Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın çocuğu burak yılmaz 1

ekşi'de gör
inönü'de gs ile oynayıp 3-3 berabere kaldıkları maçtan sonra aylarca "hırsız" diye bağırıp ana avrat sövdüler. bu sövdükleri kişiye şimdi beşiktaş'ın çocuğu diyorlar. hem de başkanları söylüyor bunu.
(bkz: beşiktaşlı duruşu)

edit: düzeltme.