Sık geçen başlıklar

frondie 13

ekşi profili
verme demiyorum hobi olarak gene ver ama hangi gerekçeyle , kimin vatandaşlığını kime veriyorsun?

kendi ülkesinden kaçmış adamın başka ulkeye faydası olmaz.hakkımı helal etmiyorum.tüm suriyeli afganli vb kan emiciler ülkelerine geri gönderilmeliler.oyum da bunları trenlere doldurup ülkemden def edecek olan partiye..
ne olurki en fazla?cevap mı vermez?rezil mi olursun?ayıp mı olur?ölümden de mi kötü?
1 dakika sonrasını görmenin garanti olmadığı bir düzende tereddüt etmek de nedir?
herhangi bir seye dair varsa umudun at mesajini geç bekleme yapma,hiçbirşey olmazsa sabah olur!