(bkz: yol mu önemli höyük mü yarraaam)
diyecek bir toplumda normaldir.
adamlar gördüğünüz gibi gene yol yapıyorlar... pis geziciler sizi çekemiyorsunuz di mi?
25.10.2017 · 35. sıra
stockholm sen de mi
24.10.2017 08:33