galatasaray taraftarıyım. maçı izlemedim, dalga geçmeye de gelmedim. zaten şu maçın dalga geçilecek bir yönü de yok. ne bileyim 8-0'lık liverpool maçıyla falan dalga geçmiştik zamanında, öyle böyle komikti. bu maç öyle de değil, daha çok utanç vesilesi bir durum. türkiye'nin en köklü kulüplerinden biri hangi ligde oynadığını bilmediğim, başlığı baya bir okumadan öğrenemediğim lugano isimli bir takıma karşı kendi stadında 2-0'dan son 10 dakikada maç veriyor. yazık abi, bu kadar harcanan paraya, yatırıma yazık.
bundan sonrasını da eksileyerek karmamı sikip atacağınızı bilerek yazıyorum. çok umrumda da değil.
beşiktaş taraftarı olarak şapkayı önünüze koymanızın vakti gelmedi mi sizce? uzun süredir hal tavırlarınız, başka takımları sürekli küçümseyen sözleriniz, kitlesel olarak yaşadığınız hezeyanlar ve sürekli olmayan mağduriyetler türetmeniz falan bugünlere getirdi sizi.
bakın daha bu hafta galatasaray'ın manchester galibiyetini bile küçümsemek için koskoca manchester united'ı maçtan sonra köy takımı gibi lanse ettiniz, abuk sabuk başlıklar açtınız. biz olsak gol yemeden üçlerdik, beşlerdik diye uçtunuz kaçtınız. ne oldu abi? köy takımı geldi, ama manchester köyünden değil hakiki köy takımı, 2-0'dan 10 dakikada üçledi gitti. şimdi ne diyelim size? bir avrupa maçında işi gücü bırakmış, maçın hatrı sayılır bir kısmında galatasaray'a sövmüşsünüz. müstehak yani bu halde olmanız.
başkanınız çıkar ali koç'un sözcüsü gibi işi gücü bırakır galatasaray hakkında atıp tutar. kendini o kadar kaptırır ki beşiktaş'ın meseleleri ile uğraşmayı unutur resmen. taraftarı çıkar avrupa maçında takımını destekleyeceğine, kendilerini bu hale düşüren yönetime hesap soracağına yerel ligdeki rakibine söver, sözlükte başlık açıp rakibinin galibiyetini itibarsızlaştırmaya uğraşır.
böyle küçük zihin dünyası ile, vizyonsuzlukla geleceğiniz nokta bu olur ancak. galatasaray kompleksiniz yüzünden fenerbahçe'nin avrupa yakası franchise'ı oldunuz.
yazık gerçekten, böyle pisi pisine giden ülke puanına üzülüyorum. şunu da söylemeden geçemeyeceğim, bırakın old trafford'da manchester united'ı yenmeyi falan, kopenhag veya molde sizi inönü'de beşler bu halinizle.
07.10.2023 · 6. sıra
adebayorun hirsiz kardesi rotimi
06.10.2023 00:26 ~ 00:33