zafer varsa her seyi terim yapar, maglubiyet varsa terim haric herkes sucludur... hep ayni senaryo.
Sık geçen başlıklar
agitoxin 16
ekşi profilielon: öyle işte reis, dünyanın en zengin insanı oldum..
rte: :d
rte: :d
adamın kendi ağzından çıkan, kendi söylediği cümleyi sorunca bile suçlu oluyorsun. şaka gibi ama değil.
serengeti düzlüklerinde doğal ortamından sıyrılıp muhalif kamuflajı giymeye çalışan bir adet aktroll sıçmığı.
(bkz: engelle)
(bkz: engelle)
insanlar, aileler birer birer kıyıyor canlarına. umut yok, ışık yok, yaşama sevinci kalmamış kimsenin. çok zor bir dönemdeyiz gerçekten.
senelerdir yapmadıklarını seçimi kaybedeceklerini farkettiklerinde yapiyorlar. kaldi ki zaten o paralari baska bir yerden fazlasiyla cikarirlar hic merak etmeyin. bunların yaralı parmağa işediği nerde görülmüş?
bilginin kaynagi dogrudur degildir o ayri konu. fakat tarih okuyan ve arastiran bir gence aciklama yapmak yerine kibirli bir sekilde cevap vermek hadsizliktir. kaynagini acikla dogruysa cocuk ogrensin, bilmiyorsan ve yanlisin varsa da duzelt.
sabah sabah neşelendirir, kirletmez sokakları. güzel insandır.
adamların kendi ülkelerinde, kendi ürettiği arabalara binen yerli ve milli konvoy.
(bkz: gta 5)
baslikta yazilan butun oyunlari oynadim, cok sevdigim oyunlar da var ama defalarca bitirmeme ragmen hala her oynayisimda tarifsiz mutlu ve adrenalin dolu oluyorum. bunda los angeles asigi olmamin ve oynarken (bkz: bir seyler) icmenin etkisi olabilir, bilemiyorum.
baslikta yazilan butun oyunlari oynadim, cok sevdigim oyunlar da var ama defalarca bitirmeme ragmen hala her oynayisimda tarifsiz mutlu ve adrenalin dolu oluyorum. bunda los angeles asigi olmamin ve oynarken (bkz: bir seyler) icmenin etkisi olabilir, bilemiyorum.
(bkz: konya'daki çok gizli uzay istasyonu)muz sayesinde saniyesinde patlatırız trump'ı.
reis'in ekonomiyi düzeltmek için 100 günlük eylem planı kapsamında az önce açıkladığı mükemmel fikir. başka kimsenin aklına gelmezdi, şimdi trump düşünsün.
sürekli tekrarlaması üzerine "olanlar çıkarsın" diye seslenen birine gülerek "olanlara sesleniyorum zaten" dedi ya la. ahhahahaahah.
link
edit: düzeltme.
sürekli tekrarlaması üzerine "olanlar çıkarsın" diye seslenen birine gülerek "olanlara sesleniyorum zaten" dedi ya la. ahhahahaahah.
link
edit: düzeltme.
galericinin açık ara tokatlayacağı versus. 3 sene önce aldığım araç için "sağ arka kapıda biraz boya var, başka hiçbir şeyi yok tertemiz araç" dediği arabanın sunroofu bile değişmiş, takla atmış araç. (bkz: orospu çocuğu)
black mirror'da adını hatırlamadığım bir bölümde isteyen engellediği kişinin sesini duyamıyor, fotoğraflarında dahil yüzünü göremiyor, her yerden blokluyordu. o özellik gelse ve şu rte'yi bloklasam, vallahi başka bir isteğim yok.
''ya bak ne diyorum, istesem şu an bırakır bidaha elime almam. valla bak. ateş var mı?''
inönü'de gs ile oynayıp 3-3 berabere kaldıkları maçtan sonra aylarca "hırsız" diye bağırıp ana avrat sövdüler. bu sövdükleri kişiye şimdi beşiktaş'ın çocuğu diyorlar. hem de başkanları söylüyor bunu.
(bkz: beşiktaşlı duruşu)
edit: düzeltme.
(bkz: beşiktaşlı duruşu)
edit: düzeltme.