bu saatten sonra umrumda olmayandır. esnaf ağlıyormuş. ahahhaha. ağlasın, beter olsun. el ele verip içine ettiler ülkenin. bundan sonra da yaşasınlar bu düzende. biz de kurunun yanındaki yaş olalım. en azından onurumuzla gururumuzla yaşarız.
Sık geçen başlıklar
akp'nin 2019 seçimini kaybetmesi 3
ekşi'de görbaşlık altındaki entryleri okuyunca ( trolller hariç) görünen şu.
ne yazık ki "tam teslimiyet"
şuna benziyor.
müttefik donanması tarihin en güçlü savaş gemileri ile çanakkale boğazı önünde. hemen hemen herkes ki buna osmanlı ordusu kurmay sınıfı da dahildir, müttefik donanmasının boğazı çok kolay geçebileceğini düşünmektedir.
kimler düşünmüyordur peki? nusret mayın gemisinin süvarisi düşünmüyordur, gelibolu yarımadasında ve çanakkale sahilindeki topçu batarya personeli düşünmüyordur ve bir avuç zabit.
bütün şartlar o anlı şanlı donanmanın lehine iken, herkes mağlubiyeti düşünürken ( ingilizler kolayca geçmeyi) müttefik donanması boğazın sularına gömülüverdi.
baştan yenilgiyi kabullenmek, zihinlerde kaybetmek demektir.
atın kardeşim üzerinizden şu ölü toprağını. şartlar akp'nin aleyhinde. görmüyor musunuz?
ekonomiyi beceremediler, dış politika yönetilemiyor, iç siyaset tam bir kutuplaşma yarattı ve insanlar umutsuz. akp neden mhp ile ortaklık kurmaya çalışıyor ve hatta bbp ve saadet partisini buna dahil etmeye çalışıyor.
ve bir çok olay.
silkelenin kardeşim. hiç bir mücadele "yenileceğiz" diye başlamaz.
kendinize gelin.
edit : düzeltme
ne yazık ki "tam teslimiyet"
şuna benziyor.
müttefik donanması tarihin en güçlü savaş gemileri ile çanakkale boğazı önünde. hemen hemen herkes ki buna osmanlı ordusu kurmay sınıfı da dahildir, müttefik donanmasının boğazı çok kolay geçebileceğini düşünmektedir.
kimler düşünmüyordur peki? nusret mayın gemisinin süvarisi düşünmüyordur, gelibolu yarımadasında ve çanakkale sahilindeki topçu batarya personeli düşünmüyordur ve bir avuç zabit.
bütün şartlar o anlı şanlı donanmanın lehine iken, herkes mağlubiyeti düşünürken ( ingilizler kolayca geçmeyi) müttefik donanması boğazın sularına gömülüverdi.
baştan yenilgiyi kabullenmek, zihinlerde kaybetmek demektir.
atın kardeşim üzerinizden şu ölü toprağını. şartlar akp'nin aleyhinde. görmüyor musunuz?
ekonomiyi beceremediler, dış politika yönetilemiyor, iç siyaset tam bir kutuplaşma yarattı ve insanlar umutsuz. akp neden mhp ile ortaklık kurmaya çalışıyor ve hatta bbp ve saadet partisini buna dahil etmeye çalışıyor.
ve bir çok olay.
silkelenin kardeşim. hiç bir mücadele "yenileceğiz" diye başlamaz.
kendinize gelin.
edit : düzeltme
senaryo: ysk oyların yeniden sayılmasına karar verir, o sırada "terör örgütleri" oyların yeniden sayılmasını engellemek için kaos ortamı oluşturmak isterler, bunun üzerine olağanüstünün üstü hal ilan edilir, ysk seçimi iptal eder.