koray aydın'ın kazanması daha hayırlı olacaktı. artık iyi parti'nin yok oluş süreci gönül rahatlığıyla tamamlanabilir. muhalefete muhalefet etmeye devam edin bakalım.
Sık geçen başlıklar
kolesistokinin 25
ekşi profiliçin-rus ortak yapımı 5.nesil savaş uçağı herhalde. su7 ne lan.
f-16 f-35'in silüetini görmeden bum olur. f-35 konusunda hayatımızın en büyük kazıklarından birini yedik. hava üstünlüğü yunan'a geçti, lamı cimi yok.
milleti rahatsız etmeyin alın biletinizi gazze'ye gidin orospu evlatları. inşallah dayak yemişsinizdir.
yargıtay ülkenin 1 numaralı yargı organı anayasa mahkemesinin kararını tanımadığı gibi aym üyeleri hakkında suç duyurusunda bulunuyor ve bu ülkeye yatırımcı akıyor ve döviz düşüyor.
fıkra bu kadar.
fıkra bu kadar.
son madde çok sıkıntılı bir madde.
aynı mondros'taki 7. madde gibi, nereye çekersen oraya gider.
yahu kardeşim filistin'i savunmak size mi kaldı, tamam israil'in yaptığı savaş suçu ama dibindeki kendi soydaşları olan ülkeler varken bize ne oluyor! biz arap değiliz, türk'üz türk. bizim ülkenin bin tane derdi var zaten, bir de filistin'le mi uğraşalım.
aynı mondros'taki 7. madde gibi, nereye çekersen oraya gider.
yahu kardeşim filistin'i savunmak size mi kaldı, tamam israil'in yaptığı savaş suçu ama dibindeki kendi soydaşları olan ülkeler varken bize ne oluyor! biz arap değiliz, türk'üz türk. bizim ülkenin bin tane derdi var zaten, bir de filistin'le mi uğraşalım.
tüm arap alemi kılını kıpırdatmazken sanki müslüman aleminin tek hamisi gibi her şeye atlayıp durursanız karşılığı işte böyle olur.
kardeşim siz islam aleminin lideri falan değilsiniz, siz kendinize bir ütopya yaratmışsınız kendi kendinizi halife ilan etmişsiniz , sanal bir alemde gerçeklerden uzak bir hayalin peşinden koşup gidiyorsunuz. sizi sizden başka takan yok. bae akdeniz'de yunanistan'la tatbikat yapar, suudi türk mallarına boykot yapar. ümmet birleştirici bir güç olamaz, hiçbir zaman da olmadı. kendi ülkelerinin çıkarlarını, kendi milletinin refahını düşüneceksin, ona göre de diplomasi yürütüp, demeç vereceksin. sizin her adımınızın faturasını millet olarak biz çekiyoruz.
kardeşim siz islam aleminin lideri falan değilsiniz, siz kendinize bir ütopya yaratmışsınız kendi kendinizi halife ilan etmişsiniz , sanal bir alemde gerçeklerden uzak bir hayalin peşinden koşup gidiyorsunuz. sizi sizden başka takan yok. bae akdeniz'de yunanistan'la tatbikat yapar, suudi türk mallarına boykot yapar. ümmet birleştirici bir güç olamaz, hiçbir zaman da olmadı. kendi ülkelerinin çıkarlarını, kendi milletinin refahını düşüneceksin, ona göre de diplomasi yürütüp, demeç vereceksin. sizin her adımınızın faturasını millet olarak biz çekiyoruz.
cumhuriyetin yüzüncü yılıyla ilgili tweetini öğleden sonra saat 3'de atmış. cumhuriyet düşmanı şeriatçılar bile senden önce tweet attı. yarın atsaydın keşke niye acele ettin bu kadar.
hamas tıpkı el kaide gibi bizzat amerikalıların ve müttefiklerinin yetiştirip dünya kamuoyuna filistin ile özdeşleştirerek pazarladığı bir piyon terör örgütüdür. bizim salak insanımız hamas'ı filistin zanneder, hayır değil kardeşim. hamas tıpkı pkk gibi bir piyon terör örgütüdür. hamas denen terör örgütünün filistin kurtuluş örgütünü tasfiye edip filistin'in meşru temsilcisi imajını almasıyla zaten olacaklar belliydi. şimdi eyleme geçiriyorlar işte, haritanın tamamı israil olana kadar durmayacaklar bu kadar basit.
beşiktaş bugün rezil rüsva olmuştur. o kadar ana avrat küfredip 2-0'dan 2-3 maçı verdik. büyükekşi de dahil olmak üzere millet ne kadar taşak geçse yeridir. adamlar ilahi adalet diyordur. bugün tarihe geçen rezil bir gün.
not: beşiktaş.
not: beşiktaş.
kendi kendine “erkek adam manuel araba kullanır” propagandası yapmaktan goebbels'e dönüşmüş, parası otomatik araç almaya yetmeyen fakirleri düşündüren sorunsal.
giden gemilerden bir tek bizimkileri seçip vururlar anasını satayım. diğerleri biraz sıkar.
nasıl olsa vurulduktan sonra gidip kapılarında bekleyen bir tek biz varız.
nasıl olsa vurulduktan sonra gidip kapılarında bekleyen bir tek biz varız.
bazı ülkelerde yargının tıkır tıkır işlemesi, yasalara herkesin uyması, anayasa gibi kelimelerin falan olması gözlerimi yaşarttı.
tamam muharrem.
al yüzde ikini, üçünü her ne boksa. çekil köşene.
siyaset sahnesinde son kez gündem oluşturma etkinliklerin bunlar, zira seçimden sonra silinip gideceksin. tadını çıkar bakalım.
al yüzde ikini, üçünü her ne boksa. çekil köşene.
siyaset sahnesinde son kez gündem oluşturma etkinliklerin bunlar, zira seçimden sonra silinip gideceksin. tadını çıkar bakalım.
keko, ayak takımı eğlendiricisi bir varoşun kurduğu cümle.
o'nun başlığının altı sayfalarca entry ile dolacaktır.
kazansa da kaybetse de.
umarım bu sefer (bkz: türkiye'den siktir olup gitmek) başlığının altı boş kalır.
kazansa da kaybetse de.
umarım bu sefer (bkz: türkiye'den siktir olup gitmek) başlığının altı boş kalır.
protesto eden de çok var ama hepsini anında gözaltına alıyorlar. biz onları göremiyoruz.
bizim neyi görmemizi istiyorlarsa onu gösteriyorlar.
putin goebbels iş başında.
bizim neyi görmemizi istiyorlarsa onu gösteriyorlar.
putin goebbels iş başında.
istiyorlar ki, kazığa oturttukları vatandaş 17-18'den aldığı doları zararına bozdurup icat ettikleri sisteme geçsin, onların bozdurdukları dolarları da yarın bir gün yine manipülasyon olduğu zaman dipten yandaşlar toplasın.
valla ben kendi adıma konuşacak olursam, dünyaya meteor düşse, kıyamet kopsa bilmem ne olsa yine de bozdurmayacağım, acil paraya ihtiyacım yok ama olursa da gidip kredi çekerim borç öderim ama yine de dövizim bozdurmam. ben kendim zarar edeceğim, bir de yandaşı zengin edeceğim. yok ya.
sahi açıklasanıza yiyorsa 18'den kim satıp, 10 küsürden kim toplamış.
*
valla ben kendi adıma konuşacak olursam, dünyaya meteor düşse, kıyamet kopsa bilmem ne olsa yine de bozdurmayacağım, acil paraya ihtiyacım yok ama olursa da gidip kredi çekerim borç öderim ama yine de dövizim bozdurmam. ben kendim zarar edeceğim, bir de yandaşı zengin edeceğim. yok ya.
sahi açıklasanıza yiyorsa 18'den kim satıp, 10 küsürden kim toplamış.
*
'eğitim-öğretim sezonu bitti, eylüle kadar okullar açılmayacak' deniyor.
hala bazı yazarlar 'ağustos ayında telafi eğitimi yapılacağını düşünüyorum' diyor.
ne kullanıyorsunuz abi siz? nasıl bir kafa bu?
edit: silmiş entrisini.
hala bazı yazarlar 'ağustos ayında telafi eğitimi yapılacağını düşünüyorum' diyor.
ne kullanıyorsunuz abi siz? nasıl bir kafa bu?
edit: silmiş entrisini.
virüs vakası 20000'e giderken alınan önlem:
'belediyeler bağıs toplayamaz, böyle yetkileri yok. devlet içinde devletçilik yapılmaz.'
'belediyeler bağıs toplayamaz, böyle yetkileri yok. devlet içinde devletçilik yapılmaz.'