'eğitim-öğretim sezonu bitti, eylüle kadar okullar açılmayacak' deniyor.
hala bazı yazarlar 'ağustos ayında telafi eğitimi yapılacağını düşünüyorum' diyor.
ne kullanıyorsunuz abi siz? nasıl bir kafa bu?
edit: silmiş entrisini.
19.05.2020 · 33. sıra
kolesistokinin
18.05.2020 19:53 ~ 20:25