Sık geçen başlıklar

otomatik vites araç kullanan erkeğin asıl amacı 6

ekşi'de gör
asıl amacı açıklıyor
tüm gizemimizi ifsa ediyorum ki amacımız:

a noktasından b noktasına gitmektir
amele olmayı istememek.
bu vites muhabbetlerini çok boş buluyorum zira yeni araçlar hem otomatik hem manuel. o yüzden bizi okan bayülgen gibi boş konuşmak zorunda bırakmayın.
kendi kendine “erkek adam manuel araba kullanır” propagandası yapmaktan goebbels'e dönüşmüş, parası otomatik araç almaya yetmeyen fakirleri düşündüren sorunsal.
bir yerden başka bir yere seheyat etmek olabilir..
gelişmiş ülkelerde araçların sadece %5'i manuel. bizim ülkedeki pasif geyler vitesi sürekli avuçlamayı erkeklik sayıyorlar. fakirlik ve geylik birleşince sonuç trans-misyon erkekliği oluyor.
a noktasindan b noktasina bir makina vasitasiyla ulasmak.