serbest dalış.*
Sık geçen başlıklar
yalnız tipler 22.00'dan sonra ne yapıyor sorunsalı 11
ekşi'de görcanım skılırsa arada retarder sesi dinliyorum. sonra orta çağdaki skolastik felsefeyi düşünüp yoğurt yiyorum.
sims 3 oynuyor,
açıyor film izliyor,
rastgele friends bölümü izliyor,
olmadı kitap okuyor,
youtube'da takılıyor,
koyuyor kafasını yastığa uyuyor,
ne o öyle bık bık habire mesaj bi rahat yok aq.
açıyor film izliyor,
rastgele friends bölümü izliyor,
olmadı kitap okuyor,
youtube'da takılıyor,
koyuyor kafasını yastığa uyuyor,
ne o öyle bık bık habire mesaj bi rahat yok aq.
valla şu an dört kişilik masayı işgal ettim çengelköy'de boğaza karşı kumpirle çay içiyorum
saatlerimizi tam 22.00'a kuruyoruz öncelikle; çünkü bu saat yalnızlar için gerçekten önemli. 21.45'te yeterince hissedemiyoruz yalnızlığımızı örneğin.
yalnızlar saatine girişimizi yaptıktan sonra 23.00'a kadar yalnız olduğumuz için ağlıyoruz. günün son bir saatinde 'yalnız kalmamak için ne yapmalıyım?' düşüncelerine başlıyor; yeterince kederlenmezsek tüm lambaları kapatıyoruz. odanın en karanlık köşesine çöküp, başımızı ellerimizin arasına almak suretiyle yalnızlığımıza sebep olabilecek kimi hatalarımızı yad ediyoruz. (burada ileri geri sallanıyoruz ayrıca.)
00.00'da yatıyoruz; yalnız olduğumuz için uyanık kalma hakkımız olmadığının bizler de farkındayız.
uyandığımızda gece 22.00'a kadar yalnız bir insan olmama lüksünü bizlere bahşettiği için tüm çift ekşicilere şu pozisyonda dualarımızı ediyor ve pozitif enerjilerimizi yolluyoruz; güne başlıyoruz.
teşekkür ederiz hepinize.
yalnızlar saatine girişimizi yaptıktan sonra 23.00'a kadar yalnız olduğumuz için ağlıyoruz. günün son bir saatinde 'yalnız kalmamak için ne yapmalıyım?' düşüncelerine başlıyor; yeterince kederlenmezsek tüm lambaları kapatıyoruz. odanın en karanlık köşesine çöküp, başımızı ellerimizin arasına almak suretiyle yalnızlığımıza sebep olabilecek kimi hatalarımızı yad ediyoruz. (burada ileri geri sallanıyoruz ayrıca.)
00.00'da yatıyoruz; yalnız olduğumuz için uyanık kalma hakkımız olmadığının bizler de farkındayız.
uyandığımızda gece 22.00'a kadar yalnız bir insan olmama lüksünü bizlere bahşettiği için tüm çift ekşicilere şu pozisyonda dualarımızı ediyor ve pozitif enerjilerimizi yolluyoruz; güne başlıyoruz.
teşekkür ederiz hepinize.
kedi kumu temizleyip , kedi göbeği kaşıyoruz.
bence asıl soru, yalnız tipler 22.00'dan önce ne yapıyor olmalıydı. ha söyleyim, iki zaman diliminde de aynısını yapıyorlar.
edit: ayrıca, sadece sevgilisi olmadığı için kendine yalnız diyen demesin. gerçek yalnızlık bambaşka bir şey.
edit: ayrıca, sadece sevgilisi olmadığı için kendine yalnız diyen demesin. gerçek yalnızlık bambaşka bir şey.
kahve
sigara
farid farjad.
sigara
farid farjad.
alkol alabileceği tanıdık tekel bayi arıyordur.