 100 kat güzel lan bu. hem de koca bir tepsi. ben 34 yıllık ömrü hayatımda koca bir tepsi pizza yemedim. aslında yerim bıraksalar da onu ödeyecek göt bende yok. senet yapmıyor pizzacılar. yapsalar sorun değil aslında.
aga bunun başına oturduk, pizza bize bakıyor biz pizzaya. nükleer reactor görmüş gibi bakıyoruz öyle. dedim anne bu kaç taksit? yok evladım dedi ben yaptım. hadi len ordan! ama tepsi bizim yani. olmamış mı? dedi. ablacım bu olmadıysa istanbul'da fethedilmemiştir, recep tayyip erdoğan seçilmemiştir, biz insanlık olarak ilerleme kaydetmemişizdir.
dedim koş bana kırmızı kurdele bul. kalktım ayağa ceketimi ilikledim yaptık açılışı. dedim kaç taksitse kaç taksit ben bunu yicem. yedik de... lan yok böyle bir tat. kendime cimdik atıyorum. yani bizim evde pizza pişme ihtimali imkansız bir şeyin gerçekleşme ihtimalinden bile düşük olamaz yani normalde. sofrada ufaktan bunu tartışmasını yaptık ve vardığımız karar allahu teala bu sabah bizim pizza yememizi istedi. allah ol dedi ve oldu. başka bir ihtimal yok çünkü. dedim allah'ım sana şükürler olsun artık ölebilirim. şu hayatta evde pizza yemek nasip oldu ya artık bana, huzur içinde ölebilirim.
sonra tabi her türk gibi olayın kritiğini yaptık. bana sorduydu da işte içinde şu var bu var salladıydım. keşke mantarı da söyleseydim. meğer bu mereti fırından mayalı hamur alıp gayet de güzel yapabiliyormuşuz. ulan pizza sensiz geçen günlerimi ömürden saymıyorum artık. böyle karanlık döneme can kurban...
her şey bir tanıdığımızın anama misafirler gelecek pizza yaparım demesiyle başladı. ben bu pizzanın evde yapılabilen bir şey olduğunu bile bilmiyordum.
ulan bir uyandım annem pizza yaptım gel ye diye koşturuyor evde. ben ise annemin evde yaptığı pizza ne kadar pizza olabilir ki? diyerek kafamı yastığa geri gömdüm. bir kokular gelmeye başladı sabahın köründe mis gibi pizza kokuları... ulan dedim kokuyu iyi tutturmuş. bir de tereyağı ile yaptım falan diyor. dedim en iyi ihtimalle bu pide olmuştur. dedim ne kattın ki içine? bu sayıyor işte zeytin, mısır, sucuk, kaşar, etli kırmızı biber, yeşil biber, domates... dedim ana dalga geçecek başka birini bul sabah sabah eğlenme benle. lan mısır en son 1982'de girdi bizim eve. kaşar zaten duyuyoruz ama yani daha gören yok, bizim için yunan tanrıları ile aynı efsaneler kategorisinde. dedim zeytin olabilir bak ama yani bizim eve çekirdeği alınmış zeytin de girmez. sucuk olur bak, onu kendimiz yapıyoruz. hayır şimdi annemin pizzanın hamurunu tutturması piyangodan tam bilet tutturmak ile aynı benim kafamda. dedim anamın sabah sabah benimle dalga geçesi var herhalde. ama ya bu kokular... kokunun hatrına kalktım. dedim koklar koklar yatarım.
mutfakta gördüğüm o şey evet evet o şey tam bir kalın hamurlu pizzaydı. oha lan bu meret evde böyle kolayca yapılıyor mu? dominos pizzadan bile 100 kat güzel lan bu. hem de koca bir tepsi. ben 34 yıllık ömrü hayatımda koca bir tepsi pizza yemedim. aslında yerim bıraksalar da onu ödeyecek göt bende yok. senet yapmıyor pizzacılar. yapsalar sorun değil aslında.
aga bunun başına oturduk, pizza bize bakıyor biz pizzaya. nükleer reactor görmüş gibi bakıyoruz öyle. dedim anne bu kaç taksit? yok evladım dedi ben yaptım. hadi len ordan! ama tepsi bizim yani. olmamış mı? dedi. ablacım bu olmadıysa istanbul'da fethedilmemiştir, recep tayyip erdoğan seçilmemiştir, biz insanlık olarak ilerleme kaydetmemişizdir.
dedim koş bana kırmızı kurdele bul. kalktım ayağa ceketimi ilikledim yaptık açılışı. dedim kaç taksitse kaç taksit ben bunu yicem. yedik de... lan yok böyle bir tat. kendime cimdik atıyorum. yani bizim evde pizza pişme ihtimali imkansız bir şeyin gerçekleşme ihtimalinden bile düşük olamaz yani normalde. sofrada ufaktan bunu tartışmasını yaptık ve vardığımız karar allahu teala bu sabah bizim pizza yememizi istedi. allah ol dedi ve oldu. başka bir ihtimal yok çünkü. dedim allah'ım sana şükürler olsun artık ölebilirim. şu hayatta evde pizza yemek nasip oldu ya artık bana, huzur içinde ölebilirim.
sonra tabi her türk gibi olayın kritiğini yaptık. bana sorduydu da işte içinde şu var bu var salladıydım. keşke mantarı da söyleseydim. meğer bu mereti fırından mayalı hamur alıp gayet de güzel yapabiliyormuşuz. ulan pizza sensiz geçen günlerimi ömürden saymıyorum artık. böyle karanlık döneme can kurban...
15 temmuz demokrasi kaplumbağası.
götümüze bakıyosanız allah belanızı versin.
bunlar kafayı kullanmıyor. şikayeti eden cezadan yüzde 50 alacak. ortalıkta bir tane sigara içen kalmaz. millet para kazanıcam diye sigara avına çıkar.
amaç sigara kullanımını azaltmaksa tabi.
amaç sigara kullanımını azaltmaksa tabi.
hala pahalı saat öven var. "seviyorum" de istersen 100 milyar dolar ver banane. ama iyi bir saat karakterini gösterir dersen siktirgit derim. aşık veysel daha mı az karakterliydi?
seviyorum pahalı saat takmayı diyeceksin bu kadar basit.
seviyorum pahalı saat takmayı diyeceksin bu kadar basit.
hadi bizi geçtim ama suriler nargilesiz yaşayamaz ölürler.
evden dışarı çıkma o parayla. seni harcar bu zalim hayat.
sana bir soru; bugüne kadar suriye'de ne kadar terör olayı olmuş rusya'da ne kadar terör olmuş bir araştır.
hayır ruslarda kadınlar hariç ayaklanmaz kimse. * çünkü bir rus savaştan kaçmaz. ordusu en güçkü ordulardan olan bir ülkeden bahsediyoruz dostum. senin aklın sırf kadınlarda kalmış.
hayır ruslarda kadınlar hariç ayaklanmaz kimse. * çünkü bir rus savaştan kaçmaz. ordusu en güçkü ordulardan olan bir ülkeden bahsediyoruz dostum. senin aklın sırf kadınlarda kalmış.
kimse de ben tipsizim dememiş. valla sizi bilmem de benden bi sik olmaz diye beni almadılar. asfsfd
küfür eden orospu çocukları hariç ben de seviyorum. küfür edene küfür ederim.
"beynini kuşa taksak ters uçar" demişti. ben de hani hayvan ekstra yetenek kazanır, bana da yetenekli diyor sandımdı. meğer kuş beyinlinin de altında anlamındaymış.
şaka lan şaka bu değil tabii ki.
şaka lan şaka bu değil tabii ki.
genel müdürlük lazımsa ben yapabilirim. atölyeye 5 dakika uğrar aferin evladım der ofisime geçerim.