şu yaşıma kadar en az 10 farklı diş hekimine gitmişimdir, istisnasız hepsine de diş fırçası ve macunu önerisi var mı diye sordum, sormaya da devam ediyorum. özellikle elektrikli diş fırçasını.
hiç biri de demedi ki "ay evet kesin al. çok iyi olur".
dedikleri tek şey, ağız yapınızda eğer ağzınızı açmaya engel bir kas rahatsızlığı yok ise hiç gerek yok. normal fırça yeter.
macun?
hepsi aynı. tadını beğendiğin birini kullan gitsin.
15.10.2022 · 36. sıra
exposure
14.10.2022 10:18