milyonlarca insanın hayatını siken bir insanın dünya üzerindeki varlığının sonlanması, bu insanları bir nebze rahatlatacaksa gayet de istenir, helaldir. fakat ben bir işe yarayacağını düşünmüyorum.
tanım: sağlık sorunu yaşadığı iddia edilen kişi.
Sık geçen başlıklar
octave charcot 32
ekşi profilibir de rte'ye lgbt karşıtı diyorlar.
adam çekirdekten homoseksüel yetiştirmek için nasıl da çabalıyor aslında bakın..
adam çekirdekten homoseksüel yetiştirmek için nasıl da çabalıyor aslında bakın..
hdp'lilere hakaret olarak "ermeni" diyen yazarların, türk atalarının asla ermenilere sistematik bir düşmanlık besleyip, bu minvalde harekete geçmiş olamayacağını iddia ederek sövdüğü paylaşım.
sevgili arkadaşlar, az tutarlı olun. birinci dünya savaşında yönetici konumunda bulunan bir grup adamı "atamız/ceddimiz" ortak parantezine alıp, onların asla böyle ırkçı/kötücül şeyler yapmayacak hoşgörü timsali adamlar olduğunu iddia ederken, aynı anda insanlara "ermenisiniz işte" diye hakaret edilmez.
ya "benim atam/ceddim öyle şey yapmaz, bugün de ermeniler kardeşimizdir, bu soykırım tüccarlığı bizim aramıza nifak sokmaktan başka işe yaramaz" deyin
ya da "soykırım bence gerekliydi, iyi ki yapmış atalarımız, bugün olsa yine yapılsın isterim. gidin ötede ağlayın pis ermeni işbirlikçileri" diye meramınızı daha dürüstçe anlatın.
he üçüncü bir yol da var, o bir grup yöneticiyi "atamız/ceddimiz" diye sahiplenmek zorunda değilsiniz.
sevgili arkadaşlar, az tutarlı olun. birinci dünya savaşında yönetici konumunda bulunan bir grup adamı "atamız/ceddimiz" ortak parantezine alıp, onların asla böyle ırkçı/kötücül şeyler yapmayacak hoşgörü timsali adamlar olduğunu iddia ederken, aynı anda insanlara "ermenisiniz işte" diye hakaret edilmez.
ya "benim atam/ceddim öyle şey yapmaz, bugün de ermeniler kardeşimizdir, bu soykırım tüccarlığı bizim aramıza nifak sokmaktan başka işe yaramaz" deyin
ya da "soykırım bence gerekliydi, iyi ki yapmış atalarımız, bugün olsa yine yapılsın isterim. gidin ötede ağlayın pis ermeni işbirlikçileri" diye meramınızı daha dürüstçe anlatın.
he üçüncü bir yol da var, o bir grup yöneticiyi "atamız/ceddimiz" diye sahiplenmek zorunda değilsiniz.
bu nedir amk ya?
daha nasıl alternatif belediye gaspetme yöntemleri icat edebilirler acaba?
mahmut'un prostatı var, belediyeyi bize verin.
hasan'ın çükü bamyaymış onu da bize verin.
mustafa'nın şekeri var..
daha nasıl alternatif belediye gaspetme yöntemleri icat edebilirler acaba?
mahmut'un prostatı var, belediyeyi bize verin.
hasan'ın çükü bamyaymış onu da bize verin.
mustafa'nın şekeri var..
çok aşırı fazla şaşırdığım olay. nasıl olabiliyor türkiye'de böyle şeyler acab a ?
afrin'in finali nipple ile yapıldı, bu da deve toynağı olsun.
lan bitmedi yıllardır geyiğiniz.
ne çıksa arkasına komplo yazılırdı bu takımlara.
city-barca çıksa reyting için denilecekti, real-barça veya lpool-juve çıksa yine aynı.
roma-sevilla çıksa underdog istediler yarı finalde diyecektiniz ve buradn çıkacak takımla yarı finalde karşılacaşak takıma kolay yoldan final verildi geyiği yapılacaktı.
italyanlar birbirine çıksa bi tane italyan istediler yarı finalde denilecekti (şimdi de ingilizlere demişler yukarıda, man city değil sanki siirt köy hizmetleri var amk)
hayır yıllardır her kurada farklı bir eski efsane topçu koyuyorlar oraya, hepsi mi orospu çocuğu hepsi mi pezevenk bunların da kura ayarı çekiyorlar orada ve hiçbiri sonradan kimseye sızdırmıyor bunu, tapınak şövalyesi gibi ömür boyu sırlarıyla yaşıyorlar. gına geldi amk komploculuğunuzdan..
edit: lan bir de tutturmuşlar monaco-porto finaliden sonra bıdı bıdı.. o sene monaco, real madrid ve chelsea'yi, porto da man utd ve lyon'u falan eleyip finale gelmişti. porto'nun yarı finalde elediği deportivo, milan ve juventus'u eleyip gelmiş oralara. al bak
sanki kura ile direkt finale gelmişler, sürpriz yumurtadan çıkmışlar gibi o sene, işkembeden atıp tutmayın amk.
ne çıksa arkasına komplo yazılırdı bu takımlara.
city-barca çıksa reyting için denilecekti, real-barça veya lpool-juve çıksa yine aynı.
roma-sevilla çıksa underdog istediler yarı finalde diyecektiniz ve buradn çıkacak takımla yarı finalde karşılacaşak takıma kolay yoldan final verildi geyiği yapılacaktı.
italyanlar birbirine çıksa bi tane italyan istediler yarı finalde denilecekti (şimdi de ingilizlere demişler yukarıda, man city değil sanki siirt köy hizmetleri var amk)
hayır yıllardır her kurada farklı bir eski efsane topçu koyuyorlar oraya, hepsi mi orospu çocuğu hepsi mi pezevenk bunların da kura ayarı çekiyorlar orada ve hiçbiri sonradan kimseye sızdırmıyor bunu, tapınak şövalyesi gibi ömür boyu sırlarıyla yaşıyorlar. gına geldi amk komploculuğunuzdan..
edit: lan bir de tutturmuşlar monaco-porto finaliden sonra bıdı bıdı.. o sene monaco, real madrid ve chelsea'yi, porto da man utd ve lyon'u falan eleyip finale gelmişti. porto'nun yarı finalde elediği deportivo, milan ve juventus'u eleyip gelmiş oralara. al bak
sanki kura ile direkt finale gelmişler, sürpriz yumurtadan çıkmışlar gibi o sene, işkembeden atıp tutmayın amk.
vatandaşlıktan çıkarılacağımıza veya direkt soykırıma tabi tutulacağımza dalalettir muhalifler olarak. şu açıklamayı alıp siyasi iltica başvurusunda bulunsak, bu herif bizi kesecek diye, alınma şansımız nedir? bilgi sahibi arkadaşlar bir açıklasa da ona göre ilerlesek.
öylesine bir açıklamadır.
muhalefet yapıyormuş gibi yapmaya devam edeceklerdir. chp meclisten çekilsin, aynı gün en yakın teşkilata gidip üye olmazsam adam değilim.
muhalefet yapıyormuş gibi yapmaya devam edeceklerdir. chp meclisten çekilsin, aynı gün en yakın teşkilata gidip üye olmazsam adam değilim.
buyur kardeş allah analı babalı büyütsün.
sözlüğün "kankalar vatsap grubu"na dönüşmeye başlamasının işaret fişeği haber.
yakında hayırlı cumalar floodu da görürüz herhal..
sözlüğün "kankalar vatsap grubu"na dönüşmeye başlamasının işaret fişeği haber.
yakında hayırlı cumalar floodu da görürüz herhal..
(bkz: özgür türkiye ordusu)
adamlar bile isteye ülkenin altına dinamit yerleştiriyorlar. suriye'de olanları görmüyorlarmış gibi aynısını burada da yapmaya çalışıyorlar. ne çeşit bir insan düşmanı bunlar anlamadım amk..
adamlar bile isteye ülkenin altına dinamit yerleştiriyorlar. suriye'de olanları görmüyorlarmış gibi aynısını burada da yapmaya çalışıyorlar. ne çeşit bir insan düşmanı bunlar anlamadım amk..
büyük fotoğrafa bakınca fetö kandırmış mış mış..
lan amın oğlu, fetö'nün taşaklarının ter suyunu zemzem diye içtiğiniz sırada oldu o direniş, fetö de direnişçi gençlere çürük nesil diyordu ve siz alkış tutuyordunuz. şimdi fetö'cü diye gözaltına alınan vali ve polisleri milletin kafasına gözüne gaz fişekleri atarken, arkadan havlu sallıyordunuz..
bu kadar yüzsüzlüğe de pes amk.
al bu entry'i ihbar et bildiğin yere götoğlanı.
lan amın oğlu, fetö'nün taşaklarının ter suyunu zemzem diye içtiğiniz sırada oldu o direniş, fetö de direnişçi gençlere çürük nesil diyordu ve siz alkış tutuyordunuz. şimdi fetö'cü diye gözaltına alınan vali ve polisleri milletin kafasına gözüne gaz fişekleri atarken, arkadan havlu sallıyordunuz..
bu kadar yüzsüzlüğe de pes amk.
al bu entry'i ihbar et bildiğin yere götoğlanı.
meydana çıkıp "biz orospu çocuğunun şerefsizin vahşinin önde gideniyiz" diye bağırmakla eşdeğer bir manşettir.
islamcıların özlediği toplum ve siyaset biçiminin amına koyayım.
tartıştım. bitti.
tanım: islamcılara artık sempati ve empati beslememesi gereken yazar.
gerçekten hiç gerek yok yani.
tartıştım. bitti.
tanım: islamcılara artık sempati ve empati beslememesi gereken yazar.
gerçekten hiç gerek yok yani.
(bkz: atılması)
düşmesi değil atılması kardeşim.
olayı belirsiz zamirlere itelemeyin. faili var bu işin. hatta onu da yazacaksınız.
(bkz: ışid'in kilis'e roket atması) gibi olacak mesela.
düşmesi değil atılması kardeşim.
olayı belirsiz zamirlere itelemeyin. faili var bu işin. hatta onu da yazacaksınız.
(bkz: ışid'in kilis'e roket atması) gibi olacak mesela.
abd, türkiye'nin götü boklu enformasyonuna ihtiyaç duymayacağı için, akp'nin beyhude çabası olarak kalacaktır.
lan adamın çarşaf çarşaf tapeleri çıktı zaten. para transferi olayları desen, direkt izleyebiliyor adamlar paranın izini.
bizim meclis de goygoy peşinde..
lan adamın çarşaf çarşaf tapeleri çıktı zaten. para transferi olayları desen, direkt izleyebiliyor adamlar paranın izini.
bizim meclis de goygoy peşinde..
tam bir patrondan azar işitip evde çocuğuna kabaran kifayetsiz baba hareketi.
devletimiz budur işte.
devletimiz budur işte.
aptal sorusu.
açar tabi ki. amına bile koyar.
sonra da bir bok olmaz.
ölen öldüğü ile kalır.
açar tabi ki. amına bile koyar.
sonra da bir bok olmaz.
ölen öldüğü ile kalır.
başarısızlığa mahkum projedir.
itibarsızlaştırma için mevcutta bir itibar olması gerekir.
istifa ettikten sonra "höt" denilince kuyruğu kıstırıp kulübene döndüğünde öyle bi şeyin kalmaz.
itibarsızlaştırma için mevcutta bir itibar olması gerekir.
istifa ettikten sonra "höt" denilince kuyruğu kıstırıp kulübene döndüğünde öyle bi şeyin kalmaz.
meraklandıran açıklama cümlesidir.
davutoğli neyin başı bu durumda??
tövbe est...
davutoğli neyin başı bu durumda??
tövbe est...