her akşam anıtpark'tan tuzluçayır'a yürümek değildir. *
bir keresinde ostim'den yürümüştüm tuzluçayır'a. 4 saat 50 dakika sürmüştü. kronometre açmıştım. kendimi şehirlerarası otobüs gibi hissetmeye başlamıştım artık. benzinliklerde mola verip o iğrenç wc'lerden su içiyordum. eve vardığımda bayılmıştım.
24.08.2016 · 33. sıra
nasil sizofren oldum
14:08