Sık geçen başlıklar

angry engineer 74

ekşi profili
çok ilginç kafalar var.

#96168549

--- spoiler ---

cebinde 5000 tl olmayan erkek adamım demesin

allahın fakiri, sokağa çıkmadan önce bir kendine bir de cüzdanına bak.

bir de utanmadan fakir fakir mağazaları dolaşıyor fiyat soruyorsun sie.

edit: üzülüyorum halinize ve gülüyorum çünkü size böyle başlıklar müstehak en son gönderdiğim entry sıfır cevap bu boş beleş başlık şelale, tebrikler kendinizi de tebrik edin ayrıca.

edit2: çok eğleniyorum şuan sözlüğün mal sürüsü ile dolu olduğunu bir kez daha ispatladım, bu da benim başarım olsun.

05.10.2019 11:29 ~ 13:43 vitamineral
--- spoiler ---

diyen adam şimdi

--- spoiler ---

bu ev sahipleri hayatımızı geleceğimizi çalıyor, yediğimiz içtiğimiz her şeye ortak oluyor.

1000 tl etmeyecek evlerine 2500 isteyen vicdansız ev sahipleri, sizleri allaha havale ediyorum.

şimdi birileri çıkar adam yememiş içmemiş parasıyla gitmiş ev almışcılar.

ben kiranın miktarındayım ülke şartları o fiyat ile gitmez bir gün kiraya verecek adam bulamayinca göreceğim o zaman ben sizi.

15.10.2019 12:06 vitamineral
--- spoiler ---

diyor. demek ki adam değilsin.
--- spoiler ---

dolar çıkarken kriz çığırtkanlığı yapanların dolar düşerken ülke ekonomisinin şahlandığını reddetmesi.
ilginç.
--- spoiler ---

şimdi dolar 7.2yi gördü ve fiyatlar arttı. düşüyor mu fiyatlar?

bankam bana 21 temmuz cuma günü 10x tl/48 ay ihtiyaç kredisi teklif etmiş. şu anda bu rakam 6.6x tl/36 ay. daha dün attı. bence de ekonomi muazzam şahlanmış.

hayır gerçekten şahlanmış.
son derece şahlanmış.
inanılmaz şahlanmış.
uzun bir süredir yazmıyorum etmiyorum ama buradan kız düşmüyor diyenleri tankerden sızan petrole bulayıp kibriti üstüne çakacaksın yemin ederim doğaya daha çok faydan dokunur...

şu başlığın tadını alan yemin ederim işi gücü bırakır. neyse ben tövbeliyim...
haberin orjinaline bakıldığında 2016 yılında yapılmış tırışka bir haber olduğu belli. hatta aynı kaynakta havuza attırdığı için 16 kızı hamile bırakan zenci lise öğrencisi haberi de var.

google'da detektifin adı ve postman diyerek iki habere de nokta atışı yapabilirsiniz.

ya hürriyet... ne oldum dememeli ne olacağım demeli.
kadınlar hedonist varlıklardır.
zaten edilgen oldukları cinsellikten zevk almak için en iyisini aramak ve bulmak zorundalar.
en iyisini bulmuş olma fikrinin bile onlara yaşattığı psikolojik haz fiziksel olanın kat be kat üstünde.

doğru çanta, doğru ruj rengi, doğru ayakkabı için mesai harcayan bir varlık söz konusu.
doğru erkek ne demek ya. düşünsene...

arkadaşlarına ben bununla sevişiyorum dediğinde evli bile olsa kimsenin seni yargılamayacağı bir erkeğin kadını olmak...
bunun sırrına erişmek ya da hazzını takip etmek için şeyma subaşı'nı takip ediyorlar...

kadınlar tıpkı en yüksek faizi arayan mevduat gibiler.
evli olmanızın bile onların gözünde bir mahiyeti yok. sonuçta tapunuzu almadılar ya.
sizden çocuğu olsa bakabilecekseniz dünya ve sikik kanunları kim takar...
zaten kanunlar fakirleri zapt etmek içindir...

bu yüzden evlilik ve aldatmak aslında erkeği cezalandırıyor. (aldatılan kadın her ne kadar öteki kadından tazminat talep edebiliyor olsa da o tazminatı kimin ödeyeceği belli) bu nedenle evlilik kadını değil erkeği bağlıyor ama erkek olarak karşınızda evli olman umrumda değil diyen bir kadına karşı ne diyebilirsiniz.
söylenecek birşey yok aslında...

bu nedenle kadınların gözünde kıymetliyseniz yeşil pasaport misali biletinizi alır avrupayı turlarsınız.
sadece bir ortamda bulunmanız bile gözlerinin üzerinizde kilitlenmesine yeter.

sizi tutan tek şey vicdanınız olur.