zamanında inönü'ye deplasmana gelen bir grup ankaragüçlü'nün dramını paylaşacağım sizinle. ciddi dram içerir, paylaşmadan uyarıyorum.
buyrun
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
Bu listedeki 1 entry, kaynaktan kaldırıldığı için gösterilmiyor.
Detay: yasal not.
sabahtan akşama kadar tersine mühendislikle kafayı çizen konyalı sanayicilere selam çaktığım robot.
şimdi arkadaşlar içinizden bazıları bu daha başlangıç, bu adamlar bunu geliştirir falan diyecek, hayır olmayacak. sebebini anlatayım size.. konya 'da eşşek gibi sanayi var, ama kim tasarlıyor, kim hangi ciddi müşteriye ne üretiyor derseniz hiç kimse. bunların tek bir para kazanma yöntemi var ; piyasadaki otomotiv parçalarını satın alıp kesip biçip tersine mühendislikle kopyalamak ve aftermarket olarak dağıtmak. hani sizin aracınıza bir parça lazım oluyor da sanayideki usta diyor ya abi bunun orjinali 1000 lira, yan sanayisi 300 lira, hah işte o 300 lük parçayı bunlar basıyor. sabahtan akşama kadar dünyada ne varsa kopyalıyorlar.
işin daha enteresan bir boyutu var, bunu bilen de azdır. bu konyadaki teşvik kadar ben hayatımda teşvik unsuru görmedim. bu adamlar sıçsa devlet teşviğiyle çekiyor sifonu bakın abartmıyorum. bu akınsoft emin olun bu robot için en az 50 milyon teşvik almıştır. zaten adamların misyonu bu, teşviği alacak kılıfı hazırlamak. sonuç odaklı değil, tamamen para odaklılar.
yani efendim, geçiniz. bu adamlar bir şeyi üretmek için geliştirmek için değil, kısa yoldan para çırpmak için yapar ne yaparsa...
şimdi arkadaşlar içinizden bazıları bu daha başlangıç, bu adamlar bunu geliştirir falan diyecek, hayır olmayacak. sebebini anlatayım size.. konya 'da eşşek gibi sanayi var, ama kim tasarlıyor, kim hangi ciddi müşteriye ne üretiyor derseniz hiç kimse. bunların tek bir para kazanma yöntemi var ; piyasadaki otomotiv parçalarını satın alıp kesip biçip tersine mühendislikle kopyalamak ve aftermarket olarak dağıtmak. hani sizin aracınıza bir parça lazım oluyor da sanayideki usta diyor ya abi bunun orjinali 1000 lira, yan sanayisi 300 lira, hah işte o 300 lük parçayı bunlar basıyor. sabahtan akşama kadar dünyada ne varsa kopyalıyorlar.
işin daha enteresan bir boyutu var, bunu bilen de azdır. bu konyadaki teşvik kadar ben hayatımda teşvik unsuru görmedim. bu adamlar sıçsa devlet teşviğiyle çekiyor sifonu bakın abartmıyorum. bu akınsoft emin olun bu robot için en az 50 milyon teşvik almıştır. zaten adamların misyonu bu, teşviği alacak kılıfı hazırlamak. sonuç odaklı değil, tamamen para odaklılar.
yani efendim, geçiniz. bu adamlar bir şeyi üretmek için geliştirmek için değil, kısa yoldan para çırpmak için yapar ne yaparsa...
aranızda bu adamı "atatürk islam'ı bitirmeye çalıştı" diye savunan yalancı, hain, emperyalist köpekler var.
bu köpeklere bir atatürk'ün bu coğrafyada ezanın okunmasını mümkün kıldığını, bir de noel ile yılbaşının farklı olduğunu anlatamadık yıllardır!
bu köpeklere bir atatürk'ün bu coğrafyada ezanın okunmasını mümkün kıldığını, bir de noel ile yılbaşının farklı olduğunu anlatamadık yıllardır!
tam bir kedici olarak fikir paylaşmadan sadece bilgi vermek için yazıyorum.hergün defarca gördüğümüz ve iç içe yaşadığımız kalabalık sincap ailesi,2 tane kedimizin çoğalarak 10lu saylılara ulaşmasından sonra yavaş yavaş azalarak tamamen kayboldu.bir gün kedilerden birinin ağzında sincap görene kadar anlam verememiştik.
genel müdürlük lazımsa ben yapabilirim. atölyeye 5 dakika uğrar aferin evladım der ofisime geçerim.
sabahtan beri kadına erkeğe oral başlıklarının altına girdi düzen sözlük yazarlarının interneti çocuklar kullanıyor diyerek 31 çekene duyar kasmaya başladığı başlık.
edit: msj atanlar olmuş. çocuklarımızı ekşi dahil tüm pornografik içerik içeren sitelerden korumalıyız.
edit: msj atanlar olmuş. çocuklarımızı ekşi dahil tüm pornografik içerik içeren sitelerden korumalıyız.
28 yaşında olduğum için beni teğet geçen kampanyadır.
şansa yaşıyoruz valla.
şansa yaşıyoruz valla.
--- spoiler ---
şu filmi götünüzle mi izlediniz anlamıyorum cidden. adamlar hala geleceğe dönüş serisindeki gibi bir zaman yolcuğu/ kayması/ paradoksu olduğunu düşünüyorlar.
abicim hadi çizgiroman okumadın, ki çizgiromanlarda multiverse olayı çok kullanılır, filmde de anlattılar geleceğe dönüşteki gibi zaman kaymaları ve paradokslar oluşturmayacağını.
geçmişe gittiklerini sandıkları her an aslında o tarihe o ana kadar aynı şeyleri yaşamış başka bir gerçeklik. yani başka bir evren. çigiromanlarda earth-616 tony stark'ı ölünce başka bir evrenden (şu an hatırlamıyorum) başka bir tony stark getiriyorlar onsalught serisindeki toplu katliamdan sonra.
şimdi filmde de aynı şekilde... aslında onlar farklı kişiler. captain kendisiyle dövüşmedi, ya da thor kendi annesiyle konuşmadı. sadece o ana kadar aynı şeyleri yaşamış başka bir gerçeklik versiyonuyla karşılaştı.
taşları topladıktan sonra geriye götürmeleri de hiç bir şekilde boşluk yaratmaz çünkü alığı ana geri döner ve onu oraya koyar. böylece sorun kalmaz. ki bunu da ancient one - bruce banner diyaloğunda gayet de açıklıyorlar.
şu filmleri gömecez diye götünüzle izliyosunuz, sonra rezil oluyosunuz.
--- spoiler ---
şu filmi götünüzle mi izlediniz anlamıyorum cidden. adamlar hala geleceğe dönüş serisindeki gibi bir zaman yolcuğu/ kayması/ paradoksu olduğunu düşünüyorlar.
abicim hadi çizgiroman okumadın, ki çizgiromanlarda multiverse olayı çok kullanılır, filmde de anlattılar geleceğe dönüşteki gibi zaman kaymaları ve paradokslar oluşturmayacağını.
geçmişe gittiklerini sandıkları her an aslında o tarihe o ana kadar aynı şeyleri yaşamış başka bir gerçeklik. yani başka bir evren. çigiromanlarda earth-616 tony stark'ı ölünce başka bir evrenden (şu an hatırlamıyorum) başka bir tony stark getiriyorlar onsalught serisindeki toplu katliamdan sonra.
şimdi filmde de aynı şekilde... aslında onlar farklı kişiler. captain kendisiyle dövüşmedi, ya da thor kendi annesiyle konuşmadı. sadece o ana kadar aynı şeyleri yaşamış başka bir gerçeklik versiyonuyla karşılaştı.
taşları topladıktan sonra geriye götürmeleri de hiç bir şekilde boşluk yaratmaz çünkü alığı ana geri döner ve onu oraya koyar. böylece sorun kalmaz. ki bunu da ancient one - bruce banner diyaloğunda gayet de açıklıyorlar.
şu filmleri gömecez diye götünüzle izliyosunuz, sonra rezil oluyosunuz.
--- spoiler ---
hem kırmızı ışık, hem yaya geçidi, hem aşırı hız ihlali var. idam edilmeli ve geçilmeli.
valla istediğiniz kadar götünüzü yırtın, kadın 31 mart'ta çalıştı.. chp yine her seçim olduğu gibi oyları çaldırıp arkasından alık gibi bakmadıysa bu kadının payı büyüktür. bu ülkede seçim kazanılacaksa sike sike kürtlerden oy alacaksınız. bu kadın gibi sonuçlarla değil, pkkcılara siyasi zemin hazırlayan onları kürtlere ulaşmanın bir aracı olarak kabullendirenlere laf edin. pkk yöneticisinin arkadaşını belediye başkanı yaptı bu halk ve çok sevdiği ampulü, sktirin gidinde onlara laf edin.
edit: bu kadın var diye ak yürüyenler oy vermezmiş. yarak vermez, kendi çobanları kırk yıllık terörist başına methiyeler düzerken, türk kanı içmek istiyorum diyen şivan perverle halaylar çekerken, türklüğü milliyetçiliği ayaklar altına alırken, barzaniyle yatağa girerken verdiyse şimdi de verir. biliyorlardı görüyorlardı yine de verdiler. seçmenin bi omurgası var falan zannediyorsunuz. zaten vermezlersede kendi pisliklerinde çürüsünler. sikim kadar oyu olan mhp nin boş kahvehane milliyetçiliğini sözlükçüler bile yemiş. bu millet milliyetçi falan değil. işine geldimi milliyetçisi.
edit: bu kadın var diye ak yürüyenler oy vermezmiş. yarak vermez, kendi çobanları kırk yıllık terörist başına methiyeler düzerken, türk kanı içmek istiyorum diyen şivan perverle halaylar çekerken, türklüğü milliyetçiliği ayaklar altına alırken, barzaniyle yatağa girerken verdiyse şimdi de verir. biliyorlardı görüyorlardı yine de verdiler. seçmenin bi omurgası var falan zannediyorsunuz. zaten vermezlersede kendi pisliklerinde çürüsünler. sikim kadar oyu olan mhp nin boş kahvehane milliyetçiliğini sözlükçüler bile yemiş. bu millet milliyetçi falan değil. işine geldimi milliyetçisi.
valla gencler, bir lider benim de babami(yunanlilar), amcami (ingilizler), ve dedemi (araplar) ayni anda itin gotune sokmus olsaydi, ben de o liderden nefret ederdim. dolayisiyla ne yunan asilli ingiliz vatandasi arap yalayicisi bu herifcioglunda ne de bu herifcioglunu destekleyen islamcilarda bir celiski goremiyorum.
makine mühendisiyim ve işsizim. yeni mezunsanız ve mühendisseniz hayat çok zor..
edit: adamlar kız düşürmek için yazıyorlarmış meğersem benim ne işim var burda. neyse 10 k maaş alıyorum kızlar bana da yazın.
edit: adamlar kız düşürmek için yazıyorlarmış meğersem benim ne işim var burda. neyse 10 k maaş alıyorum kızlar bana da yazın.
başka bir frekanstan yayın yapmaları.
geçenlerde bir makalede okumuştum. bilimadamları yıllardır dev bir balinayı izliyorlar ve bu balinanın hiç eş bulamayışı ve kimseyle iletişime geçemeyişi dikkatlerini çekiyor.
iyice araştırınca fark ediyorlar ki bu balinanın gönderdiği sesler veya sinyaller diğer balinalarınkinden daha farklı bir frekansta. bir başka deyişle diğer hiçbir balina bu balinayı duymuyor.
böyle böyle tek başına yaşlanarak ölüyor balina. tek sebebi farklı bir frekansta olması. hatta son zamanlarına doğru dışarıya çağrı yapmayı da kesiyor.
insanlarda da böyle oluyor diye düşünüyorum. bazen etrafımızdaki kimse ifade etmek istediklerimizi gerçekten duymaz. e biz de bir süre sonra bırakırız kendimizi ifade etmeye çalışmayı. tıpkı bu yalnız balina gibi.
geçenlerde bir makalede okumuştum. bilimadamları yıllardır dev bir balinayı izliyorlar ve bu balinanın hiç eş bulamayışı ve kimseyle iletişime geçemeyişi dikkatlerini çekiyor.
iyice araştırınca fark ediyorlar ki bu balinanın gönderdiği sesler veya sinyaller diğer balinalarınkinden daha farklı bir frekansta. bir başka deyişle diğer hiçbir balina bu balinayı duymuyor.
böyle böyle tek başına yaşlanarak ölüyor balina. tek sebebi farklı bir frekansta olması. hatta son zamanlarına doğru dışarıya çağrı yapmayı da kesiyor.
insanlarda da böyle oluyor diye düşünüyorum. bazen etrafımızdaki kimse ifade etmek istediklerimizi gerçekten duymaz. e biz de bir süre sonra bırakırız kendimizi ifade etmeye çalışmayı. tıpkı bu yalnız balina gibi.
oha dediğim haberdir yok artık amk! kılıçdaroğluna linç girişiminde bulunup, darp edenler serbest bırakılıyor saçma bir video için adamların geleceğini yakıyorlar lan!
öğretmemesi.
ilkokulda beden eğitimi öğretmenlerinde çok görülürdü bu. sıraya geçerdik sonra serbestsiniz çocuklar derdi, biz de en çok öyle hocaları severdik.
öğrencilerine 2-3 top verip, serbestsiniz diyen hocalar için; ders başlar başlamaz derse gelip, zil çalana kadar bir şeyler öğretmek isteyen hocaları üzdük.
sonra da eğitim niye gelişmiyor yeağh diye dövünüp durduk kendimizce. ama biz aslında bunu hakettik.
ilkokulda beden eğitimi öğretmenlerinde çok görülürdü bu. sıraya geçerdik sonra serbestsiniz çocuklar derdi, biz de en çok öyle hocaları severdik.
öğrencilerine 2-3 top verip, serbestsiniz diyen hocalar için; ders başlar başlamaz derse gelip, zil çalana kadar bir şeyler öğretmek isteyen hocaları üzdük.
sonra da eğitim niye gelişmiyor yeağh diye dövünüp durduk kendimizce. ama biz aslında bunu hakettik.
ferrari'nin pit duvarı hatası en fazla 1 sıraya mal olmuştur leclerc'e
1- adamın zaten sıfır orta hamur lastiği yoktu.
2- vettel'i de geçmesi zordu leclerc'in yarış başında vettel ile kapadığı fark leclerc'in başarısından çok orta hamur lastiğin çok aşınmış yumuşak hamur karşısındaki farkıydı.
3- bu farkı görerek yarışın sonunu tahmin edin. sadece 11 turda yumuşak hamur lastik orta hamurdan yavaş hale gelmeye başlamıştı bile.
4- leclerc'in pist üzerinde mercedes'leri geçme ihtimali sadece güvenlik aracı-yumuşak hamur lastik ile mümkündü. bunu da ferrari 35-36 tur bekledi zaten.
5- diyelim ki fark 13 saniye iken ferrari leclerc'i içeri aldı ve yarışı verstappen'in önünde bitirdi. mevcut duruma göre sadece 1 puan fazla kazanacaktı leclerc.
şimdi düşünün 3 yarıştan 2'sinde güvenlik aracı girmiş pistte 1. lik kumarını oynar mısınız? yoksa aman çocuk 1 puan fazla alsın diye garanti ata mı oynarsınız ki verstappen cidden acayip bir adam pist üzerinde leclerc'i geçme ihtimali de bulunuyordu.
ferrari'nin oynadığı kumar çok mantıklıydı ve leclerc'e 1 puan'a mal oldu. burada romantizm yapıp podyum alırdı vs. hayali kurmayın komik oluyorsunuz. en sert lastiği takıp orta hamurdan hızlı olmasını bekleyenler var bu nasıl bilimsizliktir amk glksadfgşgdsf.
1- adamın zaten sıfır orta hamur lastiği yoktu.
2- vettel'i de geçmesi zordu leclerc'in yarış başında vettel ile kapadığı fark leclerc'in başarısından çok orta hamur lastiğin çok aşınmış yumuşak hamur karşısındaki farkıydı.
3- bu farkı görerek yarışın sonunu tahmin edin. sadece 11 turda yumuşak hamur lastik orta hamurdan yavaş hale gelmeye başlamıştı bile.
4- leclerc'in pist üzerinde mercedes'leri geçme ihtimali sadece güvenlik aracı-yumuşak hamur lastik ile mümkündü. bunu da ferrari 35-36 tur bekledi zaten.
5- diyelim ki fark 13 saniye iken ferrari leclerc'i içeri aldı ve yarışı verstappen'in önünde bitirdi. mevcut duruma göre sadece 1 puan fazla kazanacaktı leclerc.
şimdi düşünün 3 yarıştan 2'sinde güvenlik aracı girmiş pistte 1. lik kumarını oynar mısınız? yoksa aman çocuk 1 puan fazla alsın diye garanti ata mı oynarsınız ki verstappen cidden acayip bir adam pist üzerinde leclerc'i geçme ihtimali de bulunuyordu.
ferrari'nin oynadığı kumar çok mantıklıydı ve leclerc'e 1 puan'a mal oldu. burada romantizm yapıp podyum alırdı vs. hayali kurmayın komik oluyorsunuz. en sert lastiği takıp orta hamurdan hızlı olmasını bekleyenler var bu nasıl bilimsizliktir amk glksadfgşgdsf.
zamanında ulan çok ucuz diyerek (antalya’da bir avm’de neredeyse tanesi 1 tl’ye denk geliyordu) onlarca aldığımız flormar ve golden rose ojelerin tanesinin 5-20 tl arasına çıkması.
şu hayattaki en iyi gelecek öngörümü zamanında onlarca oje alarak yapmışım resmen.
şu hayattaki en iyi gelecek öngörümü zamanında onlarca oje alarak yapmışım resmen.
izmirli iticiliği diye bir şey kesinlikle var. sürekli bunu ispat ediyorsunuz, yanılmadığımı görmek üzücü.. bir insanda nasıl bu kadar fanatik bir şehir merakı olur ve bunu üstünlük vesilesi yapar anlayamıyorum. aslında gelen mesajlara da bakılırsa durumun özeti (bkz: aşağılık kompleksi)
bahar gelince avazı çıktığı kadar cıvıldayan kuşlar.
bıcır bıcır konuşuyorlar sabahtan beri :)
ne kadar heyecanlılar yeni bir güne başlarken. birazdan kadın kavgası yapan kediler de katılır onlara.
bakalım bizi nasıl bir gün bekliyor?
olanca farkındalığımla uyanmışım, haneme +1 puan yazıyorum.
(bkz: mindfulness)
bıcır bıcır konuşuyorlar sabahtan beri :)
ne kadar heyecanlılar yeni bir güne başlarken. birazdan kadın kavgası yapan kediler de katılır onlara.
bakalım bizi nasıl bir gün bekliyor?
olanca farkındalığımla uyanmışım, haneme +1 puan yazıyorum.
(bkz: mindfulness)
türk milletine duyduğu derin sevgi, ermeni soykırımı safsatasına karşı dik duruşu, dinimize olan hoşgörüsü ve terör örgütlerini her fırsatta lanetleyen güzel insana yapılan haksız eleştiri.
ülkede herşey yolunda nasılsa, bekar kadının tek derdi bekarlığı..o yüzden kayışı koparıyor.
her gün emeğimiz sömürülüyor berbat çalışma koşullarıyla
otobüste sokakta iş yerinde taciz mobbing
güvenmediğimiz bir adalet sistemi
akşam haberlerinde irademizi onurumuzu seçimlerimizi sürekli yargılayan ve bunlar için bize hakaret eden siyasiler
çocuklara, hayvanlara, ağaçlara, güzel olan ne varsa hepsine düşman olan zihniyetin her geçen gün yaygınlaşması
ekonominin geldiği noktada durmadan kötüleşen yaşam şartları ......
tanım: bu ülkede kayışı koparmanız için onca neden varken sevişmememize takmış ergenlerin derdi.
her gün emeğimiz sömürülüyor berbat çalışma koşullarıyla
otobüste sokakta iş yerinde taciz mobbing
güvenmediğimiz bir adalet sistemi
akşam haberlerinde irademizi onurumuzu seçimlerimizi sürekli yargılayan ve bunlar için bize hakaret eden siyasiler
çocuklara, hayvanlara, ağaçlara, güzel olan ne varsa hepsine düşman olan zihniyetin her geçen gün yaygınlaşması
ekonominin geldiği noktada durmadan kötüleşen yaşam şartları ......
tanım: bu ülkede kayışı koparmanız için onca neden varken sevişmememize takmış ergenlerin derdi.
lan bu en çok da benim hakkım. ben yazım yanlışı konusunda takıntılı biriyim ve bu nicki alırken kafam neredeydi bilmiyorum. yanlız yazmışım ya yanlız yazmışım ve bunu tam tamına üç sene sonra fark ettim. hadi hepsini geçtim. nickim şarkıda geçen bir söz, ellerin karanlık yalnızlığı, meğer doğrusu evlerin karanlık yalnızlığı imiş. allah belanızı versin anksiyete sahibi oldum sayenizde.
bu başlıga ne girilir ne de okunur.. 3-5 tane orta zekadan bile düşük taraftar diyemecegimiz kişilerin küfürlerşmesinden başka birşey okumuyoruz.. adam gibi fikrinizi yazında az çok insanlar bilgilensin.. var sa yoksa birbirleriniz aşagılamak ve küfür etmek...
bir seyleri eksik mi yaptim acaba düsüncesinden her ne olursa olsun kurtulamiyorum.
başima gelen her seyi bir neden sonuc iliskisiyle bagdaslastirmaya calisiyorum, gecmiste yaptigim hataların sonucuyla ilinti kurmaya calisiyorum.
başima gelen her seyi bir neden sonuc iliskisiyle bagdaslastirmaya calisiyorum, gecmiste yaptigim hataların sonucuyla ilinti kurmaya calisiyorum.
---18:35 : üç tane birden bulundu ekşi sözlük. hepinizin gözlerinden öpüyorum. ---
görenler entry girerse iyi olur.
yarın yapılacak kalp ameliyatı için acil b rh + (pozitif) kana ihtiyacımız var.
istanbul - koşuyolu kalp hastanesi
kan vermek isteyen kişilerin bugün gelip test yaptırması ve yarın sabah 8'de kan vermesi gerekiyor.
bulduğumuz kişilerden biri veremedi. yedeklere de ulaşamıyoruz bu yüzden başlık açmak zorunda kaldım.
görenler entry girerse iyi olur.
yarın yapılacak kalp ameliyatı için acil b rh + (pozitif) kana ihtiyacımız var.
istanbul - koşuyolu kalp hastanesi
kan vermek isteyen kişilerin bugün gelip test yaptırması ve yarın sabah 8'de kan vermesi gerekiyor.
bulduğumuz kişilerden biri veremedi. yedeklere de ulaşamıyoruz bu yüzden başlık açmak zorunda kaldım.
ayıptır kızlar. sizin abiniz, babanız yok mu onlara böyle yapılsa ne hissedersiniz?
efendim şöyle üstü kızarmış, gıyır gıyır bir kalburabastı
koskoca istanbul’da henüz kalburabastı satan bir yere denk gelemedim. bilen yeşillendirirse çok makbule geçer.
koskoca istanbul’da henüz kalburabastı satan bir yere denk gelemedim. bilen yeşillendirirse çok makbule geçer.
kan tükürmeli bi diş macunu reklamı var ya.
işte o.
edit/ek: kurum reklamı kisvesiyle hükümet propagandası yapılan tüm reklamlar.
vakıfbank, halkbank, vs.
işte o.
edit/ek: kurum reklamı kisvesiyle hükümet propagandası yapılan tüm reklamlar.
vakıfbank, halkbank, vs.
ne gerek var böyle başlıklara..izle geç işte neden oto boka başlık açıyorsunuz.
atatürk burda. daha ne olsun.
yallah babasının evine.patlak bir erkek ortasından sıkılmış diş macunu gibidir.
nitekim hiçkimse kadınların oyuncağı olmuş,denemediği pozisyon kalmamış,milletin altında üstünde orasında burasında inlemiş bir erkeği çocuklarının babası yapmak istemez.
zırtlan meriçeler “bekaret önemli değil yeah ,bu kadar geri kafalı olma”ayaklarına yatıp kandırır bu akıl fikir yoksunlarını.iki güzel laf edip bir iki hediye aldın mı hemen teslim eder kendini bunlar da.halbuki otur oturduğun yerde yemek falan yap,ne işin var elin kadınlarıyla.
her haltı yedikten sonra benim gibi helal süt emmiş,işi gücü yerinde,mülayim kadın arayışına girer bir de bunlar.ama yemezler canım,hadi başka kapıya.kucaklarına atlayıp yatağına girdiğin kadınlar bir gün tekmeyi bastığında,piyasan bittiğinde aklına gelir efendi kadınların değeri.
hadi tüm bunları geçtim zaten bi insan neden sevişir,götüne şaplak attırır hiç anlam veremem.
nitekim hiçkimse kadınların oyuncağı olmuş,denemediği pozisyon kalmamış,milletin altında üstünde orasında burasında inlemiş bir erkeği çocuklarının babası yapmak istemez.
zırtlan meriçeler “bekaret önemli değil yeah ,bu kadar geri kafalı olma”ayaklarına yatıp kandırır bu akıl fikir yoksunlarını.iki güzel laf edip bir iki hediye aldın mı hemen teslim eder kendini bunlar da.halbuki otur oturduğun yerde yemek falan yap,ne işin var elin kadınlarıyla.
her haltı yedikten sonra benim gibi helal süt emmiş,işi gücü yerinde,mülayim kadın arayışına girer bir de bunlar.ama yemezler canım,hadi başka kapıya.kucaklarına atlayıp yatağına girdiğin kadınlar bir gün tekmeyi bastığında,piyasan bittiğinde aklına gelir efendi kadınların değeri.
hadi tüm bunları geçtim zaten bi insan neden sevişir,götüne şaplak attırır hiç anlam veremem.
(bkz: müslüman ahlaksızlığı)
2004-2019 yılları arasında alaaddin yılmaz (akp) tarafından yönetilen bolu belediyesi'ne 10 sene önce itfaiye eri olarak giren serkan ılgaz'ın (başkanın uzaktan akrabasıymış) efsanevi kariyeridir. itfaiye eri olarak işe başlayan serkan ılgaz, şunların hepsini birden yürütüyormuş:
• özel kalem müdür vekilliği
• insan kaynakları birim sorumluluğu
• belediye bünyesindeki 'tabiatın kalbi bolu' şirketinin yönetim kurulu üyeliği,
• iş sağlığı ve güvenliği uzmanlığı,
• belediye bilişim birim sorumluluğu
• halk ekmek fırın müdür vekilliği
2019 yerel seçimlerinin ardından tanju özcan (chp) belediye başkanı seçilince bütün görevlerinden alınıp tekrar itfaiye eri yapılmış.
edit: bolu'da yaşan bir arkadaşımız haberde 10.000 lira olarak gösterilen maaşın sadece "tabiatın kalbi bolu" biriminden geldiğini, başka birimlerden de artı para aldığını söyledi. eşi ve annesi de belediyede memurmuş arkadaşın dediğine göre.
• özel kalem müdür vekilliği
• insan kaynakları birim sorumluluğu
• belediye bünyesindeki 'tabiatın kalbi bolu' şirketinin yönetim kurulu üyeliği,
• iş sağlığı ve güvenliği uzmanlığı,
• belediye bilişim birim sorumluluğu
• halk ekmek fırın müdür vekilliği
2019 yerel seçimlerinin ardından tanju özcan (chp) belediye başkanı seçilince bütün görevlerinden alınıp tekrar itfaiye eri yapılmış.
edit: bolu'da yaşan bir arkadaşımız haberde 10.000 lira olarak gösterilen maaşın sadece "tabiatın kalbi bolu" biriminden geldiğini, başka birimlerden de artı para aldığını söyledi. eşi ve annesi de belediyede memurmuş arkadaşın dediğine göre.
69 anında ağzıma osurulması.
neyle neyi kıyaslıyorsunuz bilmiyorum ama havanda su dövülüyor gibi. akaryakıtlar aynı rafineriden çıkar. birbirinden farkı yoktur. ithal edilenler ise testten geçer yurtiçinde dağıtımı yapılan akaryakıta uygunluğu varsa onay verilir. marker dediğiniz şey akaryakıtın kimliğidir, kalitesini belirlemez.
kıyaslayacağınız şey katkılı ve katkısız akaryakıtlardır. epdk katkılı akaryakıtların katkısızlardan daha pahalı satılmasına onay vermiştir. bunun için bilimsel test raporlarının sunulması gerekir. raporla katkılı yakıtın faydası olduğu ispatlanırsa 5-10 kuruş fazla satılmasına izin verilir. meşhur bir katkılı yakıtın raporunu okudum. o kadar çok parametre ölçmüşler, netice % 1 oranında tasarruf sağladığı belirtilmiş. 3000 litre yakıtın içine sadece bir litre katkı konuluyor. bu da şu demek 20 liraya mal ettikleri katkıyı tüketiciye 200 liraya satıyorlar.
bir depo yakıt ile km hesabı yapanlar kendini kandırıyor. yakıt tüketimini değiştiren o kadar çok şey var ki: ağırlık, fazladan bir bavul, yol eğimi, lastik basıncı, enjeksiyon temizliği, motorun kurumu, şehrin rakımı, havanın nem oranı. adamlar laboratuvar ortamında test edip farkı anlayabiliyor. millet memlekete gidip gelirken ölçtüm diyor ve farklı olduğunu iddia ediyor. hepsi standart pistte elektronik verileri merkeze gönderen formula 1 aracı kullanıyor mübarekler.
kıyaslayacağınız şey katkılı ve katkısız akaryakıtlardır. epdk katkılı akaryakıtların katkısızlardan daha pahalı satılmasına onay vermiştir. bunun için bilimsel test raporlarının sunulması gerekir. raporla katkılı yakıtın faydası olduğu ispatlanırsa 5-10 kuruş fazla satılmasına izin verilir. meşhur bir katkılı yakıtın raporunu okudum. o kadar çok parametre ölçmüşler, netice % 1 oranında tasarruf sağladığı belirtilmiş. 3000 litre yakıtın içine sadece bir litre katkı konuluyor. bu da şu demek 20 liraya mal ettikleri katkıyı tüketiciye 200 liraya satıyorlar.
bir depo yakıt ile km hesabı yapanlar kendini kandırıyor. yakıt tüketimini değiştiren o kadar çok şey var ki: ağırlık, fazladan bir bavul, yol eğimi, lastik basıncı, enjeksiyon temizliği, motorun kurumu, şehrin rakımı, havanın nem oranı. adamlar laboratuvar ortamında test edip farkı anlayabiliyor. millet memlekete gidip gelirken ölçtüm diyor ve farklı olduğunu iddia ediyor. hepsi standart pistte elektronik verileri merkeze gönderen formula 1 aracı kullanıyor mübarekler.
(bkz: fetö'den sonra liverpool' un bitmesi)
yabanci bir bir takimi "biz gecen hafta cardiff'i deplasmanda yendik ee sonucta riverside takimiyiz aga" seviyesinde desteklemek nedir? yada "premier ligde 20 senedir sampiyon olamadik amuagoyum uzuluyom tarzi yorumlar da fena" oglum sen kayserilisin lan nasil sampiyon olacaksin premier ligde. cok itici coook.
tanim:altinda yozgatli ve kayserili fanatiklerin birbirleriyle loserpool, serrafsiz amergan takimi falan diye kavga ettikleri baslik.
yabanci bir bir takimi "biz gecen hafta cardiff'i deplasmanda yendik ee sonucta riverside takimiyiz aga" seviyesinde desteklemek nedir? yada "premier ligde 20 senedir sampiyon olamadik amuagoyum uzuluyom tarzi yorumlar da fena" oglum sen kayserilisin lan nasil sampiyon olacaksin premier ligde. cok itici coook.
tanim:altinda yozgatli ve kayserili fanatiklerin birbirleriyle loserpool, serrafsiz amergan takimi falan diye kavga ettikleri baslik.
ulan arkadaş, buram buram cehaletten hakikaten gına geldi.
ihale açtın.
çin, rusya girdi, amerika da girdi.
sen gidip çin'i seçtin.
sonra teknoloji vermiyorlar dediğin, fd2000 görünen ama aslen s-200 çakması olan çin sisteminden vazgeçtin.
önce eurosam'le ortak geliştirme sözleşmesi yaptın, sonra o dururken gidip rusya'ya para verdin. aynı anda gidip patriot alıyorum dedin. beri yandan dönüp "biz kendimiz geliştiriyoruz zaten" de dedin.
rusya sana teknoloji transferi vaadetti mi?
hayır.
verir mi?
hayır.
ne bu "onu da bunu da şunu da ortak geliştiririz" özgüveni?
delikanlı gibi biri de çıkıp "uçaklarını düşürdüğümüzün hemen akabinde düğün hediyesi/diyet olarak alıyoruz" diyemiyor? göstere göstere yalan söylüyorlar. rahip brunson'ı kimse alamazdı neden saldın herifi? hani israil'i mavi marmara'dan dolayı affetmeyecektin, neden tazminatı alınca sustun? neden israil'e van minüt çektikten sonra filistin'i vurduğu jet yakıtını sen satmaya başladın? neden patriot satmıyorlar diye boş beleş sallıyorsun? niye lan niye?
el s-400'üyle gerdeğe girmeye çalışırsan böyle oynatırlar.
koca ülkeyi düşürdüğünüz durumlara bak.
ihale açtın.
çin, rusya girdi, amerika da girdi.
sen gidip çin'i seçtin.
sonra teknoloji vermiyorlar dediğin, fd2000 görünen ama aslen s-200 çakması olan çin sisteminden vazgeçtin.
önce eurosam'le ortak geliştirme sözleşmesi yaptın, sonra o dururken gidip rusya'ya para verdin. aynı anda gidip patriot alıyorum dedin. beri yandan dönüp "biz kendimiz geliştiriyoruz zaten" de dedin.
rusya sana teknoloji transferi vaadetti mi?
hayır.
verir mi?
hayır.
ne bu "onu da bunu da şunu da ortak geliştiririz" özgüveni?
delikanlı gibi biri de çıkıp "uçaklarını düşürdüğümüzün hemen akabinde düğün hediyesi/diyet olarak alıyoruz" diyemiyor? göstere göstere yalan söylüyorlar. rahip brunson'ı kimse alamazdı neden saldın herifi? hani israil'i mavi marmara'dan dolayı affetmeyecektin, neden tazminatı alınca sustun? neden israil'e van minüt çektikten sonra filistin'i vurduğu jet yakıtını sen satmaya başladın? neden patriot satmıyorlar diye boş beleş sallıyorsun? niye lan niye?
el s-400'üyle gerdeğe girmeye çalışırsan böyle oynatırlar.
koca ülkeyi düşürdüğünüz durumlara bak.
newton bile peruk takıyor. "itü-fizik"
fenerbahçenin küme düşme ihtimali mi daha korkunç, düşerse ilk yıl sonunda geri gelememe ihtimali mi daha korkunç bilemedim.
küme düşerlerse , ilk yıl şampiyon da olamayabilirler.
küme düşerlerse , ilk yıl şampiyon da olamayabilirler.
bence sarı kart yok doğru karar pozisyon almaya çalışıyor.arkasını kontrol ederek bu hareketi yapsa neyse.
not:gs
not:gs
yüksek bütçeli flash tv oyunculuğu.