Sık geçen başlıklar

elektrikli diş fırçası 2

ekşi'de gör
şu yaşıma kadar en az 10 farklı diş hekimine gitmişimdir, istisnasız hepsine de diş fırçası ve macunu önerisi var mı diye sordum, sormaya da devam ediyorum. özellikle elektrikli diş fırçasını.

hiç biri de demedi ki "ay evet kesin al. çok iyi olur".

dedikleri tek şey, ağız yapınızda eğer ağzınızı açmaya engel bir kas rahatsızlığı yok ise hiç gerek yok. normal fırça yeter.

macun?

hepsi aynı. tadını beğendiğin birini kullan gitsin.
birisi diyor ki diş hekimleri tavsiye etmez diğeri diyor dişçiler tavsiye eder. bre amk bari biriniz de kaynak koyun elbet hakkında yapılmış bir araştırma yazılmış bir makale vardır. ama siz burda götten sallayın anca.

kime inanak neye inanak? manuel takılıyoruz işte.

edit: bu başlığa entry girmemin hemen ardından başlıkta oral-b reklamı çıkıyor. allah belanı versin google