Sık geçen başlıklar

18 mayıs 2020 eğitim öğretim döneminin kapatılması 1

ekşi'de gör
'eğitim-öğretim sezonu bitti, eylüle kadar okullar açılmayacak' deniyor.

hala bazı yazarlar 'ağustos ayında telafi eğitimi yapılacağını düşünüyorum' diyor.

ne kullanıyorsunuz abi siz? nasıl bir kafa bu?

edit: silmiş entrisini.