Sık geçen başlıklar

hiç got izlememiş yazarların gözünden got 3

ekşi'de gör
got diyince aklıma mahalle baskısı geliyor. izlemediğimi söylediğimde suratlarda oluşan abartılı şok ifadeleri , aşağılayan bakışlar , anlam verememeler. işte bu yüzden izlemiyorum. proje muhakkak başarılı bir projedir buna hiç lafım yok ama bu fanatizm beni projeden soğutuyor. birisi izleyip de beğenmedim dese sokak ortasında dayak yer o derece. faşizm her yerde faşizm işte.
bir sarışın kadın, bir de cücenin varlığından başka hiçbir bilgim yok.
sürekli birilerinin bacısının sikildiği dizi gibi geliyor. bir de ara ara birileri ölüp diriliyor galiba. sanırım kabileler arasında da bir liderlik savaşı var ama temel amaç sikişmek gibi.