o sırada ekşi sözlük yakışıklılar cemiyeti: http://sketchtoy.com/70337612
Sık geçen başlıklar
31feetunder 17
ekşi profili"evet ben sıradan balık burcu bi vatandaşım, siyasi konulara girmek istemiyorum." khahhaaha ulan ne alakası var, kahkaha attım.
"antidepresan haplar, cibraleksler, 100 mg, 50 mg haplar havada uçuyo, millet çaya katıp içiyo"
valla şiir gibi akıcı isyan etmiş vatandaş, tebrik ediyorum.
"antidepresan haplar, cibraleksler, 100 mg, 50 mg haplar havada uçuyo, millet çaya katıp içiyo"
valla şiir gibi akıcı isyan etmiş vatandaş, tebrik ediyorum.
karantina başlangıcında mutluluk verendir u_u
bugün biraz yöresel tarzı
çokönemlinot: yaqıshıqlı qıslar eqlesin u_u
edit: ulan adamla alay edeyim dedik, akşam için yaptığım et bozuk çıktı. alla hemen belamı verdi sanıyorum nehehehe
bugün biraz yöresel tarzı
çokönemlinot: yaqıshıqlı qıslar eqlesin u_u
edit: ulan adamla alay edeyim dedik, akşam için yaptığım et bozuk çıktı. alla hemen belamı verdi sanıyorum nehehehe
90'larda, 2000'in başında yapılan bazı filmlerde (distopyadır, yakın gelecek tasviridir vs) internet kuşağı böyle çok ekstrem, deli-çılgın, uçuk-kopuk bir şey olarak anlatılırdı. ortaya konan tipin karikatür olması insanı pek korkutmuyor, gülünesi bir şey olarak algılamasına sebep oluyordu.
geldiğimiz noktada tasvir edilen tip karikatür değil, gerçek. komik de değil. deforme olmuş birini görünce hissedilen o rahatsız edici duyguyu canlandırıyor insanın içinde.
bu bir gösteri, mini şov olsa da ortaya konulan deliliğin şakası, kokusu bile tüylerimi ürpertiyor.
ediz: biri "öyle ya da böyle para kazanıyor kardozo" temalı mesaj atmış. benzer düşünenler varsa fikrimi belirteyim; toplumu yönlendirmeye çalışan troller de para kazanıyor, haklı olduğun basit toplumsal bir meselede kafanı gözünü kıran polis de para kazanıyor, uyuşturucu tüccarı, kiralık katil, zart zurt da para kazanıyor. birinin para kazanmayı becerebilmesi saygı oluşturmuyor üzerimde. çok matah bir şey bulmuş gibi "ama para kazanıyor!". iyi aga sen de kazan. kazanma mı dedik? benim fikrimle, onayımla mı yaşıyorsunuz anasını satayım? e yaşamıyorsunuz. işinize bakın madem. cidden bu osuruktan söylemlerinize ihtiyacım yok. aynı şekilde tüyler ürpertici bir yozlaşmaya işaret ediyor zahir.
geldiğimiz noktada tasvir edilen tip karikatür değil, gerçek. komik de değil. deforme olmuş birini görünce hissedilen o rahatsız edici duyguyu canlandırıyor insanın içinde.
bu bir gösteri, mini şov olsa da ortaya konulan deliliğin şakası, kokusu bile tüylerimi ürpertiyor.
ediz: biri "öyle ya da böyle para kazanıyor kardozo" temalı mesaj atmış. benzer düşünenler varsa fikrimi belirteyim; toplumu yönlendirmeye çalışan troller de para kazanıyor, haklı olduğun basit toplumsal bir meselede kafanı gözünü kıran polis de para kazanıyor, uyuşturucu tüccarı, kiralık katil, zart zurt da para kazanıyor. birinin para kazanmayı becerebilmesi saygı oluşturmuyor üzerimde. çok matah bir şey bulmuş gibi "ama para kazanıyor!". iyi aga sen de kazan. kazanma mı dedik? benim fikrimle, onayımla mı yaşıyorsunuz anasını satayım? e yaşamıyorsunuz. işinize bakın madem. cidden bu osuruktan söylemlerinize ihtiyacım yok. aynı şekilde tüyler ürpertici bir yozlaşmaya işaret ediyor zahir.
"bunu diyen adamdan/kadından kaçın" mı? oğlum zaten yol vermiş bunu söyleyerek daha nereye kaçın?
-ikili farklı yönlere doğru koştular-
tercih edilmeyince ağzına kaka sokmuşlar gibi çiğ çiğ tepkiler falan. "sön zoten git katıllarla çık, ağzına sışsınnar!" e yüzleşebiliyorsanız kibarlaşmayıp direkt söyleyek aga ne hissettiğimizi? o zaman da erkekli/kadınlı kan kusup ölüyorsunuz maymun gibi. sanki ufacık bir realite parçasıyla bile yüzleşebilecek cesaretleri varmış gibi bir de bahane beğenmiyorlar hele hele hele götlerime bak hele.
-ikili farklı yönlere doğru koştular-
tercih edilmeyince ağzına kaka sokmuşlar gibi çiğ çiğ tepkiler falan. "sön zoten git katıllarla çık, ağzına sışsınnar!" e yüzleşebiliyorsanız kibarlaşmayıp direkt söyleyek aga ne hissettiğimizi? o zaman da erkekli/kadınlı kan kusup ölüyorsunuz maymun gibi. sanki ufacık bir realite parçasıyla bile yüzleşebilecek cesaretleri varmış gibi bir de bahane beğenmiyorlar hele hele hele götlerime bak hele.
"sokaklar boşalmıştır şimdi, dışarı çıkayım."
hiç para.
kendim kesiyorum. sırf bu yüzden hayatıma son goku gibi devam ediyorum.
http://sketchtoy.com/68773369
kendim kesiyorum. sırf bu yüzden hayatıma son goku gibi devam ediyorum.
http://sketchtoy.com/68773369
ben seviyorum. uzun boy ve büyük kalçayla birlikte güzel oluyor (böyle insan var mı lan gerçi). keşke herkes küçük membel olsa (dayı ve babamız dahil öhöhöh).
dur ya çizerek annatçam.
dayımı değil, kadını;
http://sketchtoy.com/68718342
dur ya çizerek annatçam.
dayımı değil, kadını;
http://sketchtoy.com/68718342
biraz "şey" bir insandır.
edik: hemen çizdim ihi hiii (salak)
bakınız nasıl da "şey" bir insan;
http://sketchtoy.com/68697486
ediz 2: bu da devamı;
http://sketchtoy.com/68697514
edi 3: grand finale;
http://sketchtoy.com/68697529
edil 4: jenerik (bu sefer cidden son);
http://sketchtoy.com/68697567
edik: hemen çizdim ihi hiii (salak)
bakınız nasıl da "şey" bir insan;
http://sketchtoy.com/68697486
ediz 2: bu da devamı;
http://sketchtoy.com/68697514
edi 3: grand finale;
http://sketchtoy.com/68697529
edil 4: jenerik (bu sefer cidden son);
http://sketchtoy.com/68697567
http://sketchtoy.com/68689471
edit: ikizler burcuyla ilgili (bu arada her ikizler burcu dediğimde aklıma istisnasız "burcucum çok güzel çıkmışsın" sözü geliyor) bakışımı değiştiren bir şey oldu eskiden, onu anlatmak istiyorum kısaca.
annemde eski bir burç kitabı vardı, ilk o demişti "sen ikizlersin çocuyim, ikizler dengesiz, ikizler şöyle böyle" diye, 8-9 yaşımda falandım. o zaman çok umursamamıştım, burç işte. neyse fakat yıllar sonra güneş sistemimizdeki gezegenlerin belgeselini izlerken bana hal geldi : l
hey kurban olduğum satürn'ün uyduları, vay canına yandığımın cehennemi venüs derken sıra bızdırık gezegen merkür'e geldi. güneş'in çok yakınında duruyordu bu arkadaş. fazla yakındı, bu yüzden güneş atmosferini kavurup hiç etmişti. küçük boyuna nazaran içinde büyük bir çekirdeği vardı. fakat en etkileyici özelliği -bana hal getiren- sıcaklığı oldu. güneş'e bakan yüzü 400 derecelere çıkarken, kıçı ise -170 derecelerdeydi. bir yanı cehennem diğer yanı da buzulluk. iki uç sıcaklık arasında yüzeyi çatırdamıştı, bir sürü yarık vardı üzerinde. sonra bir günü bir yılından daha uzun sürüyordu. güneş'in etrafında kendi etrafında döndüğünden daha hızlı dönüyordu.
bu özellikler bana yabancı gelmedi o halde. tanıdık hissettim, orada ikizlerin yönetici gezegeni merkür'e farklı baktım, burç işi bi ciddileşti bi enteresanlaştı. aklıma ikarus geldi, güneş'e yaklaşmış, güneş de kanatlarını kavurmuştu. sonra uzayda kütlesel iletişim üzerine düşündüm (ulan kısa dedim davar gibi uzadı, neyse burada kesiyorum :p )
edit: ikizler burcuyla ilgili (bu arada her ikizler burcu dediğimde aklıma istisnasız "burcucum çok güzel çıkmışsın" sözü geliyor) bakışımı değiştiren bir şey oldu eskiden, onu anlatmak istiyorum kısaca.
annemde eski bir burç kitabı vardı, ilk o demişti "sen ikizlersin çocuyim, ikizler dengesiz, ikizler şöyle böyle" diye, 8-9 yaşımda falandım. o zaman çok umursamamıştım, burç işte. neyse fakat yıllar sonra güneş sistemimizdeki gezegenlerin belgeselini izlerken bana hal geldi : l
hey kurban olduğum satürn'ün uyduları, vay canına yandığımın cehennemi venüs derken sıra bızdırık gezegen merkür'e geldi. güneş'in çok yakınında duruyordu bu arkadaş. fazla yakındı, bu yüzden güneş atmosferini kavurup hiç etmişti. küçük boyuna nazaran içinde büyük bir çekirdeği vardı. fakat en etkileyici özelliği -bana hal getiren- sıcaklığı oldu. güneş'e bakan yüzü 400 derecelere çıkarken, kıçı ise -170 derecelerdeydi. bir yanı cehennem diğer yanı da buzulluk. iki uç sıcaklık arasında yüzeyi çatırdamıştı, bir sürü yarık vardı üzerinde. sonra bir günü bir yılından daha uzun sürüyordu. güneş'in etrafında kendi etrafında döndüğünden daha hızlı dönüyordu.
bu özellikler bana yabancı gelmedi o halde. tanıdık hissettim, orada ikizlerin yönetici gezegeni merkür'e farklı baktım, burç işi bi ciddileşti bi enteresanlaştı. aklıma ikarus geldi, güneş'e yaklaşmış, güneş de kanatlarını kavurmuştu. sonra uzayda kütlesel iletişim üzerine düşündüm (ulan kısa dedim davar gibi uzadı, neyse burada kesiyorum :p )
süper insandır. bende hiç öyle olmuyor, hemen zaten halihazırda dört gram kalan aklımı kaçırıyorum bonkörce. uyku felci falan olaylarını da bildiğim halde bende çalışmıyor, keriz gibi kanıyorum valla.
bakınız, şu örnekte nasıl da keriz gibi kanmışım;
http://sketchtoy.com/68539805
bakınız, şu örnekte nasıl da keriz gibi kanmışım;
http://sketchtoy.com/68539805
"ulan koskoca uçak nasıl uçuyor ya?"
bir de,
"gavur ne biçim yapmış lan, şu teknolojilere bak, dönüyor!"
bir takım örneklerdir.
bir de,
"gavur ne biçim yapmış lan, şu teknolojilere bak, dönüyor!"
bir takım örneklerdir.