Sık geçen başlıklar

illegalstar 11

ekşi profili
96 yılında ilk maaşımla civilization 2 almıştım. ipne bir üstüm görünce aaa bana ver kardeşime vereyim diye hacılamıştı. amk senin sedat abi.
sen de alabilirdin neden hacıladın ki.
denizciyim. okulda, istanbulda ve bilhassa 20 yıl boyunca gemilerde tüm türkiyeden insan tanıdım. hayatımda 2 kişi ile büyük kavga ettim. biri trabzonlu diğeri göreleli. bu engin tecrübeme dayanarak trabzonu tek geçerim. aksini söyleyen trabzonludur.
evet. gavuruz çünkü adonis kaslı yunan ilahları sikti anneanelerimizi. o yüzden çağdaş, güzel ve yakışıklı bireyleriz. çomar tipi pek görülmez buralarda, çomar tiplilerde dışardan gelenlerdir. ne iyi etmişler. şimdi suriye denen diyarlardan gelen asuriler aynısını diğer bölgelerde yapacaklar.

gavatlığımıza gelince , bakalım istatistiklere yurdun nereleri daha gavat:

http://goo.gl/mxqv7r
http://goo.gl/gjsd1w
http://goo.gl/pccnvs
http://goo.gl/pccnvs
http://goo.gl/zugmeb
http://goo.gl/q5fdc8

tanım: istanbul'un 4 yıl 10 ay 23 gün tüm avrupa'nın kucağına oturup, padişahının hiçbir şey yapmadığını bilmeyen troll hezeyanı.

edit: istanbul işgal süresi düzenlemesi.
bir arkadaşım bu durumu bildiğinden aynı yüzüğün pahalı olanıyla ucuz olanını yaptırıp, gerçeğini veriyor kıza. 1 ay falan sonra versene yüzüğü bir bakayım deyip ucuzuyla değiştirmiş el çabukluğuyla. kız hala pahalı olanı taktığını sanıyormuş. kızlar ayık olun azucuk la.
evli olup olmadığı belirtilmeyen çiftin başına gelen olay. zevce dememişsin sevgili demişsin buradan bekar olduğunuz ortaya çıkıyor. türbanlı dediğin namuslu olur. belli ki sen onu öpüp uyandırdığına göre zanisiniz. adam da tavırlarınızdan anlamış olacak ve gerçek bir müslüman beyefendiymiş ki sizi almamış. allah razı olsun faniden.