sözlüğe üye olmamın tek sebebi. gerçekten bayraklarını dikip sokaklarda onur yürüyüşü yapacağım. bağıracağım “benim yazdığım sözlüğün yöneticisi kadın ulan!!!” diye. sonra camdan biriniz sarkacak ve diyecek ki: “onun yöneticisi de kadın!!!”
sonra ülke çağ atlayacak.
10.06.2020 · 32. sıra
papaouteala
09.06.2020 12:42