Sık geçen başlıklar

satın alınan ilk orijinal oyun 2

ekşi'de gör
satın aldığım ilk oyun 80lerde ilkokulda götürüldümüz bir fuarda aldığım one on one:dr. j. vs larry bird basketbol oyunu commodore 64 kasediydi. orijinaldi diye tahmin ediyorum.
şayet yukarıdaki orijinal değilse gameboy için metroid 2: return of samus ya da paperboy idi.
yaşlanmışız be sözlük..
edit: tam oyun adı eklemesi
96 yılında ilk maaşımla civilization 2 almıştım. ipne bir üstüm görünce aaa bana ver kardeşime vereyim diye hacılamıştı. amk senin sedat abi.
sen de alabilirdin neden hacıladın ki.