öncelikle aşağıdaki konu başlıklarında ahlaksızlıkları deşifre olan zihniyet mensuplarını ziyaret etsinler;
(bkz: kuran kursunda tecavüz)
(bkz: camide çocuk taciz eden dinci)
(bkz: kız kardeşine tecavüz eden imam)
(bkz: bir kerecik tecavüzden bir şey olmaz)
(bkz: 24 mart 2016 artvin tecavüz skandalı)
(bkz: bilecik'te çocuğa tecavüz eden imam)
(bkz: ensar vakfı tecavüz suçları kronolojisi)
(bkz: 9 yaşındaki yetime tecavüz edilen kurs)
(bkz: imam hatip lisesi'nde tecavüz skandalı)
(bkz: uşak imam hatip lisesinde 15 kıza taciz)
(bkz: öğrencisiyle birlikte olan ihl öğretmeni)
(bkz: karaman'da 45 erkek öğrenciye tecavüz)
(bkz: camide fuhuş yaparken yakalanan imam)
(bkz: kurban keserek tacizin üstünü kapatmak)
(bkz: alanya'da tacizden tutuklanan din hocası)
(bkz: 10 yaşındaki kıza camide tecavüz edilmesi)
(bkz: 12 mayıs 2016 ensar vakfı tecavüz skandalı)
(bkz: rize'deki istismardan da ensar başkanı çıktı)
(bkz: kuran hocasının öğrencilere tecavüz etmesi)
(bkz: türkiye'de çocuklara yönelik taciz ve tecavüz)
(bkz: 11 yaşındaki kızı cami tuvaletinde taciz etmek)
(bkz: dinselleşen toplumda cinsel suçların artması)
(bkz: arabasına aldığı genç kıza tecavüz eden imam)
(bkz: kuran kursunda tecavüze uğrayan yetim çocuk)
(bkz: beş kız öğrenciyi taciz eden kuran kursu hocası)
(bkz: tecavüze göz yumana bir günlük maaş kesintisi)
(bkz: cemaat yurdunda 9 çocuğa tecavüz eden görevli)
(bkz: giresun kuran kursunda cinsel istismar skandalı)
(bkz: alucra hafızlık kursunda yaşanan çocuk istismarı)
(bkz: konya yatılı kutsal kitap kursunda çocuk istismarı)
(bkz: 7 eylül 2017 süleymancılar yurdunda taciz skandalı)
(bkz: öğrencisine tecavüz edip nikah kıymak isteyen hoca)
(bkz: adıyaman'da imam hatipli 76 çocuğun taciz edilmesi)
(bkz: adıyaman'da imam hatipli 30 çocuğun taciz edilmesi)
(bkz: yunus emre camii imamının tecavüzden tutuklanması)
ayrıca babanın öz kızına şehvet duyması ve diyanet'in 9 yaşındaki kız evlenebilir açıklaması sonrası milyonlarca baba, evlatları adına böylesine saygısızca karar veren diyanet yetkililerini dört gözle bekleyecektir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
türk insanının psikolojisinin bozulduğunu gösteren başlıktır. sadece bu değil son zamanlarda olan cem yılmaz komik değil abi yeaaa yazan herkesten sonra iyice emin olmaya başladım. oğlum azıcık hayattan keyif alın lan, gülün eğlenin, sevmediğiniz insanlar olabilir ama sevmediğiniz herkesten nefret etmeyin. eskiyi aramayın sürekli.
yekten kötü film demeye yazık ama yine de hayal kırıklığı.
beğenmeyenlerin bir kısmı meseleyi cem yılmaz'ın lüküs hayatla halktan kopmasına bağlamış ama bu adam resim, heykel de mi almasın, modern sanat da mı tüketmesin? asıl mesele memleketin en büyük komedyeninin ürettiği en büyük sinema prodüksiyonunun hollywood'un demode b sınıfı parodi komedileri kıvamında olması. ertem eğilmez'lerden, natuk baytan'lardan ileri gideceğimize "ulan iyiydi ya" diye geçmişe çakılan selamlara kaldık.
ayrıca bu filmler tamamen cem yılmaz'ın kendi sinema görüşü ve zevkine göre üretiliyor gibi görünüyor. ama ekol olmak öyle kolay değil, metin akpınar oturduk çalıştık, duygusal komediyi biz böyle kurduk diyor. illa teori çalışmak da şart değil, koca star wars'u daha en başta, lucas'ın o zamanki karısı bir hale yola koyup, üstüne bir de oscar almış vaktiyle. peki burada milyon dolarlık kostüm efekt vs. bütçesinin yanında bir senarist, dramaturg bakmış mıdır senaryoya, kurguya acaba?
bu arada gönderme dediğinin kralı ula şurda 141-142 başsınız gibi olur, yoksa kim napsın whiplash'i yirmi otuz sene sonra.
beğenmeyenlerin bir kısmı meseleyi cem yılmaz'ın lüküs hayatla halktan kopmasına bağlamış ama bu adam resim, heykel de mi almasın, modern sanat da mı tüketmesin? asıl mesele memleketin en büyük komedyeninin ürettiği en büyük sinema prodüksiyonunun hollywood'un demode b sınıfı parodi komedileri kıvamında olması. ertem eğilmez'lerden, natuk baytan'lardan ileri gideceğimize "ulan iyiydi ya" diye geçmişe çakılan selamlara kaldık.
ayrıca bu filmler tamamen cem yılmaz'ın kendi sinema görüşü ve zevkine göre üretiliyor gibi görünüyor. ama ekol olmak öyle kolay değil, metin akpınar oturduk çalıştık, duygusal komediyi biz böyle kurduk diyor. illa teori çalışmak da şart değil, koca star wars'u daha en başta, lucas'ın o zamanki karısı bir hale yola koyup, üstüne bir de oscar almış vaktiyle. peki burada milyon dolarlık kostüm efekt vs. bütçesinin yanında bir senarist, dramaturg bakmış mıdır senaryoya, kurguya acaba?
bu arada gönderme dediğinin kralı ula şurda 141-142 başsınız gibi olur, yoksa kim napsın whiplash'i yirmi otuz sene sonra.
neredeyse tüm erkeklerin "eskiden beyoğluna kravatsız çıkılmazdı" şehir efsanesini doğrular biçimde şık olduğu ve arkadaki vw t1'in gözden kaçmadığı güzel fotoğraf.
ilk bakışta ütopik bir açıklama olarak gözükmekle beraber;
1- mhp'ye oy vermeyecek olan 80 iq üzerindeki her ülkücüyü
2- geçmişte mecburen chp'ye oy veren ancak bi yol olmayacağını anlayıp şu an alternatif arayanları
3- uzun adama artık oy vermeyecek olan ama kılışdara da oy vermeyeyim diyen
grubu topladığımız zaman, doğruluk payı olabilecek açıklamadır.
1- mhp'ye oy vermeyecek olan 80 iq üzerindeki her ülkücüyü
2- geçmişte mecburen chp'ye oy veren ancak bi yol olmayacağını anlayıp şu an alternatif arayanları
3- uzun adama artık oy vermeyecek olan ama kılışdara da oy vermeyeyim diyen
grubu topladığımız zaman, doğruluk payı olabilecek açıklamadır.
hatay usulü kireçte bekletilerek yapılanı için çocuğumu keserim. bu dışı çıtır içi yumuşak olan kabak tatlısının yanında baklavanın, künefenin esamesi okunmaz.
şahsen ben anlamam
sevgili hükümetimiz saatleri siktiği için sabah karanlıkta işe geliyorum, akşam yine karanlıkta çıkıyorum. güneşi gördüğümüz mü var orospu çocukları.
tamam sakinim.
sevgili hükümetimiz saatleri siktiği için sabah karanlıkta işe geliyorum, akşam yine karanlıkta çıkıyorum. güneşi gördüğümüz mü var orospu çocukları.
tamam sakinim.
hayatım boyunca dahil olduğum, mümkünse çevredekilerin de dahil olmasını tercih ettiğim topluluk.
(bkz: tüm dersler soru bankası)
iki karakterin vucut dillerini incelemekte fayda var. evvela tukurme duellosu baslamadan hemen onceki saniyelere gidersek, gorulecektir ki: sofor sag eli acik, kolu on cami isaret eder bir vaziyette ancak daha da oncesinde iki el yanda serbest salinimli durmaktadir. sag kolun yolu isaret edis jesti, ve avuc icinin yukari istikamete bakiyor olusu, sofor kisisinin kavgaci degil, daha uzlasmaci oldugunun kanitlaridir. agresiflik ve tepki var ama daha kendini kontrol altinda tutabilen kisi bu karinelere bakildiginda sofordur.
gelelim kadina. kadin kapidan girer girmez, sol eliyle ''gel lan gel!'' diye tercume edecegimiz, curetkar ve kavgaya davet eden bir jestte bulunuyor. bu jest bir mentalistin anlayacagi cinsten satir arasina gizli bir jest degil hemde. dogrudan soforun yuzune yuzune yapiliyor. eksi puan kadina. ılk tukurugu atan kadin, tokat icin tahrik edici mi etmeyici mi bir etken oldugunu hukukcular aciklasin ama bence kavganin cikma sorumlulugu %70 kadinin, %30 soforun oldugunu dusunmekteyim.
gelelim kadina. kadin kapidan girer girmez, sol eliyle ''gel lan gel!'' diye tercume edecegimiz, curetkar ve kavgaya davet eden bir jestte bulunuyor. bu jest bir mentalistin anlayacagi cinsten satir arasina gizli bir jest degil hemde. dogrudan soforun yuzune yuzune yapiliyor. eksi puan kadina. ılk tukurugu atan kadin, tokat icin tahrik edici mi etmeyici mi bir etken oldugunu hukukcular aciklasin ama bence kavganin cikma sorumlulugu %70 kadinin, %30 soforun oldugunu dusunmekteyim.
virgül kullanmasını bilmiyorum. yerinde kullanıyorum ama gerekmediği yerlerde de kullanıyorum ve o kadar düzgün ve gerekli görünüyor ki bana, sorgulamaya bile gerek görmüyorum. entrylerimde bu hatayı yaptığımda gayet güzel eleştiriler yazılıyor, dikkatle okuyorum ama bir sonraki entrymde aynı hataları tekrarlıyorum. kendimi garanti olsun diye tüm de/da eklerini ayrı yazan insanlara benzetiyorum. lanet olsun.
(bkz: asım can gündüz)
geleceğin laikçisi demiş biri.
ben de diyeyim o zaman bugünün ve geleceğin müslüman evladı.
ben de diyeyim o zaman bugünün ve geleceğin müslüman evladı.
hemen tercihimi piç erkekten yana yapardım.
işkence etme kastıyla değil, sözümona severken yapmış aslında ama neticede bebeğin canını yakmış ve onu korkutmuş. kastını aşan bir hareket olmuş kısacası. haberde yazdığı gibi "ağlayan bebeğin ağzını kapattı!!!" falan; yok öyle bir durum abi; çarpıtmayın gözünüzü seveyim.
kötü niyetli olmadığından, bebeği incitmeyi amaçlamadığından, çocuklara şiddet uygulayan diğer canilerle bir tutulmasını doğru bulmuyorum. "ağladığı için bebeğin suratını sıkmış" şeklindeki bir başlık da yanlış bence; ağladığı için işkence etmiyor kadın, kendi aklınca seviyor işte. yanlış seviyor, bokunu çıkarıyor ama seviyor yani; videoda ne bir azarlama var ne bir şiddet var; sadece severken hırpalamış; mahalledeki ayşe teyze gibi yani.
yaptığı şey kati surette yanlış; bu noktada diğer yazarlarla hemfikirim. en azından bebeğin canının yanacağını, korkacağını öngörmesi gerekirdi. ya da allah korusun; başkaca kazalara da meydan verebilir bu gibi hırpalamalar. ama türk insanı böyledir abi, ısıra ısıra sever, döve döve sever; çok yanlış ama böyledir yani. aynılarını yeğenime de yapıyorlar; sinir olurum ama tek kelime edemem mesela; azarlasan "sevdim canım, ne var?" diyecek...
netice itibariyle bu kadını, haberlerde okuduğumuz diğer insanlarla bir tutup üstelik "ağladığı için bebeğin yüzünü sıkan hemşire" diye de başlık açarsanız, yine haksız bir linç eylemine kapı açmış olursunuz. yazıktır, günahtır, vebaldir; aman diyeyim.
kötü niyetli olmadığından, bebeği incitmeyi amaçlamadığından, çocuklara şiddet uygulayan diğer canilerle bir tutulmasını doğru bulmuyorum. "ağladığı için bebeğin suratını sıkmış" şeklindeki bir başlık da yanlış bence; ağladığı için işkence etmiyor kadın, kendi aklınca seviyor işte. yanlış seviyor, bokunu çıkarıyor ama seviyor yani; videoda ne bir azarlama var ne bir şiddet var; sadece severken hırpalamış; mahalledeki ayşe teyze gibi yani.
yaptığı şey kati surette yanlış; bu noktada diğer yazarlarla hemfikirim. en azından bebeğin canının yanacağını, korkacağını öngörmesi gerekirdi. ya da allah korusun; başkaca kazalara da meydan verebilir bu gibi hırpalamalar. ama türk insanı böyledir abi, ısıra ısıra sever, döve döve sever; çok yanlış ama böyledir yani. aynılarını yeğenime de yapıyorlar; sinir olurum ama tek kelime edemem mesela; azarlasan "sevdim canım, ne var?" diyecek...
netice itibariyle bu kadını, haberlerde okuduğumuz diğer insanlarla bir tutup üstelik "ağladığı için bebeğin yüzünü sıkan hemşire" diye de başlık açarsanız, yine haksız bir linç eylemine kapı açmış olursunuz. yazıktır, günahtır, vebaldir; aman diyeyim.
heteroseksüel ilişkide de kendimizi (hemcinsimizi) tatmin ettiğimize göre heteroseksüel ilişki de homoseksüellik midir diye sorduran beyan.
yaban domuzunu zalimce değil gayet temiz, net, ders niteliğinde avlamıştır. hayvan azılı bir erkektir ve öldüğünü dahi anlamamıştır. popülasyonu kontrol altında tutulması gereken bir hayvandır. ülkemizdeki nüfusu tam bilinmemekle birlikte milyonlarla ifade ediliyor. avcılığa karşı dik duruşunuzu bir batımda 15 -20 yavru doğurabilen, çiftçiye büyük zararlara yol açan (zararları sigorta karşılamamaktadır) bu hayvana karşı değilde geyiklerimizi, yaban keçilerimizi ve hatta dünyada bir tek türkiye'de bulunan yaban koyunlarımızı dahi yabancı avcılara satan zihniyete karşı gösterin.
-bu nasıl ve neden böyle olmuş?
-bu ne işe yarar, ne kadara mal olmuş?
-bu ne işe yarar, ne kadara mal olmuş?
threesome
100 sene önceki belge ortaya çıkıyor nedense diploma bir türlü ortaya çıkmıyor
topluluk önünde konuşmak
(bkz: kemgöz)
aynı çankırı'da olimpiyat 3.'sü, dünya 2.'si ve avrupa şampiyonu olan işitme engelli milli sporcu seyfullah karadeniz'e wc temizlletiriliyor*
kaynak
kaynak
haha ben ne gaylar gördüm..
ülkücü
çevik kuvvet polis
jandarma asteğmen
öğretmen
mühendis
ak parti fanatiği ve üyesi
evli ve çocuk babası zengin adam
taş gibi manitası olan delikanlı
anası babası hacı hoca kendisi ise... ortamda tanınmış biri diyim size.
yani diyeceğim o ki şu lgbt ortamında 2 sene varım sadece gördüğüm ilginç insanlar bunlar.
edit : sakın bana isim sormayın. bilmiyorum, hatırlamıyorum.
ülkücü
çevik kuvvet polis
jandarma asteğmen
öğretmen
mühendis
ak parti fanatiği ve üyesi
evli ve çocuk babası zengin adam
taş gibi manitası olan delikanlı
anası babası hacı hoca kendisi ise... ortamda tanınmış biri diyim size.
yani diyeceğim o ki şu lgbt ortamında 2 sene varım sadece gördüğüm ilginç insanlar bunlar.
edit : sakın bana isim sormayın. bilmiyorum, hatırlamıyorum.
stalin öyle bir şey zaten.
bugün sabah öğrendiğim, hayvanlar adına sevindiğim güzel haber.
http://www.hurriyet.com.tr/…cezasi-geliyor-40705970
haklı bir neden olmaksızın hayvan öldüren 4 aydan 3 yıla kadar hapisle cezalandırılacak. işkence gibi insanlık dışı durumlarda ceza artıyor.
edit: başlık zaten açılmış, açan arkadaş uyardı: (bkz: hayvanları öldürme ile ilgili kanun tasarısı)
aramaya inandım, lakin mâteessüf bulamadım. olur böyle vakalar, ekşi sözlük ahalisi yakalar.
http://www.hurriyet.com.tr/…cezasi-geliyor-40705970
haklı bir neden olmaksızın hayvan öldüren 4 aydan 3 yıla kadar hapisle cezalandırılacak. işkence gibi insanlık dışı durumlarda ceza artıyor.
edit: başlık zaten açılmış, açan arkadaş uyardı: (bkz: hayvanları öldürme ile ilgili kanun tasarısı)
aramaya inandım, lakin mâteessüf bulamadım. olur böyle vakalar, ekşi sözlük ahalisi yakalar.
kabul edelim ya da etmeyelim çok doğru bir tespittir. kadınlar zeki erkek sevmezler çünkü; zeki erkeklerin bir dönem sonra ihtiyaç piramidinde kadının yer almadığını fark ederek onu yok sayacağını bilir.
kadınlar kullanabilecekleri erkekleri severler. zeki erkekler kullanılabilecek durumda değillerdir. her ne kadar başta kullanılılabilir görünse de sonradan, bunun anlık durgunluk olduğunu geniş zaman diliminde anlarlar. tecrübeler ışığında kadın zekiden ziyade yönlendirebileceği erkeği tercih eder.
tanıdığım birçok zeki adamın yalnız olmasının nedeni,kadınları ikame edebileceği şeylerin olmasından başka bir şey değildir. ne alaka dediğinizi duyar gibiyim; eğer bu adamlar amsalak olmuşlar olsalardı kadınlar tarafından kolaylıkla yönlendirmeye maruz kalırlardı. şimdi bu adamlara sorduğunuzda (ki birçoğu yalnız olmak istemeseler etrafları kız dolu) abi ona harcayacağım efor ile ben falan yere tatile giderim, x ürünü alırım, yeğenime şunu alırım gibi argumanlarla geliyor.
şöyle bir etrafınıza bakın çe süzgeçten geçirin , belli bir olgunluğa sahip kaç zeki adam yalnızlıktan şikayet ediyor.
kadınlar kullanabilecekleri erkekleri severler. zeki erkekler kullanılabilecek durumda değillerdir. her ne kadar başta kullanılılabilir görünse de sonradan, bunun anlık durgunluk olduğunu geniş zaman diliminde anlarlar. tecrübeler ışığında kadın zekiden ziyade yönlendirebileceği erkeği tercih eder.
tanıdığım birçok zeki adamın yalnız olmasının nedeni,kadınları ikame edebileceği şeylerin olmasından başka bir şey değildir. ne alaka dediğinizi duyar gibiyim; eğer bu adamlar amsalak olmuşlar olsalardı kadınlar tarafından kolaylıkla yönlendirmeye maruz kalırlardı. şimdi bu adamlara sorduğunuzda (ki birçoğu yalnız olmak istemeseler etrafları kız dolu) abi ona harcayacağım efor ile ben falan yere tatile giderim, x ürünü alırım, yeğenime şunu alırım gibi argumanlarla geliyor.
şöyle bir etrafınıza bakın çe süzgeçten geçirin , belli bir olgunluğa sahip kaç zeki adam yalnızlıktan şikayet ediyor.
bir kaç sebebi var temelde.
şu anda lig inanılmaz para kazanıyor ve inanılmaz bir para dağıtıyor. internet üzerinden her türlü hareket inceleniyor irdeleniyor.
oyuncular basketboldan çok kendilerini düşünüyorlar. dağıtılan paraların büyüklüğü ve oyuncuların inanılmaz şımarıklılıkları (draymond green bu hakemler benimle konuşmuyorlar, bana nasıl cevap vermezler, bana nasıl git ya da sus diyebilirler diye günlerdir ağlıyor) basketbolun kendisine zarar veriyor.
ligin en iyi iki takımı play off'lar öncesi karşılaşıyorlar ve iki takım da sahaya yedekleri ile çıkıyor. geçen sezonun son 20 maçlık bölümü kabus gibiydi.
all star maçları tam bir soytarılığa döndü.
ligin son 20 maçı resmen eski all star maçları gibi oynanıyor özellikle sıralama ve yer belliyse.
düşünün poster olma korkusu ile nerdeyse kimse smaca giden adama blok yapmaya cesaret edemiyor hemen altından kaçıyorlar. oysa eskiden ne olursa olsun savunma yapmaya çalışılırdı, şimdi poster olma korkusuna (özellikle griffin sonrası) kimse savunma yapmıyor.
oyuncu karakterleri yerlerde sürünüyor. bencilliklik konusu aldı başını gitti lig tarihinin gördüğü en bencil en umarsızca istatistik kasan, takım arkadaşlarının emeğini çalan adamı mvp seçtiler.
popülerlik ve gelir arttıkça centilmenlik, saygı, önce takım gibi kavramlar yok oluyor. özellikle amerikalı oyuncular önce benden başak bir şey bilmiyorlar.
şu anda lig inanılmaz para kazanıyor ve inanılmaz bir para dağıtıyor. internet üzerinden her türlü hareket inceleniyor irdeleniyor.
oyuncular basketboldan çok kendilerini düşünüyorlar. dağıtılan paraların büyüklüğü ve oyuncuların inanılmaz şımarıklılıkları (draymond green bu hakemler benimle konuşmuyorlar, bana nasıl cevap vermezler, bana nasıl git ya da sus diyebilirler diye günlerdir ağlıyor) basketbolun kendisine zarar veriyor.
ligin en iyi iki takımı play off'lar öncesi karşılaşıyorlar ve iki takım da sahaya yedekleri ile çıkıyor. geçen sezonun son 20 maçlık bölümü kabus gibiydi.
all star maçları tam bir soytarılığa döndü.
ligin son 20 maçı resmen eski all star maçları gibi oynanıyor özellikle sıralama ve yer belliyse.
düşünün poster olma korkusu ile nerdeyse kimse smaca giden adama blok yapmaya cesaret edemiyor hemen altından kaçıyorlar. oysa eskiden ne olursa olsun savunma yapmaya çalışılırdı, şimdi poster olma korkusuna (özellikle griffin sonrası) kimse savunma yapmıyor.
oyuncu karakterleri yerlerde sürünüyor. bencilliklik konusu aldı başını gitti lig tarihinin gördüğü en bencil en umarsızca istatistik kasan, takım arkadaşlarının emeğini çalan adamı mvp seçtiler.
popülerlik ve gelir arttıkça centilmenlik, saygı, önce takım gibi kavramlar yok oluyor. özellikle amerikalı oyuncular önce benden başak bir şey bilmiyorlar.
belki'de bir umut söz konusudur diyen arkadaş çok yanlış gelmiş.
belki, keşke'nin insanın kendisine itiraf edemediği halidir.
belki, keşke'nin insanın kendisine itiraf edemediği halidir.
tabi lan manyak mısın hepimiz gevur dölü vatan hainleriyiz.
libyalı türkmenlere giden yardımdır çok da fazla şey etmemek lazım.
"ulan koskoca uçak nasıl uçuyor ya?"
bir de,
"gavur ne biçim yapmış lan, şu teknolojilere bak, dönüyor!"
bir takım örneklerdir.
bir de,
"gavur ne biçim yapmış lan, şu teknolojilere bak, dönüyor!"
bir takım örneklerdir.
(bkz: siktir git)
hadi kafa dağıtalım. dert anlatacak olanlar üstteki arkadaşa müracaat etsin lütfen :)
http://connected2.me/outsides
http://ribony.com/outsides
http://connected2.me/outsides
http://ribony.com/outsides
elektrik süpürgesinin bir parçası arızalanmıştı. bu sabah parçayı elime alıp yedek parça satan dükkana gittim.
- kolay gelsin. hayırlı işler
+ aleyküm selam*
- hayırlı işler. kolay gelsin
dedim ve dükkandan çıktım
gidip yeni süpürge aldım.
lan yavşak 50 liralık mal satacan altı üstü.
önce esnaflık yapmayı öğren.
göt.
- kolay gelsin. hayırlı işler
+ aleyküm selam*
- hayırlı işler. kolay gelsin
dedim ve dükkandan çıktım
gidip yeni süpürge aldım.
lan yavşak 50 liralık mal satacan altı üstü.
önce esnaflık yapmayı öğren.
göt.
bir yerde çok fazla tavuk döner satan yer varsa o bölgenin alım gücü düşüktür bu çok net bir şey. tamamen arz-talep meselesi.
recep tayyip erdoğan tarafından 43. muhtarlar toplantısında dile getirelen vaat.
eğitim görmüş, ülkeye gerçekten hizmet eden yüzbinlerce genç insan dururken muhtarlara niye böyle bir iltimas geçiliyor anlayabilmiş değilim. masrafları devlet tarafından karşılanan dünya turu bir muhtara ne katacak; muhtar bununla vatana millete ne katkı sağlayacak?
eğitim görmüş, ülkeye gerçekten hizmet eden yüzbinlerce genç insan dururken muhtarlara niye böyle bir iltimas geçiliyor anlayabilmiş değilim. masrafları devlet tarafından karşılanan dünya turu bir muhtara ne katacak; muhtar bununla vatana millete ne katkı sağlayacak?
arkadaşlar, btc'nin 4 saatlik grafiğinde çift penis paterni oluştu. 2. penisin sağ taşağı yukarı doğru kırılırsa 20k gelebilir.
grafik
grafik
fucker'dır o... çok sikildim ordan biliyorum.
fışkiyemden taşanlar olabilir, tabii büyük harflerle
su an zaten meclis'e gitmeyenlere degil de gidenlere garip bakmak lazim. amac nedir yani? ulke zaten khk'larla yonetiliyor, belli ki baskanlik secimine kadar boyle gidecek. sonrasinda meclis zaten muze gibi bir yer olacak.
meclis'e giden milletvekili ucuz yemek yemeye gidiyor su an sadece.
meclis'e giden milletvekili ucuz yemek yemeye gidiyor su an sadece.
evladım siz vaktinde fetönün götünü yalarken biz, o din satan göt yalanmaz diyorduk. daha nasıl izah edelim ikiniz de birbirinizden betersiniz.
bunu 15 dakikadır klozette otururken şu an okumuş olmam?...
ne için yaşıyoruz?
(bkz: du hassiktir be rıfat abi)