Sık geçen başlıklar

nasil sizofren oldum 17

ekşi profili
adam gelmiş burada kafasına göre yüzde 10 şu kesim yüzde kaç bilmem ne diye ahkam kesiyor.

adam ülkesine hizmet ediyormuş da sağlığını hiçe sayıyormuş. hee yarram he. çok güzel hizmet ediyor. bir de şirin görünmek için araya atatürk'ü falan karıştırmış kurnaz akboyumuz.
yazıcıoğlu gibi seksenlerin doksanların azılı faşistini de kahraman ilan etmiş.

edit: mal.
her akşam anıtpark'tan tuzluçayır'a yürümek değildir. *

bir keresinde ostim'den yürümüştüm tuzluçayır'a. 4 saat 50 dakika sürmüştü. kronometre açmıştım. kendimi şehirlerarası otobüs gibi hissetmeye başlamıştım artık. benzinliklerde mola verip o iğrenç wc'lerden su içiyordum. eve vardığımda bayılmıştım.