istiyorlar ki, kazığa oturttukları vatandaş 17-18'den aldığı doları zararına bozdurup icat ettikleri sisteme geçsin, onların bozdurdukları dolarları da yarın bir gün yine manipülasyon olduğu zaman dipten yandaşlar toplasın.
valla ben kendi adıma konuşacak olursam, dünyaya meteor düşse, kıyamet kopsa bilmem ne olsa yine de bozdurmayacağım, acil paraya ihtiyacım yok ama olursa da gidip kredi çekerim borç öderim ama yine de dövizim bozdurmam. ben kendim zarar edeceğim, bir de yandaşı zengin edeceğim. yok ya.
sahi açıklasanıza yiyorsa 18'den kim satıp, 10 küsürden kim toplamış.
*
08.01.2022 · 40. sıra
kolesistokinin
07.01.2022 12:28