Sık geçen başlıklar

moderasyon ekibimizin yöneticisi kadın 1

ekşi'de gör
sözlüğe üye olmamın tek sebebi. gerçekten bayraklarını dikip sokaklarda onur yürüyüşü yapacağım. bağıracağım “benim yazdığım sözlüğün yöneticisi kadın ulan!!!” diye. sonra camdan biriniz sarkacak ve diyecek ki: “onun yöneticisi de kadın!!!”

sonra ülke çağ atlayacak.