malum kriz ortamı. cami girişlerine 1 tl ücret konulsun. getiri getiridir. tek kör kuruşa ihtiyacımız var.
sigaraya mevcut fiyata bakmaksızın resen 3 tl koyabilecek kudrettesin. kudretini göster. cami girişine koy bir grup turnike girişleri 1 tl ile fiyatlandır. hatta 1 tl ödeyen 24 saat ücretsiz girip çıkacak kart üret. beş vakit kılan da 1 tl günlük maliyetle ibadetini yapsın.
siz bunu yapabilecek bir tc iktidarı tanıyor musunuz?
doğalgaza, elektriğe, sigaraya, içkiye, benzine, motorine, çaya, şekere, ilaca milaca istedikleri gibi zammı geçirebilirler...
ama ibadete tek kuruş ödetemezler.
sağlığa bütçelerinde 1 ayırıyorlarsa ibadete seve seve 2-3 ayırırlar.
sağlıktan yararlananlara fatura çıkartırlar ama ibadetten yararlananlara dokunamazlar.
hadi koy bir turnike günlük 1 tl maliyet yükle... poşetten bile ,25 tl almayı biliyorsun. bunu da becer. ben eğer oyumu sana vermezsem. hayatımda ilk defa... adam değilim.
Sık geçen başlıklar
stockholm sen de mi 11
ekşi profiliben beni dolandırmak istemeyen kimseyi dolandırmadım.
imza: sülün osman
imza: sülün osman
hdp barajı aşmalıdır nokta net.
not:incespor.
not:incespor.
cümleyi bu haliyle kuran bir pezevenk çıkacağını sanmıyorum.
"kızım seni satmadım, sen benim canımsın, mutsuz olursan bu kapı her zaman sana açıktır."
mealindeki sözü sen yanlış anlamışsındır...
bir baba ölünceye kadar -özellikle bu tür toplumlarda- kızının arkasında durabilirse babadır.
"kızım seni satmadım, sen benim canımsın, mutsuz olursan bu kapı her zaman sana açıktır."
mealindeki sözü sen yanlış anlamışsındır...
bir baba ölünceye kadar -özellikle bu tür toplumlarda- kızının arkasında durabilirse babadır.
(bkz: kürtler olmadan %50+1 zor)
(bkz: yol mu önemli höyük mü yarraaam)
diyecek bir toplumda normaldir.
adamlar gördüğünüz gibi gene yol yapıyorlar... pis geziciler sizi çekemiyorsunuz di mi?
diyecek bir toplumda normaldir.
adamlar gördüğünüz gibi gene yol yapıyorlar... pis geziciler sizi çekemiyorsunuz di mi?
üç bin lirayı para sanan andavalların açtığı başlık.
çağlayanın peçete kağıdıyla satın aldığı saati hiç yemese 250 ayda alabileceği anlaşılıyor.
250 ay = 20 yıl + 10 ay ediyor.
10 ayı siktiredin o yirmi yıl götünüze girsin.
çağlayanın peçete kağıdıyla satın aldığı saati hiç yemese 250 ayda alabileceği anlaşılıyor.
250 ay = 20 yıl + 10 ay ediyor.
10 ayı siktiredin o yirmi yıl götünüze girsin.
tacı elinden alınmış güzel.
güzel tanımlama oldu.
eğer istiklal savaşı, lozan anlaşması, gazi mustafa kemal, 23 nisan, 19 mayıs, 26 ağustos, 29 ekim hakkında benzer bir paylaşım yapsaydı sorun yoktu. ama 15 temmuz gibi çok önemli bir konuda yaptığı paylaşım affedilir gibi değil gerçekten.
bir de şu yaşı mevzuu var. koca koca adamlar televizyon ekranlarından atatürk'ü, annesi hanımefendiyi her türlü rencide etme hürriyetine sahipler bu ülkede. ama sen 18 yaşında çok daha aklı başında olman gerekirken yakıştı mı bu sana?
haaa! öte taraftan yaptığın paylaşım da neresinden baksan çocukça.
bir de ödülün alındıktan sonra yaptığın açıklama: siyasetle hiç ilgilenmiyorum demişsin. artık siyaset bundan sonraki hayatının baş köşesini tutacak. istersen iddiaya girebiliriz. hatta ileri ki yıllarda bir gün ne iyi etmişler de o tacı almışlar yoksa dünyaya öküz gelip öküz gidecektim diyeceksin.
yani yaşadığın bu kötü görünümlü hadise aslında sana büyük bir iyilik yapacak. dünyaya hoş geldin.
güzel tanımlama oldu.
eğer istiklal savaşı, lozan anlaşması, gazi mustafa kemal, 23 nisan, 19 mayıs, 26 ağustos, 29 ekim hakkında benzer bir paylaşım yapsaydı sorun yoktu. ama 15 temmuz gibi çok önemli bir konuda yaptığı paylaşım affedilir gibi değil gerçekten.
bir de şu yaşı mevzuu var. koca koca adamlar televizyon ekranlarından atatürk'ü, annesi hanımefendiyi her türlü rencide etme hürriyetine sahipler bu ülkede. ama sen 18 yaşında çok daha aklı başında olman gerekirken yakıştı mı bu sana?
haaa! öte taraftan yaptığın paylaşım da neresinden baksan çocukça.
bir de ödülün alındıktan sonra yaptığın açıklama: siyasetle hiç ilgilenmiyorum demişsin. artık siyaset bundan sonraki hayatının baş köşesini tutacak. istersen iddiaya girebiliriz. hatta ileri ki yıllarda bir gün ne iyi etmişler de o tacı almışlar yoksa dünyaya öküz gelip öküz gidecektim diyeceksin.
yani yaşadığın bu kötü görünümlü hadise aslında sana büyük bir iyilik yapacak. dünyaya hoş geldin.
ülkenin tüm değerlerini ters yüz ettikleri gibi bunu da ters yüz ettiler. eskiden eurovision diye bir şey vardı eskiden. bu bile o günlerin safiyeniliğine, duruluğuna bir gönderme gib duruyor şimdi.
mesela futbolla da ilgilenmiyorum artık. ilgilenenleri de anlamıyorum. hatta sinemayla, taksim'le, beyoğlu'yla...
ne çok şeyi yitirdik gittik...
mesela futbolla da ilgilenmiyorum artık. ilgilenenleri de anlamıyorum. hatta sinemayla, taksim'le, beyoğlu'yla...
ne çok şeyi yitirdik gittik...
(bkz: nerde eski çaylar)
tarım politikaları olmayan ülkelerin yuvarlanacağı hazin sonun son örneği.
üç yanımız deniz, balığımız yok.
avrupanın en büyük yüz ölçümüyüz, tarımımız yok.
başkan çobanlığıyla övünür, hayvancılığımız yok.
öyle çok büyüdük ki; sanayimiz yok.
her sene öğrencinin üçte ikisi takdir teşekkür alır. eğitimimiz yok.
sandık her işi çözüyor, seçimimiz var. sayımımız yok.
ohalimiz var ama demokrasimiz yok.
tarım politikaları olmayan ülkelerin yuvarlanacağı hazin sonun son örneği.
üç yanımız deniz, balığımız yok.
avrupanın en büyük yüz ölçümüyüz, tarımımız yok.
başkan çobanlığıyla övünür, hayvancılığımız yok.
öyle çok büyüdük ki; sanayimiz yok.
her sene öğrencinin üçte ikisi takdir teşekkür alır. eğitimimiz yok.
sandık her işi çözüyor, seçimimiz var. sayımımız yok.
ohalimiz var ama demokrasimiz yok.