"yabancı kadınlar aşırı derecede para düşkünü"ne kadar gayet iyi gidiyordu aslında.
bu nasıl bir genellemedir allah aşkına? hangi yabancı kadınlar mesela?
ayrıca yere bir zahmet çöp atma aw. adamın sızlandığı şeye bak.
edit: gördüğüm kadarıyla çoğu avrupa ülkesinde kuralların uygulanması bazı arkadaşları aşırı delirtmiş. türkiye'deki kuralsız düzen sizin ayarlarınızı bozmuş.
Sık geçen başlıklar
deveyidiken 12
ekşi profilitürkiye'deki hayat standartlarının yaşadıkları ülkeyle eşit olduğunu düşünmeleri beni delirtiyor.
adam gidiyor isviçre'deki 4000 frank asgari ücretle 3500 türk lirasını bir tutuyor, kıyas yapıyor.
bir de diyor ki "istanbul'da 3500 liraya gül gibi yaşarsın"
ya siktir git amına koduğumun evladı.
adam gidiyor isviçre'deki 4000 frank asgari ücretle 3500 türk lirasını bir tutuyor, kıyas yapıyor.
bir de diyor ki "istanbul'da 3500 liraya gül gibi yaşarsın"
ya siktir git amına koduğumun evladı.
böyle beklenti içinde olan kişiler, en hafif tabirle gerizekalıdır.
türkiye’de en son neyin fiyatı düştü amk.
türkiye’de en son neyin fiyatı düştü amk.
bu vasıfsızlara o kadar taviz verenlerin allah belasını versin.
amını dingilini siktiğimin ülkesinde okumak, kendini geliştirmek bir sike yaramıyor.
mesaj kutuma "sen de grev yap, örgütlenin" diye gelmeyin, siktirin gidin.
edit: oğlum sizi özellikle mi böyle gerizekalı yetiştirdiler?
edit 2: kuduz köpek gibi saldırıyorlar :d eğitilmezsiniz aq
amını dingilini siktiğimin ülkesinde okumak, kendini geliştirmek bir sike yaramıyor.
mesaj kutuma "sen de grev yap, örgütlenin" diye gelmeyin, siktirin gidin.
edit: oğlum sizi özellikle mi böyle gerizekalı yetiştirdiler?
edit 2: kuduz köpek gibi saldırıyorlar :d eğitilmezsiniz aq
bu sene şöyle bir durum var. tahminlere baktığında sonraki bir hafta yağmurlu gözüküyor. ancak günler ilerledikçe yağmurlar yerini bulutlu, kapalı bir havaya bırakıyor ve yağış düşmüyor.
mesela şu an iphone’a baktığımda beş gün sonrası için istanbul’da yağış gözüküyor ama büyük ihtimal ya çok az yağacak ya da hiç yağmayacak.
zannediyorum böyle böyle kışı bitireceğiz ve sonra siki tutacağız.
mesela şu an iphone’a baktığımda beş gün sonrası için istanbul’da yağış gözüküyor ama büyük ihtimal ya çok az yağacak ya da hiç yağmayacak.
zannediyorum böyle böyle kışı bitireceğiz ve sonra siki tutacağız.
rezalet amk.
çalışanlara da yazık, ekmek parası için dükkanda hulusi kentmen gibi geziniyor adamlar.
çalışanlara da yazık, ekmek parası için dükkanda hulusi kentmen gibi geziniyor adamlar.
geçmişe aşırı derece özlem duyuyorum bu aralar. yani bu eskiden de başıma geliyordu ama son zamanlarda zirve yaptı hepten.
geçmişte her şey gerçekten daha mı güzeldi yoksa benim gelecekten hiç umudum olmadığı için mi geçmişe sığınıyorum bilemedim.
geçmişte her şey gerçekten daha mı güzeldi yoksa benim gelecekten hiç umudum olmadığı için mi geçmişe sığınıyorum bilemedim.
işsizlikte bugün itibariyle tam bir seneyi devirdim.
emeği geçen herkesin allah bin belasını versin. bilhassa hakkımı yiyen orospu çocuklarının.
emeği geçen herkesin allah bin belasını versin. bilhassa hakkımı yiyen orospu çocuklarının.
isviçre.
(zamanında orada doğmuş olmama rağmen vermemişti ibneler)
edit: çok fazla mesaj alıyorum, "neden alamadın?" diye. isviçre'de doğan yabancıların, eğer anne-babaları da yabancıysa süreç farklı işliyor. 12 yıl yaşama zorunluluğumuz vardı bulunduğumuz kantonda. 12 yılın sonunda ise sadece başvuruya hakkınız oluyor. size vatandaşlığı garanti etmiyorlar. biz başvurduk, türlü sebepler önümüze sunarak vatandaşlık başvurumuzu geri çevirmişlerdi.
(zamanında orada doğmuş olmama rağmen vermemişti ibneler)
edit: çok fazla mesaj alıyorum, "neden alamadın?" diye. isviçre'de doğan yabancıların, eğer anne-babaları da yabancıysa süreç farklı işliyor. 12 yıl yaşama zorunluluğumuz vardı bulunduğumuz kantonda. 12 yılın sonunda ise sadece başvuruya hakkınız oluyor. size vatandaşlığı garanti etmiyorlar. biz başvurduk, türlü sebepler önümüze sunarak vatandaşlık başvurumuzu geri çevirmişlerdi.
(bkz: tranko buskas)
macaristan ikinci liginde top koşturan vasat kel stoper gözümün önünde canlanıyor bu ilacın adını duyduğumda.
macaristan ikinci liginde top koşturan vasat kel stoper gözümün önünde canlanıyor bu ilacın adını duyduğumda.
olumsuz yanıt alacağımı bile bile avrupa'daki -hatta bazen amerika'daki- her firmaya özgeçmişimi yolluyorum.
umut işte.
umut işte.