malum kriz ortamı. cami girişlerine 1 tl ücret konulsun. getiri getiridir. tek kör kuruşa ihtiyacımız var.
sigaraya mevcut fiyata bakmaksızın resen 3 tl koyabilecek kudrettesin. kudretini göster. cami girişine koy bir grup turnike girişleri 1 tl ile fiyatlandır. hatta 1 tl ödeyen 24 saat ücretsiz girip çıkacak kart üret. beş vakit kılan da 1 tl günlük maliyetle ibadetini yapsın.
siz bunu yapabilecek bir tc iktidarı tanıyor musunuz?
doğalgaza, elektriğe, sigaraya, içkiye, benzine, motorine, çaya, şekere, ilaca milaca istedikleri gibi zammı geçirebilirler...
ama ibadete tek kuruş ödetemezler.
sağlığa bütçelerinde 1 ayırıyorlarsa ibadete seve seve 2-3 ayırırlar.
sağlıktan yararlananlara fatura çıkartırlar ama ibadetten yararlananlara dokunamazlar.
hadi koy bir turnike günlük 1 tl maliyet yükle... poşetten bile ,25 tl almayı biliyorsun. bunu da becer. ben eğer oyumu sana vermezsem. hayatımda ilk defa... adam değilim.
26.09.2019 · 35. sıra
stockholm sen de mi
25.09.2019 03:16