Sık geçen başlıklar

bekar bayanın sevgilisinde kalması normal mi 3

ekşi'de gör
bir hakim olarak senin bu soruyu sorman normal mi ?

bu ne terbiyesizliktir ? senin işin bir hakim olarak adaleti sağlamak,ahlaki değerleri sorgulamak değil. ne yani bir kadının benim evimde kalmasi ve benim erkek olmam bana onu öldürme hakkı mi verir ?

evladını kaybetmiş acılı bir anneye böyle bir soru sormak cehaletin vermiş olduğu ağır bir terbiyesizliktir.