inönü'de gs ile oynayıp 3-3 berabere kaldıkları maçtan sonra aylarca "hırsız" diye bağırıp ana avrat sövdüler. bu sövdükleri kişiye şimdi beşiktaş'ın çocuğu diyorlar. hem de başkanları söylüyor bunu.
(bkz: beşiktaşlı duruşu)
edit: düzeltme.
26.05.2018 · 27. sıra
agitoxin
25.05.2018 00:34 ~ 01:46