yakışıklı ya da değil, ciddi bir sosyal beceri arızası yoksa, konuşabilen, iki kelimeyi bir araya getirebilen, sağlıklı tepkiler veren bir erkeğin yalnız kalmasının yegane sebebi ortamının olmamasıdır. görünürlüğü olmayan bir insan yalnız kalır. elektronik fakültesinde yunan heykeli gibi arkadaşlarımızın bile yalnız kaldığını gördük, o sebeple burada bu kadar gömmenize gerek yok.
ayrıca "kadınlar sadece tipe bakmıyor, karaktere ve kişiliğe de bakıyor" diyenlerin anlayamadığı bir şey var. ilk hareketi erkekten bekliyorsunuz, fakat ortamı olmayan birinin zaten birine yürüyemeyeceği de aşikar. ayrıca tersi de doğru, ortamı olan biri, tipsiz hatta parasız bile olsa her şekilde yolunu bulur. ünlüler ve sanat sepet camiasının fıldır fıldır olmasının sebebi de budur. insan sirkülasyonu demek, ihtimallerin artması demektir, sıfır insan sirkülasyonu ve iş-ev dışında sadece uğraşlara ait bir zombi yaşamda zaten yalnızlık neredeyse baki.
25.12.2023 · 27. sıra
bozdoganli
24.12.2023 00:45