sana orada paşa muamelesi çeken hapishanenin betonunu sikeyim.
Sık geçen başlıklar
fikirtepeli 29
ekşi profilivay amk devre bak, arap türk'ten tarihini satın alıyor.
özel okul patronu bakanın sarı sendikalı müdürlerinin marifeti.
ulan gören de bütün altın türkiye'nin olacak sanacak. %96 şirketin %4 türkiye'nin. senin bu anlaşmayı miden nasıl kaldırıyor aşırı yerli ve milli yavşak?
%4 ne lan, üç kuruş için memleketinin doğasını bozdurmaya değer mi, vatandaş arasında toplasın kanadalılar ne veriyorlarsa bir fazlasını versin de siktir olun gidin.
kanadalıların hedefledikleri kâr 4 milyar dolar. bakın 4 milyar dolar. bunun %96 ile %4 oranına dönüştürdüğünde türkiye'ye kalacak olanı siz hesap edin. saray'ın bir aylık harcaması bile etmeyecek miktarlar için insan nasıl ormanlarına kıyılsın, havası kirletilsin, tarımı hayvancılığı zehirlensin ister?
edit: kaynak 1
4 milyar az diyenler icin daha azı sabah gazetesinden geliyor, şirket ceosu:" kirazlı'da devletin kazancı 103.5 milyon doları buluyor"
sabah gazetesi
istanbul barosu
madenlerde devlet hakkı payları
%4 ne lan, üç kuruş için memleketinin doğasını bozdurmaya değer mi, vatandaş arasında toplasın kanadalılar ne veriyorlarsa bir fazlasını versin de siktir olun gidin.
kanadalıların hedefledikleri kâr 4 milyar dolar. bakın 4 milyar dolar. bunun %96 ile %4 oranına dönüştürdüğünde türkiye'ye kalacak olanı siz hesap edin. saray'ın bir aylık harcaması bile etmeyecek miktarlar için insan nasıl ormanlarına kıyılsın, havası kirletilsin, tarımı hayvancılığı zehirlensin ister?
edit: kaynak 1
4 milyar az diyenler icin daha azı sabah gazetesinden geliyor, şirket ceosu:" kirazlı'da devletin kazancı 103.5 milyon doları buluyor"
sabah gazetesi
istanbul barosu
madenlerde devlet hakkı payları
özelden yazan müritlerine göre nihat genç ve müritleri hariç tüm muhalifler pkk'lıdır. bir tek onlar, 40 bin veryansın tv izleyicisi vatansever, geri kalan herkes pkk'lı. ama cumhur ittifakı pkk'lı değil. muhalifler hep pkk'lı.
ibb abdülhamit afişleri asarken sana ne senin ne işin olur abdülhamit'le diyememiş davarların sokuk duyarları. adam olacaksınız. sike sike alışacaksınız. sizin devriniz bitti. abdülhamit'inizle birlikte siktir olup gideceksiniz.
edit: arapperestler küfür mesajı atmayın artık. tamam bir gün herkes arap olacak. sizsiniz.
edit: arapperestler küfür mesajı atmayın artık. tamam bir gün herkes arap olacak. sizsiniz.
tayyip erdoğan karşısında şansı yoktur, olduğunu sanan bu ülkeyi tanımamıştır. memleket tayyip'ten usanmış, sen milletin önüne tayyip'in kopyasını koyuyorsun, ulan ona oy vereceğime aslına oy veririm.
kılıçdaroğlu aday olursa çevremdeki en az 10 kişiyle birlikte 3. aday kim olursa ona vereceğiz.
senaryo: ysk oyların yeniden sayılmasına karar verir, o sırada "terör örgütleri" oyların yeniden sayılmasını engellemek için kaos ortamı oluşturmak isterler, bunun üzerine olağanüstünün üstü hal ilan edilir, ysk seçimi iptal eder.
dinciler bir zamanlar "devletler laik olur kişiler laik olmaz" derlerdi, şimdi "sadece kişilerin değil devletlerin de dini olur" diyorlar. bir on sene daha iktidar olsalar, "sadece müslümanlar insandır" diyecekler herhalde.
en nihayet insansız ülke üreteceğiz. hepinizi koviyrem ule, siktir olun gidin ülkemden.
lr: peynirciyim.
(bkz: adam haklı beyler)
hekimin hastayı aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmeyen doktorlar için edilmiş bir söz bence. çok da yerinde. ilaç yazıp gönderiyor. hiçbir açıklama yok. ameliyat edeceği hastaya açıklama yapmıyor, öncesini sonrasını izah etmiyor. hastanın eline bir kağıt tutuştururup imzasını alıyor. güya belgeyle ispat yapacak. sonra ağlıyorlar, malpraktis davaları belimizi büktü, vay efendim ceza kanununa bilinçli taksir geldi, diye. önce insana saygı duy, işini düzgün yap, hastanın cehalet seviyesi seni ilgilendirmez, anlaşılır iki kelime açıklama yap. bana göre de sen cahilsin.
hekimin hastayı aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmeyen doktorlar için edilmiş bir söz bence. çok da yerinde. ilaç yazıp gönderiyor. hiçbir açıklama yok. ameliyat edeceği hastaya açıklama yapmıyor, öncesini sonrasını izah etmiyor. hastanın eline bir kağıt tutuştururup imzasını alıyor. güya belgeyle ispat yapacak. sonra ağlıyorlar, malpraktis davaları belimizi büktü, vay efendim ceza kanununa bilinçli taksir geldi, diye. önce insana saygı duy, işini düzgün yap, hastanın cehalet seviyesi seni ilgilendirmez, anlaşılır iki kelime açıklama yap. bana göre de sen cahilsin.
tokat değildir. dinle beni dinliyor musun buraya bak şişşt oğlum gibi bir harekettir.
biriniz şunlara akçenin 17. yüzyılda kaldırıldığını, abdülhamit zamanında para birimi olarak akçe değil lira kullanıldığını anlatsın.
bence okullara feshedelim. herkes piçine kendisi baksın, yetiştirsin, eğitsin. sonra ağlayıp zırlamasın ama kimse.
bak fatih altaylı senin gazetede köşen, televizyonda programın var. istediğin gibi konuşur, istediğin gibi sallarsın. alo fatih denilir, anketlerle oynarsın. ama buralarda seni eleştiren insanların gazetelerde köşesi yok, televizyonlarda programı yok, alo fatih tanıdıkları yok. ne ahmakça bir düşünce, erkekseniz çıkın ortaya, ekşi sözlük'te atıp tutmayın demek. yahu bizlerin ekşi sözlük gibi mecralardan başka yerlerde söz söyleme imkanı mı var?
edit: alo fatih, fatih altaylı değildir diyen arkadaşım, alo fatih'in kim olduğunu, kendisine alo denildikten sonra başka fatih'e alo dediğini de biliyorsundur herhalde. fethullahçıların taktığı lakaplara sadık olmadığım için üzgünüm.
edit: alo fatih, fatih altaylı değildir diyen arkadaşım, alo fatih'in kim olduğunu, kendisine alo denildikten sonra başka fatih'e alo dediğini de biliyorsundur herhalde. fethullahçıların taktığı lakaplara sadık olmadığım için üzgünüm.
referandumda hayır oyu verecekleri terörist ilan eden bir hükümetin sözcüsünün sözü. demek ki %50 endişe etsin.
hitler, yahudileri yaktığı için muhteşem, her yere gamalı haç çizelim, kavgam okuyalım, oh yeah.
hitler, atatürk hayranıymış, oh shit! atatürk ne biçim de kötü.
dinci kafası. karar verin amk fırıldakları.
hitler, atatürk hayranıymış, oh shit! atatürk ne biçim de kötü.
dinci kafası. karar verin amk fırıldakları.