lan tamam anladık ice age yaa. tamam. 14 kez ice age, 13 kez buz devri yazılmış. anladık. başlığı her gören atlamasın şuna, önce bir baksın 10 kez yazılmış mı, 11'i de ben yazsam ne olur diye. ama 27 kez de yazılmaz amk yerinde.
Sık geçen başlıklar
sefer sayili 23
ekşi profilisözlük formatını bilmeyen, sözlükten zerre anlamayan eşini, onbinlerce yazar olmayı hak eden çaylak sırada bekler iken 1 günde çaylak bile olmadan yazar yaparak diktatörlüğünü resmen onaylamış sözlük sahibi. bunun iktidardakilerin yaptıkları ya da atıyorum azerbaycan cumhurbaşkanının eşini cumhurbaşkanı yardımcısı olarak ataması ile arasında ne fark var sormak istiyorum
diktatörlük: hak etmeyeni hak etmediği yere getirebilme gücü. halk dilinde kartal imamhatipcilik.
sözlüğün ve sözlük kültürünün gerçekten sona erdiği tarih olarak bugün kayıtlara geçsin lütfen.
edit: bir de 1 günlük yazar olan sevgili eşi beğenmedi diye 12 yıllık yazar uçurulmuş. zamanında sözlüğü bırakıp twittera geçen iyi ve kaliteli içerik üreten yazarlara sinir olmuştum çekip gittikleri için, şimdi anlıyorum ne kadar haklı olduklarını... yazdıklarının zerre değeri olmadığını ve bir gün sırf yönetimle aralarında çıkar ya da ailesel ilişkisi olduğu için oralara gelebilmiş birilerinin şımarık kaprisiyle buradan gönderilebileceklerini elbette öngörememişlerdir ama en azından sözlüğün nasıl bir çöplüğe evrileceğini bizden önce fark ettikleri kesin.
edit 2: uçurulan yazarı bir de "yolun açık olsun paşam" diye dalga geçerek sevgili eşi göndertmiş. cidden pes.
sanırım artık bu sözlükte ciddi olarak yazdığım son entry budur. şuraya içerik üreteni siksinler bundan sonra.
diktatörlük: hak etmeyeni hak etmediği yere getirebilme gücü. halk dilinde kartal imamhatipcilik.
sözlüğün ve sözlük kültürünün gerçekten sona erdiği tarih olarak bugün kayıtlara geçsin lütfen.
edit: bir de 1 günlük yazar olan sevgili eşi beğenmedi diye 12 yıllık yazar uçurulmuş. zamanında sözlüğü bırakıp twittera geçen iyi ve kaliteli içerik üreten yazarlara sinir olmuştum çekip gittikleri için, şimdi anlıyorum ne kadar haklı olduklarını... yazdıklarının zerre değeri olmadığını ve bir gün sırf yönetimle aralarında çıkar ya da ailesel ilişkisi olduğu için oralara gelebilmiş birilerinin şımarık kaprisiyle buradan gönderilebileceklerini elbette öngörememişlerdir ama en azından sözlüğün nasıl bir çöplüğe evrileceğini bizden önce fark ettikleri kesin.
edit 2: uçurulan yazarı bir de "yolun açık olsun paşam" diye dalga geçerek sevgili eşi göndertmiş. cidden pes.
sanırım artık bu sözlükte ciddi olarak yazdığım son entry budur. şuraya içerik üreteni siksinler bundan sonra.
bugün haberimin olduğu über olay. ekrem imamoğlu başkan piyasada 170 liraya satılan cerrahi seviyede bir dezenfektanı istanbul halkı için litresi 73ten kapatıyor. ki bu konsantre hali.
kullanılır hale getirmek için 1/20 su ile karıştırılıyor ve litresi sadece 3.5 tl oluyor. yani dünyanın en ucuz ülkesine gitsen bulamazsın bunu.
ve sırf müslüman istanbulluları düşündüğü için bu dezenfektan alkolsüz.
ya ekrem başkan, abi sen ne biçim bir adam çıktın. seni başkan yaptığımız gün ne mübarek bir günmüş.
edit: aldığım bir bilgiye göre paralı troller bu ucuza alımı itibarsızlaştırmak için aksi yönde başlık açacaklarmış. sakın kanmayın paralı aktrollerin başlıklarına. bugün yarın açarlar.
edit2: şurada ürünün 5 litrelik fiyatı görülebilir.
https://m.n11.com/…vkey88lgjv-coryykmrocxigqavd_bwe
kullanılır hale getirmek için 1/20 su ile karıştırılıyor ve litresi sadece 3.5 tl oluyor. yani dünyanın en ucuz ülkesine gitsen bulamazsın bunu.
ve sırf müslüman istanbulluları düşündüğü için bu dezenfektan alkolsüz.
ya ekrem başkan, abi sen ne biçim bir adam çıktın. seni başkan yaptığımız gün ne mübarek bir günmüş.
edit: aldığım bir bilgiye göre paralı troller bu ucuza alımı itibarsızlaştırmak için aksi yönde başlık açacaklarmış. sakın kanmayın paralı aktrollerin başlıklarına. bugün yarın açarlar.
edit2: şurada ürünün 5 litrelik fiyatı görülebilir.
https://m.n11.com/…vkey88lgjv-coryykmrocxigqavd_bwe
ben anadolu lisesini kazandığımda ülkede 50-60 tane anadolu lisesi vardı.
ben artık atmıyorum. ilkokul 3 seviyesindeki kuralları bu yaşına kadar öğrenememiş adama artık ne yapabilirsin ki? direkt nick altına "dünyanın en basit kurallarına sahip türkçeyi, kendi dilini bile öğrenmekten aciz bir adet geri zekalı" yazıyorum. sizinle mi uğraşacağım amk.
kusura bakmayın ama de, da, ki gibi eklerin nerede, nasıl kullanılacağını, noktalama işaretlerinden önce değil sonra boşluk bırakılacağını şu yaşına kadar öğrenemeyen salt geri zekalıdır. başka bir şey değil.
edit: bak iki tanesi tam üstümde. geri zekalı deyin geçin. beyninize yazık.
kusura bakmayın ama de, da, ki gibi eklerin nerede, nasıl kullanılacağını, noktalama işaretlerinden önce değil sonra boşluk bırakılacağını şu yaşına kadar öğrenemeyen salt geri zekalıdır. başka bir şey değil.
edit: bak iki tanesi tam üstümde. geri zekalı deyin geçin. beyninize yazık.
hayat
öğretmenlerin değer görmediğini biraz sert bir dil ile anlatmaya çalışan bir öğretmen yüzünden başa gelmesi ironinin allahıdır.
öğretmenlerin değer görmediğini biraz sert bir dil ile anlatmaya çalışan bir öğretmen yüzünden başa gelmesi ironinin allahıdır.
yine entellerin eleştirdiği oluşum. beğenmeyen beyaz şov izlesin aslanım. burada sikişşşşş var sikişşşşş!
21 yaşında taptaze bir kız olarak diyebilirim ki burcu koç, yükseleni aslansa tadından yenmez.
edit: oğlum cidden çok kekosunuz lan. haftada 1 kere bu tarz başlıklara 21 yaşında kız olduğumu yazıyorum ve anında onlarca mesaj yağıyor kutuma. benim de haftalık eğlencem bu. mesela bugün 37 kişi yazdı. bir kişi bile profilime bakmadı amk. lan olm cidden bu kadar kolay mı? gördüğünüz her kıza atlıyor musunuz siz? biraz emek lan, biraz özveri. sabahtan beridir sakallı adama yavşıyorsunuz, çünkü kim olduğu önemli değil. aaa 21 yaşında kızmış hemen atlayayım. gel atla.
edit 2: şu da geçen haftaki => (bkz: #85057196)
edit: oğlum cidden çok kekosunuz lan. haftada 1 kere bu tarz başlıklara 21 yaşında kız olduğumu yazıyorum ve anında onlarca mesaj yağıyor kutuma. benim de haftalık eğlencem bu. mesela bugün 37 kişi yazdı. bir kişi bile profilime bakmadı amk. lan olm cidden bu kadar kolay mı? gördüğünüz her kıza atlıyor musunuz siz? biraz emek lan, biraz özveri. sabahtan beridir sakallı adama yavşıyorsunuz, çünkü kim olduğu önemli değil. aaa 21 yaşında kızmış hemen atlayayım. gel atla.
edit 2: şu da geçen haftaki => (bkz: #85057196)
biz bunu yaptık daha önce. yıllar oldu. ve ben stephen king "o" romanındaki palyaço olarak gittim partiye.
ilk dedikleri "aaa palyaço da mı çağırdınız" oldu.
bir daha da gelmem sanırım.
ilk dedikleri "aaa palyaço da mı çağırdınız" oldu.
bir daha da gelmem sanırım.
bir yörük olarak diyebilirim ki semavi diye adlandırılan dinler kendilerine uygun değildir. çünkü yörük demek doğa demektir. doğa ise şamanizm.
74te kıbrısta olduğu gibi??? iyi de bey abiciğim sırf bu yüzden dünyadan ekonomik ambargo yedik ve sizin yıllardır dilinizden düşürmediğiniz o gaz ve yağ kuyrukları bu yüzden oluştu. keşke onu da söylesen.
ne bok olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ama evet kutlu olsun amk.
gerçek yüzü değil, diğer yüzüdür. dünyadaki tüm şehirlerin diğer bir yüzü vardır. hatta bırakın şehirleri, 40 nüfuslu köylerin bile vardır.
ben sizi istanbul'un diğer yüzlerine sadece birkaç saatliğine götürsem "hayatımda bir daha bu şehre gelmem, demek ki istanbul boğaz, sultanahmet, istiklal değilmiş" dersiniz.
ben sizi istanbul'un diğer yüzlerine sadece birkaç saatliğine götürsem "hayatımda bir daha bu şehre gelmem, demek ki istanbul boğaz, sultanahmet, istiklal değilmiş" dersiniz.
i dont fire my governer mi yoksa i dont burn my goverment mi olduğunu çözemediğim translate.
uzun süredir yazistigim bir amerikalı kız var. candeez. bana sürekli sefer sen bir dahisin ve amerikaya gelsen çok zengin olursun deyip duruyor. aramızda geçen şu konuşma geçti.
- sefer u r a fuckin genius. u must come america
+ but ı cant
- why
+ because ı dont burn my goverment
o günden beridir konuşmuyor benimle. bu amerikalılar turkiyede devlet memurluğunun ne kadar zor elde edilen bir şey olduğunu bir türlü anlamıyor sanırım. ona bir türlü 100 kişinin alınacağı sınava 68.000 kişinin girdiğini falan anlatamıyorum.
garip ve cahil insanlar vesselam.
uzun süredir yazistigim bir amerikalı kız var. candeez. bana sürekli sefer sen bir dahisin ve amerikaya gelsen çok zengin olursun deyip duruyor. aramızda geçen şu konuşma geçti.
- sefer u r a fuckin genius. u must come america
+ but ı cant
- why
+ because ı dont burn my goverment
o günden beridir konuşmuyor benimle. bu amerikalılar turkiyede devlet memurluğunun ne kadar zor elde edilen bir şey olduğunu bir türlü anlamıyor sanırım. ona bir türlü 100 kişinin alınacağı sınava 68.000 kişinin girdiğini falan anlatamıyorum.
garip ve cahil insanlar vesselam.
(bkz: tinerciyi yakan adam)
ulan herkesi japon, kırgız, kim ki duk falan diye çağırmışlar, bana serdar ortaç diyorlardı amk.
kesinlikle herhangi bir xiaomi modeli.
edit: şayomi diye telafuz ediliyor. ortamlarda sıkıntı çekmeyin, amme hizmeti olsun.
edit 2: mesajlara istinaden, çaomi de deniliyor evet, ama çaomi ağızda bir süre sonra şayomi oluyor.
edit: şayomi diye telafuz ediliyor. ortamlarda sıkıntı çekmeyin, amme hizmeti olsun.
edit 2: mesajlara istinaden, çaomi de deniliyor evet, ama çaomi ağızda bir süre sonra şayomi oluyor.