işte en büyük servetim bu yüzük (1994)
'eğer bir gün duyarsanız ki tayyip erdoğan çok zengin olmuş, bilin ki haram yemişimdir' (1999)
Sık geçen başlıklar
tavukbanalop 16
ekşi profili2002 ya da 2003 yılında televizyonda gördüğümde animasyon klip diye bir opsiyon olduğunu dahi bilmiyordum: hayran yapımı, 2002 model duman klibi belki alışman lazım
20 yıl olmuş lel
20 yıl olmuş lel
kadriye çavuş isimli kadını, sehirler arasi otobusten darp ederek kaçıranlarin kullandigi arabanın plakası:
https://twitter.com/…ksu/status/1141716447707783169
iç işleri bakanı belediye seçimleri ile ilgilenmeye ara verip konuyla ilgili twit atmış, adamlar yakalanmış: https://twitter.com/…tatus/1141737290986921986?s=20
https://twitter.com/…ksu/status/1141716447707783169
iç işleri bakanı belediye seçimleri ile ilgilenmeye ara verip konuyla ilgili twit atmış, adamlar yakalanmış: https://twitter.com/…tatus/1141737290986921986?s=20
eger derdin bilime katki yapmaksa, yazarsin makaleni boyle bir gercegi ispatladigin icin de dunyanin sayili bilim insanlarindan biri olur, nobel odullerinden, devlet nisanlarindan bir koleksiyon yaparsin.
yok eger derdin cahilerin ilgisini cekecek sacmaliklar uretip, buradan cikar saglamaksa, o zaman da internet sitesi acar, vidyo ceker ve kerrrizlerin dolusmasini beklersin.
simdi, tahmin edin bakalim, bu duz dunyaci arkadaslar makale mi yazmistir, vidyo mu cekmistir?
yok eger derdin cahilerin ilgisini cekecek sacmaliklar uretip, buradan cikar saglamaksa, o zaman da internet sitesi acar, vidyo ceker ve kerrrizlerin dolusmasini beklersin.
simdi, tahmin edin bakalim, bu duz dunyaci arkadaslar makale mi yazmistir, vidyo mu cekmistir?
televizyonda sizin gibi geri zekalıların beynini yıkamak için her gün yayınlar yapılıyor. a haber'in de, ulusal kanal'ın da, pkk'nın kanalının da tek kuruluş amacı sizlerin beynini yıkamak. bu yayınlarda sizlere gösterilenleri kenara bırakıp, ülkenin yüzde 10'undan fazlasının oy verdiği bir kişinin hapse atılmasının ne anlama geldiğini göremiyorsanız umarım aramızdan ayrılır ve ülkemizin zeka seviyesini ölerek yükseltirsiniz. teşekkürler.
ilaçla falan alakası yok. zenginlerin kendileri ile ilgilenmek için zamanları var.
sabah 8'den akşam 6'ya kadar iş yerinde sömürülen bir canlı, üstüne gidip nasıl spor yapabilir, kendine bakabilir? zaten zenginleri zengin yapan şey, sahip oldukları zaman, ve onu istedikleri gibi planlamaları. para değil.
sabah 8'den akşam 6'ya kadar iş yerinde sömürülen bir canlı, üstüne gidip nasıl spor yapabilir, kendine bakabilir? zaten zenginleri zengin yapan şey, sahip oldukları zaman, ve onu istedikleri gibi planlamaları. para değil.
meral akşener hakkında mhp düşmanlarının (akp, sol.org vs.) yaptığı bunca olumsuz haberi gördükten sonra meral akşenerin mhp'ye ne denli faydalı olacağını bir kez daha görmüş oluyoruz. ntv'deki ilk 5 haber meral akşener'i kötülemek için yapılıyor, sol.org'ta böyle haberler çıkıyor, yeni şafak muhalifleri akşener bozdu haberleri yapıyor.
galiba meral akşener gerçekten gümbür gümbür geliyor.
galiba meral akşener gerçekten gümbür gümbür geliyor.
kaş mı? dünyanın en iğrenç yeri.
bir kere 5 yıldızlı otel yok. gitmek istesen duptıs duptıs yapan kulüp yok. denizi iğrenç sırtı kabuklu deniz kaplumbağalarıyla dolu ve bunlar erkeklerin pipilerini kadınların nipıllarını ıssıran gerçek birer canavar. restoranlardan bahsetmiyorum bile, çünkü ne mekdanız ne de burger king var.
tüm tatilcilerimizi bodrum, çeşme, kemer falan gibi nezih tatil yörelerine davet ediyorum. kaş'ı, olduğu gibi iğrenç bir halde bırakın lütfen.
teşekkürler.
bir kere 5 yıldızlı otel yok. gitmek istesen duptıs duptıs yapan kulüp yok. denizi iğrenç sırtı kabuklu deniz kaplumbağalarıyla dolu ve bunlar erkeklerin pipilerini kadınların nipıllarını ıssıran gerçek birer canavar. restoranlardan bahsetmiyorum bile, çünkü ne mekdanız ne de burger king var.
tüm tatilcilerimizi bodrum, çeşme, kemer falan gibi nezih tatil yörelerine davet ediyorum. kaş'ı, olduğu gibi iğrenç bir halde bırakın lütfen.
teşekkürler.
buradan geçişimiz için biz araç başı $35 + kdv ödeyeceğiz.
maaşı alırken yarısına çöküyorlar,alışveriş yaparken %18'ine daha çöküyorlar, araba aldığında, sırf yaptıkları yolları/köprüleri kullanacağız diye arabanın fiyatını 2 katına çıkarıyorlar. bunlar yetmiyor benzinin fiyatını vergi ile iki katına çıkarıyorlar, yetmiyor her yıl araba için vergi alıyorlar, hala köprüden her geçişimiz için bizden $35 yani neredeyse 120 lira para istiyorlar.
bir de utanmadan,
yüzleri kızarmadan,
pişkin pişkin,
4 saatlik yolu sizin için kısalttık diyorlar.
ben ne ido'ya araba sahibi olmak için para ödüyorum, ne diğer feribot şirketlerine benzin alırken. devlet şirket midir? şirketse benden arabam için vergi almasın, köprüsünden yolundan geçerken para vereyim.bir de bakan çıkmış, benim verdiğim parayla bana şov yapıyor, üstüne 4 saatlik yolu kısalttım diye işkembeden sallıyor.
bunlar var ya bunlar, bu ak partililer,
bunları zaman makinesiyle çocukluklarına gönderip ahlaki eğitimlerini tamamlamak lazım.
maaşı alırken yarısına çöküyorlar,alışveriş yaparken %18'ine daha çöküyorlar, araba aldığında, sırf yaptıkları yolları/köprüleri kullanacağız diye arabanın fiyatını 2 katına çıkarıyorlar. bunlar yetmiyor benzinin fiyatını vergi ile iki katına çıkarıyorlar, yetmiyor her yıl araba için vergi alıyorlar, hala köprüden her geçişimiz için bizden $35 yani neredeyse 120 lira para istiyorlar.
bir de utanmadan,
yüzleri kızarmadan,
pişkin pişkin,
4 saatlik yolu sizin için kısalttık diyorlar.
ben ne ido'ya araba sahibi olmak için para ödüyorum, ne diğer feribot şirketlerine benzin alırken. devlet şirket midir? şirketse benden arabam için vergi almasın, köprüsünden yolundan geçerken para vereyim.bir de bakan çıkmış, benim verdiğim parayla bana şov yapıyor, üstüne 4 saatlik yolu kısalttım diye işkembeden sallıyor.
bunlar var ya bunlar, bu ak partililer,
bunları zaman makinesiyle çocukluklarına gönderip ahlaki eğitimlerini tamamlamak lazım.
türkiye'de bir kişinin bireyselliğine saygı gösterirseniz, o kendini "sizi yenmiş" sayar. mesela sokakta karşıdan gelene yol verin, o da iyice üzerinize yürüyüp size sürtünerek geçsin. metroda yanınızdakinin rahat etmesi için bir alan açın, ve o insan sizi daha çok sıkıştırmaya başlasın. bir kişiye karşılıksız bir iyilik yapın, ve karşınızdaki sizin "ondan çekindiğiniz için" bu iyiliği yaptığınızı sansın.
bu ülkedeki, çok az sayıdaki naif insanın sürekli başına gelen şey budur.
türkiye, birey olamamış eziklerin ülkesi. birbirine omuz atan kişiliksizlerin memleketi.
bu ezikler etraflarındaki kimsenin "bireysel alan"ına saygı göstermez. üstüne, gider isveç'teki adamların birbirine saygısını "samimiyetsizlik" olarak tanımlar.
bu ülkedeki, çok az sayıdaki naif insanın sürekli başına gelen şey budur.
türkiye, birey olamamış eziklerin ülkesi. birbirine omuz atan kişiliksizlerin memleketi.
bu ezikler etraflarındaki kimsenin "bireysel alan"ına saygı göstermez. üstüne, gider isveç'teki adamların birbirine saygısını "samimiyetsizlik" olarak tanımlar.
aslında o çocuk, sen, ben, satürn, plüton, deniz, maymun charlie, leylekler, kediler, bakteriler hepimiz evrenin ufak parçalarıyız. gelecekteki ya da geçmişteki şeyler şu an biziz, yarın bizler geleceğin başka parçaları olacağız ve geçmişte de geleceğin başka parçalarıydık. kendimize, insanlara, herhangi bir şeye fazla anlam yüklemeyelim, yayalara yol verelim.
genel olarak insanların seks yokmuş gibi davranmasının bir devamı olan hadise.
bakıyorsun, adamlar sevişiyor, afedersin birbirlerine sıvı transfer ediyor, ağzı yüzü bir garip oluyor, ohlamalar tıslamalar sonra utanmadan gelip kahvaltıda "günaydın :)" diyor. özellikle öğrenci evinde olur bu bak. kankitolar sevişir sevişir, sanki hiçbir şey olmamış gibi gelir muhabbete dahil olur, evet tayyip çok şey ya falan der. hatta bizim eve sevişmeye gelen bir çift vardı, arada bir kaybolup sonra geri geliyor muhabbete giriyordu ayılar.
bakıyorsun, adamlar sevişiyor, afedersin birbirlerine sıvı transfer ediyor, ağzı yüzü bir garip oluyor, ohlamalar tıslamalar sonra utanmadan gelip kahvaltıda "günaydın :)" diyor. özellikle öğrenci evinde olur bu bak. kankitolar sevişir sevişir, sanki hiçbir şey olmamış gibi gelir muhabbete dahil olur, evet tayyip çok şey ya falan der. hatta bizim eve sevişmeye gelen bir çift vardı, arada bir kaybolup sonra geri geliyor muhabbete giriyordu ayılar.
7 haziran seçimlerinden 5 gün önce sonar hdp oranları'nda buna benzer manipülasyon yapmış, seçim sonuçları onları yalanlamış, ama onlar hala akp tetikçiliğine devam ediyor. demek ki, hala onu başkan yaptırmıyoruz
(ara: utanmak)
2 hazirandaki tahmin,
akp : 41,0
chp : 26,0
mhp: 18,1
hdp: 10,4
7 haziran seçimlerinde gerçekleşen:
akp yüzde 40,8
chp yüzde 24,9
mhp yüzde 16,3
hdp yüzde 13,1
kaynak, sonarın sahibi:
https://twitter.com/…akci/status/605739276979064832
(ara: utanmak)
2 hazirandaki tahmin,
akp : 41,0
chp : 26,0
mhp: 18,1
hdp: 10,4
7 haziran seçimlerinde gerçekleşen:
akp yüzde 40,8
chp yüzde 24,9
mhp yüzde 16,3
hdp yüzde 13,1
kaynak, sonarın sahibi:
https://twitter.com/…akci/status/605739276979064832
bu sadece gay evliliği ile alakalı bir mevzu değil, adamlar bireylerin önündeki tüm engellerin gereksizliğini görüyor ve insanları üretmekten yaratmaktan alıkoyan tüm önyargılarla mücadele ediyorlar. eşcinsel bir birey dünyanın en akıllı kişisi dahi olsa, kendini ifade etmeden, bir şeyler yaratmadan önce tonlarca baskı ve aşağılamayla uğraşmak zorunda geri kalmış ülkelerde. bu baskının saçmalığını görmüş toplumlar ise, herkesi olduğu gibi kabullenip her türlü yaratıcılıktan ve hizmetten faydalanma derdindeler. iyi ki de öyleler de dünya değişiyor.
biz mi?
biz ise kafa kesmenin kötü bir şey olduğunu anlatmaya çalışıyoruz beraber yaşadığımız insanlara.
biz mi?
biz ise kafa kesmenin kötü bir şey olduğunu anlatmaya çalışıyoruz beraber yaşadığımız insanlara.