Sık geçen başlıklar

bedellilere etek bağışlıyoruz kampanyası 2

ekşi'de gör
destekledigim kampanya.

3 yildir bedelli askerlik bekliyorum. gidememe sebebim işlerimin yoğunluğu.

28 yaşındayım. 3 tane kütüphane kurdum; toplamda 10 bin kitap topladım. bu sene bir sorun olmazsa bir okula tekno oda kurduracagim.

elimden geldigince ogrencilere yardim ediyorum. bunun detayi verilmez.

şimdi adamin biri (bkz: kendince) bana vatani görevimi farkli bir yolla; hem de devlete daha katkili bir yolla yapiyorum diye cinsiyetci bir yolla hakaret edecek. ( etek giymeyi hakaret olarak gormuyorum tabiki)

ınsan olun lan.