yaşayan en iyi 10 türk oyuncudan biridir.
geçmiş olsun.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
türkler ve kürtler 2023 yılında siz arapları bu topraklardan sürecek. şimdiden kendinize kaçacak yer bakın ahahah
ağlayın.
ağlayın.
mesut'un acil iyileşmesi lazım.
not : gs
edit: demek ki iyi oynarsan hakemi de yardımcısını da yenebiliyorsun. fatih terim ve ali koç lutfen şu zırlaklıği bırakın.
büyük takım bahane bulmaz ,buldurur.
not : gs
edit: demek ki iyi oynarsan hakemi de yardımcısını da yenebiliyorsun. fatih terim ve ali koç lutfen şu zırlaklıği bırakın.
büyük takım bahane bulmaz ,buldurur.
türk tiyatrosu ve sinemasının acı kaybıdır.
çok erken bir kayıp.
https://twitter.com/…sen/status/1368992461813673984
https://twitter.com/…oca/status/1368995155726962695
çok erken bir kayıp.
https://twitter.com/…sen/status/1368992461813673984
https://twitter.com/…oca/status/1368995155726962695
cekirdek. fakir eroini bildigin birakilmiyo
ben neden elestirildigini anlamadim. bence guzel, kadin yok icinde diye elestiriliyor da "gidince anlarsin kiymetini" tadinda olmus... adamlarin hicbirisi de "benim camasirlari kim yikayacak?" modunda birsey demiyor. bence o bunu izleyen insanlarin onyargisini gosteriyor sadece... hele ilk adam cok ciddi uzulmus belli ki... ucuncu adam "gunde 3 kere kabrine gidiyorum" diyor daha nasil bir sevgi bekliyorsunuz ki?
hedef kitlesini dusunursen charlie's angels modunda "we can do it yes baby! womanpoweeeer!" modunda birsey mi bekliyordunuz. konya belediyesi aynen bu amca gibi tipler icin hazirlatmis...
hedef kitlesini dusunursen charlie's angels modunda "we can do it yes baby! womanpoweeeer!" modunda birsey mi bekliyordunuz. konya belediyesi aynen bu amca gibi tipler icin hazirlatmis...
emekçi kadınların işinde gücünde olup çalışıp patronu düşünceliyse şayet belki çiçek ya da küçük bir jest göreceği, şeyma subaşı gibi instagirllerin instagramda kadınlar günümüz kutlu olsun paylaşımlarıyla "bakın sevgilim/kocam bana bu hediyeleri aldı" şeklinde kendi reklamını yapacağı gün.
same shit, different day.
bu anneler de bence kendi içinde birkaç gruba ayrılıyor; ev işi yaptırmanın oğlunun gay olmasına sebep olacağını düşünenler, oğlu ileride evlenince “el kızına” hizmet etmesin isteyenler, oğlu büyüyüp yetişkin olsa da bağımlı karakter olsun ve anneden uzaklaşamasın isteyenler.
gördüğünüz gibi içlerinde sağlıklı düşünebilen bir anne türü yok, dolayısıyla bunların elini sıcak sudan soğuk suya sokmadan yetiştirdiği oğlundan da bi halt olmuyor. evin işini yapmasını geçtim, temiz evi batıran tipler oluyorlar.
bu anne-oğluş prototipinin bir örneğinde oğluş, tuvalet fırçası denen aletten bihaber. tuvaleti kullandıktan sonra sifonu çekip çıkıyor ama fırça ile temizlik yapması gerektiğini bilmiyor adam. standart titiz türk annelerini düşününce, bu anne tipi her gün tuvalette bu manzarayı görse manyak olur. demek ki o anne, her seferinde arkasından tuvalete girip fırça ile temizliği yapıyordu. şimdi kim bu annenin sağlıklı düşünebilen biri olduğunu iddia edebilir. kadın oğluşuna “işin bitince orayı temizleyip öyle çık” bile dememiş, 25+ yaşındaki adamın arkasından bokunun kalıntısını temizliyor hala.
kız çocuklarını asker gibi eğitirken erkek çocukları hayvan gibi yetiştiren anneyi anlamıyor, anlayamıyorum.
gördüğünüz gibi içlerinde sağlıklı düşünebilen bir anne türü yok, dolayısıyla bunların elini sıcak sudan soğuk suya sokmadan yetiştirdiği oğlundan da bi halt olmuyor. evin işini yapmasını geçtim, temiz evi batıran tipler oluyorlar.
bu anne-oğluş prototipinin bir örneğinde oğluş, tuvalet fırçası denen aletten bihaber. tuvaleti kullandıktan sonra sifonu çekip çıkıyor ama fırça ile temizlik yapması gerektiğini bilmiyor adam. standart titiz türk annelerini düşününce, bu anne tipi her gün tuvalette bu manzarayı görse manyak olur. demek ki o anne, her seferinde arkasından tuvalete girip fırça ile temizliği yapıyordu. şimdi kim bu annenin sağlıklı düşünebilen biri olduğunu iddia edebilir. kadın oğluşuna “işin bitince orayı temizleyip öyle çık” bile dememiş, 25+ yaşındaki adamın arkasından bokunun kalıntısını temizliyor hala.
kız çocuklarını asker gibi eğitirken erkek çocukları hayvan gibi yetiştiren anneyi anlamıyor, anlayamıyorum.
türk değilim deme hakkı bile bırakmamışsınız. teşekkürler. vatandaşıyız diye illa çoğunluğun ait olduğu ırktanmış gibi mi davranmalıyız yani. kürdüz işte amk bu kadar basit. kendimi türkiyeli bir kürt olarak görüyosam sana ne? bu kürt kelimesine karşı hazımsızlığınız nerede son bulacak gerçekten merak ediyorum.
ha bir de türkiye türklerindir diyenler var. eksik. türkiye, türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan herkesindir. ben de vergimi veriyorum bu ülkede. ben de bu topraklarda doğdum, büyüdüm ve daha iyiye gitmesi için kafa yorup emek harcıyorum. ben de daha yaşanılabilir bir yer olmasını canı gönülden istiyorum.
ha bir de türkiye türklerindir diyenler var. eksik. türkiye, türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan herkesindir. ben de vergimi veriyorum bu ülkede. ben de bu topraklarda doğdum, büyüdüm ve daha iyiye gitmesi için kafa yorup emek harcıyorum. ben de daha yaşanılabilir bir yer olmasını canı gönülden istiyorum.
dolar endeksi 92.24 oldu ve gelismekte olan tum para birimleri kaybediyor, bize ozel bisi yok...
saka lan saka, sadece bu degil, yarrak gibi bir enflasyon/rezerv/dis ticaret + butce acigimiz var ve halkbank davasinin ayak sesleri de ekstra yukseltiyor bizde dolari.. gunde 1,5% devaluasyon yalnizca abd tahvil faizleri ile aciklanamaz
saka lan saka, sadece bu degil, yarrak gibi bir enflasyon/rezerv/dis ticaret + butce acigimiz var ve halkbank davasinin ayak sesleri de ekstra yukseltiyor bizde dolari.. gunde 1,5% devaluasyon yalnizca abd tahvil faizleri ile aciklanamaz
ya sen ortadoğu'dan çık isviçre'ye git ve güzelim yere yalnızca ortadoğu'nun karanlık gölgesini götür öyle mi? sizi o sınır içine alanlarda suç sizde değil.
iki gün önce 92 yaşındaki kadına tecavüz edip öldüren şerefsizin büzüktaşlarının yaptığı eylemdir.
ne yazarak bu videoya ulasildi cok merak ediyorum.
edit: burada ki başlığa istinaden hepsiburada'dan arayıp hala ve tekrar tekrar servis raporu olmadan iade almayacaklarını beyan ettiler.. ayıplı ürün satıp insanlar sus pus kabulleneceğini sanıp, kendilerini yasalardan üstün tutan hepsiburada'dan uzak durmanızı öneriyorum. çünkü bu yaptıkları nitelikli dolandırıcılık. asus ile el ele verip insanları bu şekilde kandırabileceklerini zannediyorlar. yazık.
sözlerime başlamadan önce herkese sağlıklı günler diliyorum.
26 şubat tarihinde hepsiburada.com'dan asus fx505dt notebook satın aldık.
2-3 gün sonra bilgisayarın monitöründe problem olduğunu fark ettim. monitörün yarısı siyah renk yerine sarı renkte görünüyordu. problemi farkedince hemen değişim/iade için hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım. normal şartlarda 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade alması gereken hepsiburada topu teknik servise atarak değişim raporu olmadan iade almıyoruz çünkü siz kutuyu açtığınız için bilgisayar 2. el konumuna geldi dediler.... yani şey istiyorlar sanırım insanlar özel güçlerini kullanarak bilgisayarı açmadan bozuk olduğunu anlamaları..
hemen daha sonra 70 km yol giderek anadolu yakasında ki asus teknik servisine bilgisayarı teslim ettim. 2 gün sonra gelen sms kontrollerin sağlandığı ve bilgisayarı gidip alabileceğim yönündeydi. az önce asus teknik servisi aradığımda bilgisayar da herhangi bir problem görmediğini ve ips panelli bilgisayarlarda bu sorunun normal olduğunu söylediler..
yani 7bin liraya sıfır bilgisayar alıyorsunuz ve bozuk çıkıyor. satan kişi ben geri almam servise git diyor servis de bu sorun bazı pclerde olabilir diyip iade raporu vermiyor.
hepinizin bildiği gibi adalet artık ekşi/twitter gibi sosyal medya aracılığı ile sağlanıyor.
bu başlığı hem kendi mağduriyetimi duyurmak hem de hepsiburada'nın ve asus'un insanlara bozuk bilgisayar satmayı devam etmesini önlemek için açıyorum.
bilgisayarda ki problemin videosu
görsel
görsel
sözlerime başlamadan önce herkese sağlıklı günler diliyorum.
26 şubat tarihinde hepsiburada.com'dan asus fx505dt notebook satın aldık.
2-3 gün sonra bilgisayarın monitöründe problem olduğunu fark ettim. monitörün yarısı siyah renk yerine sarı renkte görünüyordu. problemi farkedince hemen değişim/iade için hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım. normal şartlarda 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade alması gereken hepsiburada topu teknik servise atarak değişim raporu olmadan iade almıyoruz çünkü siz kutuyu açtığınız için bilgisayar 2. el konumuna geldi dediler.... yani şey istiyorlar sanırım insanlar özel güçlerini kullanarak bilgisayarı açmadan bozuk olduğunu anlamaları..
hemen daha sonra 70 km yol giderek anadolu yakasında ki asus teknik servisine bilgisayarı teslim ettim. 2 gün sonra gelen sms kontrollerin sağlandığı ve bilgisayarı gidip alabileceğim yönündeydi. az önce asus teknik servisi aradığımda bilgisayar da herhangi bir problem görmediğini ve ips panelli bilgisayarlarda bu sorunun normal olduğunu söylediler..
yani 7bin liraya sıfır bilgisayar alıyorsunuz ve bozuk çıkıyor. satan kişi ben geri almam servise git diyor servis de bu sorun bazı pclerde olabilir diyip iade raporu vermiyor.
hepinizin bildiği gibi adalet artık ekşi/twitter gibi sosyal medya aracılığı ile sağlanıyor.
bu başlığı hem kendi mağduriyetimi duyurmak hem de hepsiburada'nın ve asus'un insanlara bozuk bilgisayar satmayı devam etmesini önlemek için açıyorum.
bilgisayarda ki problemin videosu
görsel
görsel
2 gün önce istifa edeceği iddialarını reddeden adam, bugün istifa ediyor.
bunları tanıyın artık. bunlar neyi inkar ediyorsa, o yakında olacaktır.
mesela erken seçimi de inkar ediyorlar. sayalım mı günleri?
(bkz: vatandaşı olmasan eğlenceli ülke aslında)
bunları tanıyın artık. bunlar neyi inkar ediyorsa, o yakında olacaktır.
mesela erken seçimi de inkar ediyorlar. sayalım mı günleri?
(bkz: vatandaşı olmasan eğlenceli ülke aslında)
yukarıdaki arkadaşlardan bazıları sanki curry her sene kazanıyor gibi konuşmuş ama 7 yarışmada 2. kez kazandı kendisi. rekor da 3'er kez art arda kazanan larry bird ve craig hodges'ta. larry bird 79 yılında nba'e girmiş ve 3'lük yarışması 1985'te başlamış bu arada. bird ilk 3 yarışmayı kazanmış sonra bir kez daha katılmış hodges'a kaybetmiş. bird'ün kazandıklarının hepsinde de hodges var. bird 3/4, hodges 3/8, curry 2/7 hazır eklemişken diğerlerini de yazalım:
mike price 2/4
jeff hornacek 2/3
peja stojakovic 2/5
jason kapono 2/3
bir de fun fact: michael jordan sadece bir kez katılıp 5 basketle 3'lük yarışmasının gelmiş geçmiş en düşük skor rekorunu kırmış.
mike price 2/4
jeff hornacek 2/3
peja stojakovic 2/5
jason kapono 2/3
bir de fun fact: michael jordan sadece bir kez katılıp 5 basketle 3'lük yarışmasının gelmiş geçmiş en düşük skor rekorunu kırmış.
şampiyonluk arsenalden gelebilecek adamlarla değil arsenale gidebilecek adamlarla kazanılır dedirten topçu.
hedef 2023 olmazdı çünkü atatürk hala yaşıyor olurdu.
hükümetin şuanki politikası olan hdp=pkk savına fena halde düşülmüş gördüğüm kadarıyla.
size görmek istemediğiniz ama gözünüzün önünde duran bir şeyi hatırlatayım; hükümetin hdpyi bu kadar şeytanlaştırmasının ne şehitlerle ne de vatanseverlikle bir alakası yok. önümüzdeki seçimlerde muhalefet bloğu anketlere göre hdp dahilinde cumhur ittifakını geçiyor. bu yüzden izlenen politika hdp nazarında bloğu parçalamak en olmadı zayıflatmak üzerine.
yani hdpyi hedef tahtasına koyup halk olarak kutuplaştırılmak isteniyoruz zira cumhur ittifakının seçim çıkarı bunu gerektiriyor.
burada çok kolay samimiyet testi yapabilirsiniz.
hassasiyeti şehitler ve vatan olan bir parti ya da ittifak sırf bi ilçe belediyesi için terörist başının sözünü dinleyin demez, kardeşini devlet televizyonuna çıkartmaz, mektuplarını okutmaz. bir siyasal partiyi terörist örgütle ilişik olmakla suçlamaz, ilişikleri kolluk kuvvetleriyle tespit eder, savcısına havale eder, hakimleri gerekeni yapar.
unutmayın bugün kutsal sayılanlar dün “kelle” idi, bugün lanet okunanlar dün “sayın” idi.
oy oyunlarına gelmeyin, bütünleştirici dili benimseyin. hepimiz türkiye için asıl beka sorunu nedir biliyoruz, bunu unutmayın.
size görmek istemediğiniz ama gözünüzün önünde duran bir şeyi hatırlatayım; hükümetin hdpyi bu kadar şeytanlaştırmasının ne şehitlerle ne de vatanseverlikle bir alakası yok. önümüzdeki seçimlerde muhalefet bloğu anketlere göre hdp dahilinde cumhur ittifakını geçiyor. bu yüzden izlenen politika hdp nazarında bloğu parçalamak en olmadı zayıflatmak üzerine.
yani hdpyi hedef tahtasına koyup halk olarak kutuplaştırılmak isteniyoruz zira cumhur ittifakının seçim çıkarı bunu gerektiriyor.
burada çok kolay samimiyet testi yapabilirsiniz.
hassasiyeti şehitler ve vatan olan bir parti ya da ittifak sırf bi ilçe belediyesi için terörist başının sözünü dinleyin demez, kardeşini devlet televizyonuna çıkartmaz, mektuplarını okutmaz. bir siyasal partiyi terörist örgütle ilişik olmakla suçlamaz, ilişikleri kolluk kuvvetleriyle tespit eder, savcısına havale eder, hakimleri gerekeni yapar.
unutmayın bugün kutsal sayılanlar dün “kelle” idi, bugün lanet okunanlar dün “sayın” idi.
oy oyunlarına gelmeyin, bütünleştirici dili benimseyin. hepimiz türkiye için asıl beka sorunu nedir biliyoruz, bunu unutmayın.
aylık maaşa bakıp yorumlamayın.
az para değil.
hayvan gibi vergi avantajları ve perkler var.
çocuklarının okul parası falan beleş.
araba alırken, ev alırken vb vergiden muaflar.
az para değil.
hayvan gibi vergi avantajları ve perkler var.
çocuklarının okul parası falan beleş.
araba alırken, ev alırken vb vergiden muaflar.
ingiliz kraliyet ailesinin her konudaki duruşu tüm dünya tarafından bilinirken araya adam sokup prens harry ile tanışan, uyarıları ve başına gelebilecek potansiyel sorunları görmezden gelerek evlenen bir social climber’ın mızıklanmasıdır. hatta kendisinin geçmişte “çevrem beni ingiliz tabloidleri ve kraliyet hayatının zorluğu hakkında uyardı ama ben hiç sallamadım.” şeklinde bir açıklaması da vardır.
kraliyetin ırkçılığını savunduğum sonucu çıkmasın fakat en ortalama insan bile evlilik konusu gündeme gelince karşısındakinin ve ailesinin kendisine uygun olup olmadığına bakar. ülkemizde okuma yazma bile bilmeyen insanların bildiği bir davul bile dengi dengine sözü vardır.
kaldı ki aile o kadar ırkçı olsa en başta evliliğe izin vermeyebilir, görevlere katılımını kısıtlayabilirdi. evlilik duyurulduğu günden beri imaj çalışması yapılarak halk önüne çıkarılmaz, national theatre gibi önemli kurumların patronluğu verilmezdi. pratikte kraliyeti ırkçılıkla suçlayacak bir kanıt yok.
bir de kendini diana ile bir tutmaya çalışmıyor mu, burada resmen götümüzle gülüyoruz. diana evlenirken saftirik bir genç kızdı ve meghan’ın yarı yaşındaydı (19-37), buna rağmen diana bile bazı şeyleri evlilik öncesi anlasa da evlilik kararından geri dönmesine izin verilmediğini söylüyordu. meghan harry ile evlendiğinde hollywood’da feleğin çemberinden geçmiş, eski kocasını long distance sebebiyle boşamış 37 yaşında bir kadındı. kocasını uzakta diye boşayacak kadar ilişkilere mantıklı bakabilen bir kadın, kraliyet ile yaşadığı sıkıntılar için “evlenirken saftım aşıktım” diye tüm dünyayı keklemeye çalışıyor şaka gibi.
harry’nin diğer sevgilileri “ben kraliyet mevzularına hiç kasamam” deyip kendi yoluna giderken meghan’ın koşa koşa evlenmesi kendi salaklığı değil, kraliyeti kendi ününe ün katmak için kullanma planının bir parçasıydı sadece. çok samimi açıklamalar yapacaksa en başta röportaj için oprah’tan aldıkları para dahil olmak üzere, o hiç sevmediği kraliyetin ünvanları sayesinde bağladığı işlerden kazandığı milyon dolaresleri açıklasın.
kraliyetin ırkçılığını savunduğum sonucu çıkmasın fakat en ortalama insan bile evlilik konusu gündeme gelince karşısındakinin ve ailesinin kendisine uygun olup olmadığına bakar. ülkemizde okuma yazma bile bilmeyen insanların bildiği bir davul bile dengi dengine sözü vardır.
kaldı ki aile o kadar ırkçı olsa en başta evliliğe izin vermeyebilir, görevlere katılımını kısıtlayabilirdi. evlilik duyurulduğu günden beri imaj çalışması yapılarak halk önüne çıkarılmaz, national theatre gibi önemli kurumların patronluğu verilmezdi. pratikte kraliyeti ırkçılıkla suçlayacak bir kanıt yok.
bir de kendini diana ile bir tutmaya çalışmıyor mu, burada resmen götümüzle gülüyoruz. diana evlenirken saftirik bir genç kızdı ve meghan’ın yarı yaşındaydı (19-37), buna rağmen diana bile bazı şeyleri evlilik öncesi anlasa da evlilik kararından geri dönmesine izin verilmediğini söylüyordu. meghan harry ile evlendiğinde hollywood’da feleğin çemberinden geçmiş, eski kocasını long distance sebebiyle boşamış 37 yaşında bir kadındı. kocasını uzakta diye boşayacak kadar ilişkilere mantıklı bakabilen bir kadın, kraliyet ile yaşadığı sıkıntılar için “evlenirken saftım aşıktım” diye tüm dünyayı keklemeye çalışıyor şaka gibi.
harry’nin diğer sevgilileri “ben kraliyet mevzularına hiç kasamam” deyip kendi yoluna giderken meghan’ın koşa koşa evlenmesi kendi salaklığı değil, kraliyeti kendi ününe ün katmak için kullanma planının bir parçasıydı sadece. çok samimi açıklamalar yapacaksa en başta röportaj için oprah’tan aldıkları para dahil olmak üzere, o hiç sevmediği kraliyetin ünvanları sayesinde bağladığı işlerden kazandığı milyon dolaresleri açıklasın.
geçen ay laikliğin anayasadan kaldırılması gerektiğini savunan hazret, bu kez de "kadın cinayeti demeyin, cinayet cinayettir" diye buyurmuş.
istanbul sözleşemesi yaşatır, gericilik öldürür. fazla söze gerek yok.
istanbul sözleşemesi yaşatır, gericilik öldürür. fazla söze gerek yok.
siyasi görüşleri konusunda
yemin edebilirim ama ispatlayamam.*
yemin edebilirim ama ispatlayamam.*
metal, pop ve rock müziği birbirinden ayıramayanların çoğunluk olduğunu gördüğümüz başlık.
bence ebru gündeş’ in hayatı.
konfeksiyon atölyesinden sahnelere, dizi oyunculuğundan assolistliğe derken albüm tanıtımında yaşadığı hastalığı ve sonrasında yeniden hayata dönüş, alkolik ve ailesini terk eden babanın şöhret sonrası yırtık dondan fırlarcasına ortaya çıkması, herkesin tanıdığı ve kabul ettiği bir kariyere sahipken ülkenin ithalat açığını tek başına %10 kapatacak kadar zengin bir erkekle evlilik, mutlu bir yuvayı taçlandıran çocuk, lüks hediyeler ve yalılar sonrası “kocam bana marsı satın alacak” hihihihi nidaları derken ülkeler arası siyasi ve ekonomik krizin başmimarı koca sansasyonu, ailecek disneyland bahanesiyle kocayı yurtdışına kaçırıp kendisi türkiyeye dönünce yüksek reytingli, jüri üyesi olduğu programda rüşvet, casusluk ve kara para aklama suçlarıyla tutuklanan kocası için döktüğü gözyaşlarıyla fakir halkın sempatisini kazanma ve fakat medeni durumunu olay sonrası dahi değiştirmeme... (bu arada, muhtemelen evlenirken mırın kırın ettiği evlilik sözleşmesi sayesinde yaşananlardan ekonomik olarak hiç etkilenmeyip bu durumdan da karlı çıkıp şahsi servetine dokunulmaması da var)
bak, 16 yaşındaki evlilik ve sonra yaşadığı 4 aylık evlilik olaylarına, şebnem ferah’ın sevgilisini çalma olayına girmedim bile henüz!
bunların tamamının olduğu bir film izlesem “yok artık, iyice abarttılar” şeklinde tepki vereceğim silsileyi kadın bir çırpıda yaşadı nerdeyse...
üstelik yapılacak film için popüler kültür tayfası, total grubu da cepte yani gişesi de olur.
sevgili yapımcılar siz bunu bir düşünün bence
edit: vazgeçtim. bu, öyle 90 dakikaya sığacak hikaye değil yahu. 150 dakikalık bölümlerden oluşan, uzun uzun bakışmalı, fonda arabesk müzikli, ağlamalık, ebru gündeş’in daha çok mağdur hissettirilip kendisinin daha çok kazanacağı, reyting garantili bir atv dizisi olmalı. sever halkımız böyle şeyleri, kesin izlenir.
konfeksiyon atölyesinden sahnelere, dizi oyunculuğundan assolistliğe derken albüm tanıtımında yaşadığı hastalığı ve sonrasında yeniden hayata dönüş, alkolik ve ailesini terk eden babanın şöhret sonrası yırtık dondan fırlarcasına ortaya çıkması, herkesin tanıdığı ve kabul ettiği bir kariyere sahipken ülkenin ithalat açığını tek başına %10 kapatacak kadar zengin bir erkekle evlilik, mutlu bir yuvayı taçlandıran çocuk, lüks hediyeler ve yalılar sonrası “kocam bana marsı satın alacak” hihihihi nidaları derken ülkeler arası siyasi ve ekonomik krizin başmimarı koca sansasyonu, ailecek disneyland bahanesiyle kocayı yurtdışına kaçırıp kendisi türkiyeye dönünce yüksek reytingli, jüri üyesi olduğu programda rüşvet, casusluk ve kara para aklama suçlarıyla tutuklanan kocası için döktüğü gözyaşlarıyla fakir halkın sempatisini kazanma ve fakat medeni durumunu olay sonrası dahi değiştirmeme... (bu arada, muhtemelen evlenirken mırın kırın ettiği evlilik sözleşmesi sayesinde yaşananlardan ekonomik olarak hiç etkilenmeyip bu durumdan da karlı çıkıp şahsi servetine dokunulmaması da var)
bak, 16 yaşındaki evlilik ve sonra yaşadığı 4 aylık evlilik olaylarına, şebnem ferah’ın sevgilisini çalma olayına girmedim bile henüz!
bunların tamamının olduğu bir film izlesem “yok artık, iyice abarttılar” şeklinde tepki vereceğim silsileyi kadın bir çırpıda yaşadı nerdeyse...
üstelik yapılacak film için popüler kültür tayfası, total grubu da cepte yani gişesi de olur.
sevgili yapımcılar siz bunu bir düşünün bence
edit: vazgeçtim. bu, öyle 90 dakikaya sığacak hikaye değil yahu. 150 dakikalık bölümlerden oluşan, uzun uzun bakışmalı, fonda arabesk müzikli, ağlamalık, ebru gündeş’in daha çok mağdur hissettirilip kendisinin daha çok kazanacağı, reyting garantili bir atv dizisi olmalı. sever halkımız böyle şeyleri, kesin izlenir.
#120457069 dünya balıklarını sadece kendinin tattığını zanneden yazarların olduğu başlık. lüferi, kalkanı beğenmemiş, bir de yabancı balıkları tanıyormuşmuş (alkış). bak sen kültür kumkumasına, peh.
haribo altın ayıcık maxi ile içerisinde bulunduğum topluluk
bilmeyenler için:
200gr pakette içerisinde 20-30gr olan minik paketlerde harika lezzetli bir jelibondur. böyle minik minik paketler at çantana işyerinde çaktırmadan yersin. dizi film izlerken yanında arkadaş olur.
bilmeyenler için:
200gr pakette içerisinde 20-30gr olan minik paketlerde harika lezzetli bir jelibondur. böyle minik minik paketler at çantana işyerinde çaktırmadan yersin. dizi film izlerken yanında arkadaş olur.
tönökö böğlönörök göndörölöcök. nöt ödön.
kırmak ne kelime amına biler koydu sağolsun şeklinde cevap verebileceğim anket.
edit: bile.
edit: bile.
piyasada o kadar kalitesiz siyasetci varken siz hala iyiyi, iyiye kırdırtmaya çalışın. yemezler.
edit:imla
edit:imla
(bkz: diye bağırdı sığır adam)
zoruna gidenin borusuna gitsin.
tanım: gerekli olan ittifaktır.
tanım: gerekli olan ittifaktır.
sipariş vermeyi becerememenin de bu kadarı harbiden. çorba etmişsin tebrikler.
(bkz: marvel's the amazing baston-man)
sınıfıyla birlikte geziye çıkan genç öğrenci abdülkadir parker, radyoaktif bir baston tarafından ısırılır ve olaylar gelişir.
sınıfıyla birlikte geziye çıkan genç öğrenci abdülkadir parker, radyoaktif bir baston tarafından ısırılır ve olaylar gelişir.
--- spoiler ---
işin içine devlet girdi mi en kötü dizi de olsa gözlerim dolu izlerim.
--- spoiler ---
dunyayi gezdim gordum su model yemin ederim sadece turkiye'de var. halkini milletini seven gordum, anayasasini seven gordum, orfunu adetini seven gordum, dinini seven gordum ama "devlet" aski yasayan hic gormedim.
kuzey kore'de bile devlet degil lider kultu var mesela. cok ilginc ya. adam devlet su islerini kutsal kabul ediyor mesela. devlet denen seyin bir organizasyon oldugundan, toplumla arasinda bir sozlesme oldugundan, bu sozlesmeyi sik sik ihlal ettigi icin idare mahkemeleri, danistay, anayasa mahkemesi gibi kurumlar oldugundan bile habersiz. gercekten komik de bir yandan. adam tapu kadastro mudurlugu gorunce gozunun doldugunu soyluyor bir anlamda.
m.ö. 500 senesinde adam demis ki "ya sokarim atina'sina. halk neredeyse atina oradadir". hadi onlar yunan diyelim. sen de 16 tane devlet kurmussun bu demek oluyor ki 15 tane de devlet yikmissin. varligin boyle bir sisteme bagli olmamis yani. atiyorum hitit devleti yikilinca hititler corumluya donusmus ama sen gidip yenisini kurmussun.
beni bunun gibi tuhafliklara gulmek durumunda birakan dizi.
gercekten ve samimiyetke soyluyorum 2021 senesinde su model insan yalniz ve sadece turkiye'de bulunur. tekrar ediyorum bak; parti degil, kisi degil, din degil, insan degil, bireysel haklar ve ozgurlukler degil, konsept olarak vatan degil, memleket degil, toprak degil ama devlet.
gulen mi aglan mi...
ek: ya ben ayip olmasin diye yazmadim ama resmi kerhane islerine de devlet bakar. kapisina uniformali polisini koyar, vergisini alir. hatta burada calisanlarin sertifikasyonunu (vesika)da kendisi yapar. random kahkaha efektini eksi sozluk'e yakistiramadigim icin koymuyorum ama koydum sayin. bu nedir ya...
işin içine devlet girdi mi en kötü dizi de olsa gözlerim dolu izlerim.
--- spoiler ---
dunyayi gezdim gordum su model yemin ederim sadece turkiye'de var. halkini milletini seven gordum, anayasasini seven gordum, orfunu adetini seven gordum, dinini seven gordum ama "devlet" aski yasayan hic gormedim.
kuzey kore'de bile devlet degil lider kultu var mesela. cok ilginc ya. adam devlet su islerini kutsal kabul ediyor mesela. devlet denen seyin bir organizasyon oldugundan, toplumla arasinda bir sozlesme oldugundan, bu sozlesmeyi sik sik ihlal ettigi icin idare mahkemeleri, danistay, anayasa mahkemesi gibi kurumlar oldugundan bile habersiz. gercekten komik de bir yandan. adam tapu kadastro mudurlugu gorunce gozunun doldugunu soyluyor bir anlamda.
m.ö. 500 senesinde adam demis ki "ya sokarim atina'sina. halk neredeyse atina oradadir". hadi onlar yunan diyelim. sen de 16 tane devlet kurmussun bu demek oluyor ki 15 tane de devlet yikmissin. varligin boyle bir sisteme bagli olmamis yani. atiyorum hitit devleti yikilinca hititler corumluya donusmus ama sen gidip yenisini kurmussun.
beni bunun gibi tuhafliklara gulmek durumunda birakan dizi.
gercekten ve samimiyetke soyluyorum 2021 senesinde su model insan yalniz ve sadece turkiye'de bulunur. tekrar ediyorum bak; parti degil, kisi degil, din degil, insan degil, bireysel haklar ve ozgurlukler degil, konsept olarak vatan degil, memleket degil, toprak degil ama devlet.
gulen mi aglan mi...
ek: ya ben ayip olmasin diye yazmadim ama resmi kerhane islerine de devlet bakar. kapisina uniformali polisini koyar, vergisini alir. hatta burada calisanlarin sertifikasyonunu (vesika)da kendisi yapar. random kahkaha efektini eksi sozluk'e yakistiramadigim icin koymuyorum ama koydum sayin. bu nedir ya...
zafer varsa her seyi terim yapar, maglubiyet varsa terim haric herkes sucludur... hep ayni senaryo.
gerçekten okumak için başladım ama '...kizimi dogurdum, tabi gorumcem de bos durmadi, ertesi yil da o yapti hemen...' (yazıyı aynen senden kopyaladım, yazım yanlışlarıyla) cümlenden sonrasına bakamadım prenses!
jennifer lopez'in" 33 yaşından küçük erkekler gereksiz ve kullanışsız" şeklinde bir önermesi var. kadının bir bildiği olabilir, bence haklı
not: 33 yaşından küçükler, mesaj kutumu rahat bırakın. ben jennifer lopez degilim
not: 33 yaşından küçükler, mesaj kutumu rahat bırakın. ben jennifer lopez degilim
30 dan sonra çocukluk biter. bu başlığı açan kesin ergendir.
regl dönemini zor geçiren, 8 sene fabrika kurulumlarında çalışmış bir kadın olarak saçma bulduğum talep.
iş nan bu. millet sana regl gününü takip edip mi toplantı atacak. saatli de değil ki bu iş, bazen birkaç gün oynuyor. tam olarak nasıl olacak mesela? sabah uyanacaksın normalde o gün işe gitmen lazım. yurt dışından müşteriler gelmiş, dibi hanım nerde diyorlar. ya kusura bakmayın bu ay 2 gün erken olmuş, evde battaniye altında sıcak su torbasına sarılmış, nutella kaşıklıyordur şimdi mi diyecekler.
ya da sabah uyandık mesela, hava mis, işe gidesimiz de yok, yöneticiye yazıp regl oldum mu diyeceğiz. o da takvime bakıp ama daha 1 hafta var mı diyecek mesela?
çok kötü oluyorsanız, dayanamayacak durumdaysanız rapor alın ya da yıllık izin kullanın.
kadınların iş hayatındaki böyle pozitif ayrımcılık taleplerini hiç profesyonel bulmuyorum maalesef ve bu kadın istihdamına zarar veriyor.
iş nan bu. millet sana regl gününü takip edip mi toplantı atacak. saatli de değil ki bu iş, bazen birkaç gün oynuyor. tam olarak nasıl olacak mesela? sabah uyanacaksın normalde o gün işe gitmen lazım. yurt dışından müşteriler gelmiş, dibi hanım nerde diyorlar. ya kusura bakmayın bu ay 2 gün erken olmuş, evde battaniye altında sıcak su torbasına sarılmış, nutella kaşıklıyordur şimdi mi diyecekler.
ya da sabah uyandık mesela, hava mis, işe gidesimiz de yok, yöneticiye yazıp regl oldum mu diyeceğiz. o da takvime bakıp ama daha 1 hafta var mı diyecek mesela?
çok kötü oluyorsanız, dayanamayacak durumdaysanız rapor alın ya da yıllık izin kullanın.
kadınların iş hayatındaki böyle pozitif ayrımcılık taleplerini hiç profesyonel bulmuyorum maalesef ve bu kadın istihdamına zarar veriyor.
herkes kendi kapısının önünü süpürse dünya daha temiz bir yer olur mantığı güzel bir mantıktır. bu mantık ile aynı paralellikte herkes kendi çocuğunu insan gibi yetiştirirse, dünya daha yaşanılası bir yer olur. çocuklarınıza merhamet öğretmelisiniz, sevgi öğretmelisiniz. eğitim önemlidir.
hatta ara ara konuşulan çocuk yapmanın belirli koşullara tabii olması bazen mantıklı geliyor.
hatta ara ara konuşulan çocuk yapmanın belirli koşullara tabii olması bazen mantıklı geliyor.
okullar 2 temmuz tarihine kadar açık olmayacak, bunu özel okul sahibi taklacı ziya'nın kendisi de çok iyi biliyor.
evet biliyor ama sürekli boş boş salladığı için millet buna da gülüp geçecektir.
(bkz: ziyaa ziyaa)
evet biliyor ama sürekli boş boş salladığı için millet buna da gülüp geçecektir.
(bkz: ziyaa ziyaa)
tam da tayyip erdoğan'ın aradığı muhalefettir. tayyip erdoğan ağzı ile söylenmiş sözdür. (bkz: millet ittifakının parçalanması çok önemli)
dahası daha önce kaçak büfesi ortaya çıkan ve kaldırılan kişinin tivitidir!!. kaçak büfe iyi partili ali kıdık'ın olduğu ortaya çıktı
büfesi kalkmasa idi bu tiviti atar mıydı merak konusu!!.
dahası daha önce kaçak büfesi ortaya çıkan ve kaldırılan kişinin tivitidir!!. kaçak büfe iyi partili ali kıdık'ın olduğu ortaya çıktı
büfesi kalkmasa idi bu tiviti atar mıydı merak konusu!!.
kılıçdaroğlu 72 yaşında ve sırası gelince aşı oldu.
ataşehir girişinde 35 dakika aynı ağaçla bakısmama sebep olan trafik. ataşehir'den atasehire 1 saat 28 dakikada gittim.
(bkz: escort)
adana ceyhan’da hırsızlık için girdikleri evde 72 yaşındaki kadının kafasını kesen iki kişi önce ağırlaştırılmış müebbet almış, sonra müebbete düşmüş, iyi halden de adli kontrol şartıyla serbest bırakmışlar. biri sizin annenizin evine girip boğazını kesse cezası cuma günleri sabah ile akşam arası bir saatte karakola giderek imza vermek. hammurabi kanunları bile daha adildi bu nasıl bir olay? bilen bir hukukçu kafa kesen insanda bu hakimlerin nasıl bir iyi hal gördüklerini anlatabilir mi? aklım almıyor gerçekten. bu hırsızlardaki iyi niyeti gören hakim kadir şeker’de nasıl görmüyor? gerçekten bu hukuk standardını bir hukukçu açıklarsa çok sevirim.
haber
edit: itiraz edilince tekrar tutuklanmışlar. haber
haber
edit: itiraz edilince tekrar tutuklanmışlar. haber