köyde yaşıyorum. etraf yemyeşil. arılar oğul çıkaracak neredeyse. havalar güneşli. suyu kurumak üzere olan çeşmeler var. topraktaki nemlilik bazı yerlerde iyiyken bazı yerlerde çok kötü, iki hafta önce yer kazarken beli saplayamadım mesela. her yıl bu zamanlar son zamanları olan (bkz: kilofos) beyaz mantar bu yıl neredeyse hiç çıkmadı. her zaman söylenir durur böyle şeyler ama ben ilk defa iliklerimde hissediyorum bu değişmi. türkiye artık iki mevsimli bir ülke. sonumuz hayrola, bu kış zor olacak.
edit: sevgili, sorgulayanbey adlı çaylak dostumuz bu konuları irdeliyormuş, ricası üzerine youtube kanalının linkini bırakıyorum.
link açılmıyor editi: https://youtu.be/x19kg2rg35s
04.01.2021 · 41. sıra
nasadakiuzayli
03.01.2021 00:06 ~ 13:11